• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Гасне в движение

Започната от krume, Понеделник, 29 Октомври, 2012, 19:59:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

caterpillar

Тънък, тънък колко да е тънък ??? га нече да откине а нервите ти кине  >:( >:( >:( :D :D :D
Всеки неуспял шофьор става багерист!!!

caterpillar

Всеки неуспял шофьор става багерист!!!

Бриги Магнито

Цитат на: caterpillar - Четвъртък, 01 Ноември, 2012, 08:19:18
... га нече да откине а нервите ти кине  >:( >:( >:( :D :D :D
Нема нерви бре,те кат гледам пичовете спокойно и достойно приеха предизвикателството,проблем беше,че гаснел ,ма......и това не ги бърка


Бриги Магнито



krume

момчета само 600 км и пак и същият проблем,камиона върви супер но в един момент умира и както казах след 20-30 мин тръгва.Грешки няма никакви и филтъра е чист,резервоара също.
мисля да сменя тази подкачваща помпа,ако някои е сменял да каже какви са симптомите при нея

loshdancho

Сори но не сме учили при Ванга.
От всичкото, което ти казахме и обяснихме, Ти не каза какво си направил.
Така, че повече не можем да ти помогнем.
Дори не казваш какви са симптомите при гаснене, колко върти после докато запали, подкачва ли се ,какво е налягането  на подкачващата помпа, "свири" ли бушона, какъв дим изкарва като гасне и какъв като запали, крека ли когато гасне или пали.
Но пак ти казвам:
- Няма такъв дизел, който да угасне за нафта и после сам да и запали. Так, че проблема за мен не е в помпа, нафта или филтри.


ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Понеделник, 05 Ноември, 2012, 20:16:29
От всичкото, което ти казахме и обяснихме,
Е ко му мъцнааме на човеко?

Баце мани таз помпа подкачваща освен ако ти не дава мира и не моеш да спиш.
Проблема на дарако е след горивният филтър до дюзите или па до филтъра с други думи вдигни кабинето,палнете и гледайте,ма фани поне още двама ако не видите нищо,сменяй джаджата дет я гаси-електро бушон ли беше ,бем ли го кво му редеха и само газ.

Те така се ремонтира дръгел наизуст  ;)
А и кажи на шофера ,моторната да не я ползва 2 дена  ;)


krume

Бриги дай тел и утре ще ти званна да поговорим и да дадеш съвет къде да го гледам този дръгел,че почва да ми писва вече от него

loshdancho

Дафа XF95 430 2005 EURO 3 е с електорнна помпа и няма магнит вентил за гасене(шатовал).
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

krume

точно такъв е и моят,но там някъде е проблема

loshdancho

Щом в ДАФ сервиз не са могли да открият проблема не е толкова лесно....
И на ум ми идва само едно:
-Така и така пътуваш за Гърция, закарай го там в Солун при Фотис. Говорят и български...
TSAKIRIS BROS Co
BOSCH DIESEL SERVICE
9th KLM THESSALONIKI-KILKIS [IONIA]
POSTAL 57008
Phone. 2310 783 403, FAX 2310 783 568
Email: tsakirisf@hol.gr
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

krume

мерси колега, те в Даф сервиз правиха диагностика само на горивната система,продухаха я цялата смениха някакви дифтунки и О пръстени и казаха че всичко е ок.Помислих че може да е електрически проблема,отидох днес на диагностика да видя дали няма някоя грешка която да ми покоже какво може да е ,но нямаше грешки.Искам да го пускам по Европа,но така не може.

Tihomir78

Карал съм преди време такъв ДАФ и ми е правил 2 пъти такъв номер. Но шефа бързо го продаде и така и не разбрах от какво е бил проблема. Но все си мисля че не беше от филтри шлауфки и т.н. там са по-различни симптомите. В движение ми е гаснел и МАН, но той после веднага палеше. А гасненето го правеше само между 1200-1300об.с умерено подаване на газ. Оказа се че е някакъв датчик за ГМТ. Евентуално си мисля че и при теб може да се окаже нещо подобно.

loshdancho

Датчика за ГМТ  представлява подбие на датчика за ABS и се намира в стената на кожуха на амбреажа.
Обикновено когато е хлабав, или разстоянието до съчмата, която е набита в маховика е по-голямо се получава това гаснене, обикновено на дупка, но...... Това се отчита веднага като грешка и остава в паметта.
Другият вариант е: да е ударен, зацапан, или скъсани кабели, окислени букси, Или аксиален луфт на  коляновият вал( което означава счупен аксиален лагер... и би се познало много преди да даде отражение на датчика).
Но дори  да угасне поради изброените причини, информацията за това остава в компютъра като грешка(отминала, стара) не актуална.
Квалифициран монтьор със лаптоп му трябват не повече от 5-10 минути да разбере дали е от датчика за ГМТ.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Понеделник, 05 Ноември, 2012, 22:32:32
Дафа XF95 430 2005 EURO 3 е с електорнна помпа и няма магнит вентил за гасене(шатовал).

Записах си,вече ша знам. ;)
:D :D :D :D :D


krume

колеги може ли някои да ми помогне с координати на други магазини за части освен ЮБН
трябва ми тази подкачваща помпа,но там е към 1600 лв

loshdancho

Звъни ми на тел 0878 566604
Или направо в Гърция

Говорят блгарски
Мулас сервис DAF- Костас Мулас
http://www.daftrucks.gr/en/dealers.php?area=THESSALONIKI

THESSALONIKI
Dealer     Contact Details
PANERGON S.A.    
P.O. Box 1329, Sindos Industrial Area, 57022, Thessaloniki, Greece
Τel.     : +30 2310 751188
Fax     : +30 2310 754305
e-mail : sales_thes@panergon.gr
KONSTANTINOS MOULAS    
5th klm. N.R. Thessalonikis – Katerinis
Tel.     : +30 2310 751528
Fax     : +30 2310 752435

e-mail : dafmoula@spark.net.gr
G. KAREKLAS S.A.    
13th klm. N.R. Thessalonikis -Verias
Tel      : +30 2310 722414 - +30 2310 722393
FAX    : +30 2310 722709
e-mail : Dafcntrl@hol.gr
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.