• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Проблем с паленето на TGX 440

Започната от pet, Събота, 17 Ноември, 2012, 20:03:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

pet

Колеги,смених горивен филтър и след това започна да върти доста повече, след разкарване 3-4 км се оправи, но след извесно време около 600-700км светна ЕДЦ, загасих мотора след което запали с доста въртене, пак го направи и като подкачих на инжектора запали и разбрах, че когато светне EDC, а то светка когато го запаля след 3-5 сек. го форсирам на 1500-1600 оборота загасва и така всичко е ок, върви като самолет. Общо го направи 10 пъти и сега вече не го е правило. Може ли да е от грешка при смяната на горивния филтър?  

pet


Дон Ву

Внимание. Използвай само орегинални филтри за MAN. За TG серията
трябва да е за Common Rail. Не вярвайте на търговците на резервни
части. Те са само търговци. Търсете във Facebook фирма MVB Truck
& Bus Bulgaria. Тя е новия представител нa MAN и за да си нямате ядове
проверете как са цените там.

Дон Ву


kron

Колега за да имаме по ясна представа напиши номера на грешката ЕДЦ.Имахме подобен проблем оказа се че системата взема въздух .А относно филтрите има значение с каква пропускливост е хартията на филтъра затова както е казал Дон Ву не правете компромис с качеството на филтрите

pet

Изписа'' мулти функшан енджин clrm'' може и да бъркам за съкращението,но както писах след форсиране всичко се оправя,аз си мисля че е от филтъра.самия филтър нали уплътнява отдолу там си ще да е проблема,но за това искам и други мнения де.Преди да го подменя нямаше грижи след това се получи това.

stoil nedev

Цитат на: pet - Петък, 23 Ноември, 2012, 08:28:13Изписа'' мулти функшан енджин clrm'' може и да бъркам за съкращението,но както писах след форсиране всичко се оправя,аз си мисля че е от филтъра.самия филтър нали уплътнява отдолу там си ще да е проблема,но за това искам и други мнения де.Преди да го подменя нямаше грижи след това се получи това.

Единствената причина да не ти пали веднага е че като си сменял филтъра и си обезвъздушавал нещо си пропуснал. Сигурно не си обезвъздушил добре , или пробка не е стегната добре!!!
Относно грешката не се притеснявай въобще , чисти я от ОК като се появи , ако те дразни и смело газ ;)
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

loshdancho

мулти функшан енджин clrm....звездите ми говорят, да погледнеш тук:http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=2005.0;msg=23479
Поне да видиш, какво се иска да напишеш  щото, боба дето го хвърлих каза- задкормилно устройство
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Цитат на: loshdancho - Петък, 23 Ноември, 2012, 18:32:39
мулти функшан енджин clrm....звездите ми говорят, да погледнеш тук:http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=2005.0;msg=23479
Поне да видиш, какво се иска да напишеш  щото, боба дето го хвърлих каза- задкормилно устройство
Леле,мале,що бе Дане,кво е виновен мъченика зад волана,кво не прави как требва ???

loshdancho

Цитат на: ivopifeca - Петък, 23 Ноември, 2012, 22:06:20
Леле,мале,що бе Дане,кво е виновен мъченика зад волана,кво не прави как требва ???
Щом след неговото пипане има проблем. Какъв е проблема?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

pet

Всеки шофер трябва да може да си смени поне горивен филтар или поне да знае къде се намира де  ;D

loshdancho

Цитат на: pet - Събота, 24 Ноември, 2012, 08:28:32
Всеки шофер трябва да може да си смени поне горивен филтар или поне да знае къде се намира де  ;D
Така и не написа кода....остава...боба.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

pet

Код нямаше,само това дето написах.До сега кодове не е изписвал на екрана само сакращения.гледах този линк но не го открих.Карах го в агрием и казаха че всичко е ок и това означава недостик на гориво.До сега не го е показвало повече.

wial

Здравей колега чета твоята тема и скам да ти препоръчам едно момче в София което много ги разбира тези камиони Ман казва се Деян телефона му е 0889740067 можеш да му се обадиш и да си поговорите и вече той ще ти каже какво може да направи!
Успех

loshdancho

Възможно е да  е било недостиг на гориво. Заради смяната на филтрите и останалият въздух.
Ако е спрял да го прави е добре.Ако продължава ... може да засмуква въздух от уплътнение, ама не знам какво си свалял  за да ти кажа кое е. Обикновено си има и комплект уплътнения с с новите филтри, ама много хора пропускат да го използват.
Отделно имах нещо на ум, че може да си стъпил някъде или разместил някоя букса и за това да ти прави мизерии от време на време.
В показания линк в предишният ми отговор има прикачен файл под линията PDF формат с грешките за Ман ТГА.
За да видиш номера на грешката се влиза в менюто на компа на камиона с задържане на левият бутон от дясно на таблото  после се влиза в подменюто с диагностиката, там има запаметен кода : EDC.....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kron

Колега не си писал какво стана разреши ли проблема.Интересно ми е понеже не съм страдал от подобни кахъри с Ман,а сега вече карам нов ТГХ та се ослушвам какво мога да очаквам  ;)

pet

#14
Здравейте, отново смених горивния филтър с оригинален, но 2 пъти по-скъп е. Но май се оправи, този които бях сложил беше 2 мм по-къс и когато се поставя задължително се натиска надолу, докато изпука за да прилепне уплътнението. От долу тогава завивам капачката, иначе проблем и тогава обезвъздушаваш. Мисля че, не е уплътнил и е изпускал горивото, ако имам пак проблем ще пиша  ???  ???

здравеите
маи
надоло
уплатнението
доло
зав.
обезваздушаваш
уплатнил
изпискал

pet

#14