• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Търся си шофьор

Започната от dand79, Петък, 16 Ноември, 2012, 21:17:24

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Roshko

Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 18:44:49
Като не става с 5 камиончета купи си 15 направо.

Аз си знам гьола и не се опитвам да се надскачам...
Хубаво е и тези които разчитат на млади и наивни и те да си го научат!

Roshko


admin

Цитат на: driver1 - Неделя, 18 Ноември, 2012, 13:43:34
   Мисля, че се опитваш да коментираш неща от които и понятие си нямаш. Я ми посочи страна в която акциза за горива се възстановява? Има едно изключение - това е т.нар. "червена нафта", това е безакцизно (а не с възстановяем акциз) гориво, използвано от селскостопанската техника и агрегатите на хладилните камиони превозващи храни. Бъркаш акциз с ДДС. А ДДС-то се възстановява навсякъде. Друг е въпросът за размера му и срока за възстановяване. В коя държава от ЕС цената е поемана до 30-40% от нея? Аз не знам за такава. Трето: 2 евро на километър? Звучи ми фантастично. Мога да кажа как е в Испания - навло след комисионата на спедитора 0.90-1.20 в зависимост от типа на товарите - известно е, че на хладилниците навлата са по-високи, но пък и разходите също. Общо взето българските превозвачи в Испания са поставени при същите условия като местните по отношение на приходите, а разходите им (на нашите) за осигуровки, лицензи, застраховки, раб. заплата, са неизмеримо по-ниски. Питам: в чий джоб отива разликата?

Драйвър, поздравления за изчерпателното обяснение. Лошото е, че и след подобни истини превозвачите започват да носят от 9 дерета вода само и само да докажат, че има още нещо, което пречи на "бизнеса". Да коментирам ли изобщо, че ако на български превозвач му направи проверка BAG, въобще няма да му потеглят камионите повече.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

DENINI

Какво сте седнали да правите сметката на собственика.Генерално объркани сте.

Lorinser

Не е точно така, както го е написал Валери.Доста от Българските превозвачи работят към испански фирми, които им дават навлата и им вземат до 20 процента от тях.Ако и теглят и тяхни ремаркета плащат по 1000 евро месечно наем.Онзи ден бях с двама такива колеги, които имат влекачи тук.
На пръсти се броят Българските превозвачи, които сами си осигуряват спедициите, без плащат комисионна.

Roshko

Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 20:44:26
Какво сте седнали да правите сметката на собственика.Генерално объркани сте.

Никва, ама никва сметка не правим на собственика! Искаме си реалното и редовно заплащане на нелекия труд, който полагаме. Не само вие сте си заложили всичко! Капиш?

П.П. От кога българските работодатели започнаха да се изписват с главна буква, или това защото са такива в Испания? Модератор да се намеси, моля!  ;D ;D ;D

DENINI

Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Неделя, 18 Ноември, 2012, 20:47:45
Никва, ама никва сметка не правим на собственика! Искаме си реалното и редовно заплащане на нелекия труд, който полагаме. Не само вие сте си заложили всичко! Капиш?

П.П. От кога българските работодатели започнаха да се изписват с главна буква, или това защото са такива в Испания? Модератор да се намеси, моля!  ;D ;D ;D
Голям смях си. ;D

Roshko

Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 20:54:46
Голям смях си. ;D

Ми кажи защо, та да се посмеем заедно!  ;D ;D ;D

driver1

Цитат на: В.Димитров - Неделя, 18 Ноември, 2012, 20:46:17
Не е точно така, както го е написал Валери.Доста от Българските превозвачи работят към испански фирми, които им дават навлата и им вземат до 20 процента от тях.Ако и теглят и тяхни ремаркета плащат по 1000 евро месечно наем.Онзи ден бях с двама такива колеги, които имат влекачи тук.
На пръсти се броят Българските превозвачи, които сами си осигуряват спедициите, без плащат комисионна.

  Koе не е точно така? Кой испански спедитор първо плаща навлото, а после си иска 20% обратно? Това е абсурдно. А и комисионата далеч не е 20%. Но има присъщи разходи, които някъде може да се калкулират отделно. Но това е за всички, които работят със съответната спедиция.
  Що се отнася до ремаркетата, то какъв превозвач си без собствено ремарке? На риба се ходи с въдица. А за тези, които наемат ремаркета, разходите пак са еднакви - независимо дали са от България, или местни аутономовци. Бих се съгласил, че на отделни места може да има предпочитания и на сънародниците си да предлагат по-изгодни товари и релации, но като цяло условията са еднакви за всички. И най-важното: НЯМА КОРУПЦИЯ, такава, каквато я знаем от България. Не е случайно, че кьораво и сакато от страната ни, самопровъзгласило се за транспортна фирма се изсипа тук. Казвам го от собствен опит - опарих се двукратно и се убедих, че читава българска транспортна фирма изнесла изцяло бизнеса си в Испания няма. И тъй като няма начин да намалят другите си разходи и по този начин да увеличат печалбата си, най-често мамят шофьорите си и не им изплащат дори смешните пари за които са се споразумели.

Lorinser

Е, Валери знаеш, че тези, които имат по 5-6 камиона работят за някоя Испанска фирма.Ето вчера един колега тръгна за Италия, навлото му е 6300 евро, от които 1100 евро си ги удържа Испанската фирма, за това, че му осигурява работа.Кои са Българските фирми работещи сами? Подчертавам, колегата си има 3 камиона, на два от които има шофьори.Не защитавам ничии интереси, но този колега може ли да плаща по 2000 евро заплати на двамата си работника, така както плаща испанската фирма спедитор на своите шофьори? Естественно и логично те работят на 1600 евро.Сумите са принципни, само ги дадох за пример.

rider777

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D Скъсвам се от смях като гледам шефската аритметика,,,, ами като не ви излиза бре продавайте камионите и си гледайте кравите и овцете,,,,, ама не,,,, купуваме все повече камиони,,, защо,,,, ние сме тъпи.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

DENINI

Цитат на: rider777 - Неделя, 18 Ноември, 2012, 21:24:03
;D ;D ;D ;D ;D ;D Скъсвам се от смях като гледам шефската аритметика,,,, ами като не ви излиза бре продавайте камионите и си гледайте кравите и овцете,,,,, ама не,,,, купуваме все повече камиони,,, защо,,,, ние сме тъпи.
Като не ти изнася да си шофер,и щом не печелиш достатъчно ами ходи да пасеш овците.Образование за друго имаш ли?

driver1

Цитат на: В.Димитров - Неделя, 18 Ноември, 2012, 21:21:21
Е, Валери знаеш, че тези, които имат по 5-6 камиона работят за някоя Испанска фирма.Ето вчера един колега тръгна за Италия, навлото му е 6300 евро, от които 1100 евро си ги удържа Испанската фирма, за това, че му осигурява работа.Кои са Българските фирми работещи сами?

Ама чакай сега! Наистина българските фирми до една работят за спедиции. Нямат нито капацитета, нито контактите и структура за да се справят сами. Но това се отнася за ВСИЧКИ, казах го вече. Ако някой дълбоко се е навел и е приел условия, които са несправедливи и е на загуба, това е негов проблем. Искам да знам: спедицията с която работи този колега, който даваш за пример само с него ли е с тези комисиони, или с всички? Има ли испански транспортни фирми, които работят с тази спедиция, или тя работи само с българи и тук-там някой аутономо? Тези 1100евро какво включват? Комисионата - това е ясно, а други разходи? Ремарке, амортизации, обслужване на картови кредит, плащане на абонаменти за телепаси в Испания, Франция, Италия?...
 А и брутно навло от 6300евро до Италия ми се вижда доста добре...

rider777

Денини, мечтата ми е да пася овци и да живея в некое диво село ама пусто пра-пра бабите ми и пра-пра дядовците ми са раждани в София и си нямам село,,,някой ден ако доживея пенсия ще си купя къщата на мечтите ми и овце и крава и кокошки, но дотогава ще въртя геврека и понеже гледам колко сте зле ще взема сега като се прибирам за Коледа в България да си купя едно камионче, само влекач и ще си дърпам ремаркенца у фирмата де и сега си бачкам за 50 цента чисти на километър ;-)  А как пък реши, че съм недоволен от това, че съм шофер немам на идея,,,учил съм 4 години Вилхелм Пик за да стана шофер и от 87ма досега тва си бачкам,,,ич не се оплаквам,,,, чеки ти се пофалим кво къще съм си купил преди 5 години от тва де съм откраднал от тарикати като теб,,,,,   
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Lorinser

Е, не съм чак толкова навътре в нещата и не знам какво точно включват тези 1100 евро, но сумата по навлото и комисионната е точна.Мисълта ми беше, че Българските превозвачи не са на равни начала с Испанските си колеги, и заради това може би плащат по-малко.Далеч съм от мисълта за някакви смешни заплати, но е нормално да плащат малко по-малко на работниците си.Поне аз мисля така.

DENINI

Тази къща и самолет си личи,че е необитаема. ;D Поне по луксозна снимай.Това е коптор в гето.

DENINI