• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Гасне в движение

Започната от krume, Понеделник, 29 Октомври, 2012, 19:59:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Не е вакум . Не ми се струва да е и въздух в горивото, после няма да запали.
Старите 95-ци имаха цедка в самия колендер на подкачващата помпа представлява мрежа в самият болт.
Ако не е това, остава да е токов проблема.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

krume

не може да е токов проблема ,защото ток има много и върти силно
грешки не изписва никакви,оставам го без да пипам нищо и пали
кофти е ако изгасне в тунел например,затова трябва бързо решение но откъде да започна

krume


loshdancho

Щом според теб, токов проблем означава- ПРОБЛЕМ С АКУМОЛАТОРИТЕ.
Не пипай нищо повече. Явно не ти е ясно нищо и няма да се справиш.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Ми ако е механичен,нещо запецва и ебава помпето?
;)


stoan

Незнам за Дафа но някой модели МАН имат едно малко филтърче като чашка точно след инжектора,развива се и се почиства и след това се завива отново.Точно така ми гаснеше МАНА и след като постои пали отново.Погледни да ли го имаш.То улавя всички груби боклуци преди другите филтри.Успех.

krume

утре е в Даф сервиз и ще ви споделя какво са казали

Boroman21

При мен се случи да карам един такъв ДАФ само че автоматик , пущината гаснеше защото вътре в самата кутия имало теч на въздух и се покачвало вътре налягането.От това гаснело , иначе никакви грешки освен че от време на време съм превключваше от автомат на ръчка .

loshdancho

"От къде да започна"
Когато угасне:                Вдигаш кабинета и почваш да помпаш.
Ако направи вакум и връща само буталцето надолу, има запушване по системата от резервоара до помпата.
Разкачаш всичко- сонда, шлауфки и продухваш едно по едно.
Ако стане твърда помпата значи запушването е след нея.
Между другото, провери ли колендрите на подкачващата помпа дали имат мрежа вътре в тях или само си питаш и чакаш да се оправи с писане по форума.
Проблема може да не е токов...
Ако е реле е...релеен...
Ако е контактен ключ е ключарски.
 
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

krume

колата се прибра днес от Атина освен че загасна вчера на една от патерините  не е имало проблем по пътя и утре директно я пращам в сервиза и ще видим какво ще стане

ET VIT-93

Цитат на: krume - Вторник, 30 Октомври, 2012, 20:18:30
колата се прибра днес от Атина освен че загасна вчера на една от патерините  не е имало проблем по пътя и утре директно я пращам в сервиза и ще видим какво ще стане
:oТакааааа,Круме Ти за 24 h тук,пощуря да питаш :o ???,или поне Аз останах с впечатление,че Ти си караш фуртигото ::),да ама НЕЕЕ ???.Вчера тъкмо го беше купил ???,тази вечер си идвал от Атина ???.Ако използваш определението"НА ЕДНА ОТ КАСИТЕ" ;),или наплатна рампа, ;)вместо неразбираемата на КекЕщите Ти комшии чуждици може евентуално,и сервиза да найде,нали КРУМе ;) ;D

krume


loshdancho

Ма ти си бил в Рим при Папата...
Щом при толкова сервизи в Гърция биеш път до България...
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

krume

колеги проблема беше в резервоара,пълен е с боклуци и беше запушил филтъра за 4000 км все едно е на 50000км
дано да е това

ahil_73

Цитат на: krume - Сряда, 31 Октомври, 2012, 20:24:10
колеги проблема беше в резервоара,пълен е с боклуци и беше запушил филтъра за 4000 км все едно е на 50000км
дано да е това

Ей не чуваш какво ти думам..патил съм бре ..и после винаги тръгвай от по простото към по сложното когато търсиш повреда :)

Бриги Магнито

 :D :D :D бравос бре филтър било,мое ли да питам тоз дарак как рипна баиро наречен ,,Крушата,, с тоз филтър бре на 1-ва бавна ли ?
На 20 минути палел ,тц тц тц он не е могъл да откинее с километри бре. :D :D :D :D

Обаче гаранция разхода му е бил тънък  :D :D :D :D :D


Бриги Магнито