• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Петко Ангелов БГ ЕООД

Започната от VALIO72, Сряда, 14 Ноември, 2012, 13:22:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

hunter_75

Цитат на: БАЙ ПЕНИ - Понеделник, 03 Август, 2015, 14:58:40
които работи,взема пари които не може,пише.....
Ти си на бай ти Петко придворния дудукчия,или си самия бай Петко?

hunter_75


White man

Вай ,вай-много хубава фирма,ама да си от с.Христо Милево.

White man


г.тончев

Здравейте.Работя от една година при "Петко Ангелов".Фирмата има минуси и плюсове,но с отстояване на своето можеш и да я харесаш.Просто повечето само се оплакват,а не търсят начин да бъде по тяхно му.Три пъти напусках за една година.Пак се връщам.Всеки път печеля нещо в моя полза.За какво да се оплаквам?Работя съвестно,но не търпя подигравка.  Като си гледам работата, искам си своето.Става въпрос за пари,отношение,почивка.Правя компромиси,но и очаквам такива и от фирмата.Изисквам ,без извиване на ръце и на пук.Ако не може ,значи не съм за тях.

hgv_driver

Браво, колега! Така трябва - да си търсим правата и във всеки момент да сме готови да напуснем ако не си държат на думата. А не да търпим и само да се оплакваме после. При вас това е хубавото, че си на твърда заплата и без нарушения. Но бг работодателя винаги обича да хитрува на дребно и трябва да сме твърди ако кривнат от пътя.

emka87

Карал съм при Петко прави курсове Франция и Испания. Парите за правите са 50 евро на ден. Има много кадърни диспоненти има и такава, която ти трови нервите с "нейните товари" да правиш T2 за 10 евро на баяково и т..н...
От началниците , само един е голям ПИЧ - Петко, който е работил там знае за какво говоря. За отношението какво да какво за кажа, колкото по-малко се занимавате с офиса по-добре и едно зализано началниче в гаража . Осигуровката е изцяло за сметка на шофьора, както и личната застраховка, която се удържа веднага. Иначе след отчет парите до няколко дни са по картите.
За мен фирмата е бяла и читава към плащанията, отношението е друга дълга тема...

briko

Емка, до колкото разбрах сумата от 50е на ден е твърдо, няма заплата в края на месеца/460лв/ и не се възтановяват рушветите по митниците, така ли? Колко време продължава курса и колко дни почиваш?

emka87

В Понеделник ако тръгнеш от гаража много рядко се товари в България. Товарите идват от Турция и ти взимаш натоварен камион и готов за път зареден и т.н... От Калотина до Батровци по 1 евро се признава на .... и на кантара нищо повече не се признава.Искат СМС-и ако имаш "извънредни плащания" Много е относително с Батровски колко време ще висим ако товара не е от трция няма проблем и съм минавал от Шид и четвъртък си на рампа в Балселона. Товара има веднага да върнеш към Пловдив или ако няма пак някъде по пътя на Джонкуера правиш една пауза 24 и ще си размените ремаркетата с някой колега. И газ 10 - 11 дена е курса има колеги, които карат и Германия при тях е по-бързо мно всичко зависи от Батровски и Калотина.
За заплатата , колега аз не съм взимал българска заплата, може и на мене да не са ми давали незнам.
50е твърдо на правите. Аз съм почивал 4-5 дена между курсовете , който както се договори. Ако нямах друго предложение и парите са същите не бих напуснал Петко просто ме изнерви едно зализано началниче в гаража ...Чувал съм от колеги, че е имало преди глоби обаче мене не са ме глобявали.
С паркингите също няма проблеми и във Франция на Лунел съм спал много пъти и по Национал 20 мисля че беше преди Бордо мно го забравих как се казваше платени са и няма проблеми всичко се признава.

briko


Bforest12

Колеги, верно ли е ,че се плащат 53е от осигуровките от шофьора? А също,че за правите е различна сума и как се определя тя? Разбрах и 80 евро за застраховка има.
А за правите зависи и какво ремарке се дърпа?

Bforest12

Човек ще каже ,че  нямат много  работници. ::) ;D

Bforest12