• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Гасне в движение

Започната от krume, Понеделник, 29 Октомври, 2012, 19:59:58

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

krume

Колеги имам проблем с Дафа ,гасне в движение и след 20 минути пак пали и няма проблем.Казаха ми да сменя подкачващата помпа.Ако някои е имал същият проблем нека сподели.Камиона е XF95. 430 2005 г.

krume


!.!.!

По всяка вероятност- затлачен филтър
Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

!.!.!

Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

Бриги Магнито

Цитат на: !.!.! - Понеделник, 29 Октомври, 2012, 20:20:21
По всяка вероятност- затлачен филтър
Може да е найлонче от цигари в резервоара  ;),ако е затлачен филтъра няма да запали шом е загаснал,докато найлончето докато работи отива на сондата и я запушва дарака мре ,а то си пада на дъното и отпушва и дарака пак си пали.
Баце са сериозно,възможности много,мъцни как мре(при даване на газ....или ей така решава и мре) и съответно сам ли си пали(цъкаш ли му инжектори ,въртиш кат луд на стартер....)


krume

сам си гасне в движение,чакам 20 мин и пали
колкото до филтъра той е на две седмици,освен да пробвам да карам с другият резервоар.

Бриги Магнито

Нафта ли му ръгна или подобие,като първи въпрос,като втори кат умре отдолу има ли някоя и друга капчица нафта и как мре изведнъж или присецва няколко пъти и тогава мре?


krume

мре с 500 литра нафта в него,слагам нафта от лукоил.леко присецва и гасне.и незнам как след 20 минути сам си пали.

Бриги Магнито

Баце никва помпа не е или запушва нещо или подсмърква въздух от нейде,търсене му е майката.

п.п. Уично мнение на човек с диплома за готвач.


krume

как да открия от къде смуче въздух,сега купих и нищо не му разбирам
ако е въздух няма да запали сам, без да го обездуша

ahil_73

филтърче..бърза смяна и си готов  :)

Бриги Магнито

Цитат на: krume - Понеделник, 29 Октомври, 2012, 21:48:11
как да открия от къде смуче въздух,сега купих и нищо не му разбирам
ако е въздух няма да запали сам, без да го обездуша
Принципно има логика,но си представи,че някой шлаух се понагрее от мотор,нафта и т.н. той се разширява и може да смучне въздух и да умре,но тъй като си на скорост движещ се(чисто предположение) след закасването до спирането той подкачва ,но пък нямаше да чакаш 20 минути,бе бем ли го я мъцни на равни интервали от време ли (горе-долу) мре ?
Също е са ми щукна може да те бъзика и електроклапан(тва ако има и е малко вероятно)

Бе арно си пуснал темата,де ега некой ти мъцне причината за твойте неволи,язека се пънем ,ма те нищо не сготвям.
Е ората казват филтър,сменяй и дано тръгне.


krume

филтъра е чисто нов,човека от които купих ми каза че има проблем с тази
подкачваща помпа но не го прави често.Досега не го беше правил,но сега го направи два пъти.И се чудя какво да сменя,че майстори много и всеки дава акъл.Но защо пали след 20 мин пак без да се обездушава?

Бриги Магнито

Чуй са проблем с подкачваща помпа(електрическа) съм имал само при едно HDI на ПиЖО,когато тя е виновна мотора мре плавно и внезапно.
Ако е подкачваща помпа(ръчна) или тъй наречения инжектор има две клапънчета който лесно биха могли да се запушат и мотора ша умре завинаги ако пък са прецакани мотора ша си работи,но умре ли никъв шанс няма да се съживи.
Тва по мойте разбирания естествено.


route

Най вероятно по малко ти дърпа въздух отнякъде,щом после пали сам.Аз с мойто Пежо hdi сега бера ядове че си пали когато иска  и понякога гасне в движение,въпреки че смених клапана на високото налягане

krume

как да открия откъде дърпа въздух.Тази помпа не е ли механична при дафа и в нея влиза инжектора.Не разбирам,но затова питам да не купувам веднага помпата

combatbunny

Дали би било възможно да прави вакуум в резервоара .. да е запушен отдушника ?

combatbunny