Автомагистрала в строеж - Ниш - Димитровград
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 13 Юни, 2024, 18:10:00 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Автомагистрала в строеж - Ниш - Димитровград  (Прочетена 4287 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +987/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« -: Понеделник, 19 Ноември, 2012, 10:47:18 »
ОтговорОтговор

Публикувам снимки от изграждащата се автомагистрала между град Ниш и град Димитровград в Сърбия. Интересното е, че финансирането на отсечката е собствено, без участие от страна на европейските фондове (Сърбия не е част от европейската общност).

Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 19 Ноември, 2012, 10:47:18 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #1 -: Понеделник, 19 Ноември, 2012, 10:56:14 »
ОтговорОтговор

Така са се уплашили от моста на Видин , че ще си построят пътищата само и само да не избяга транзита през Видин...
Ама дано не разберат, че път Монтана-Видин....няма.
Интересното в сръбската магистрала е:
Мостовете се строят от българска фирма...
Публикувам снимки от изграждащата се автомагистрала между град Ниш и град Димитровград в Сърбия. Интересното е, че финансирането на отсечката е собствено, без участие от страна на европейските фондове (Сърбия не е част от европейската общност).
Да, но забравяш програмите, трансевропейските коридори и пред присъединителните фондове.
Освен това магистралата е платена, отделно от това се плаща и пътна такса за преминаването през държавата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 19 Ноември, 2012, 10:56:14 »

 Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2317/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2156
Теми: 138



Активност
4.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #2 -: Понеделник, 19 Ноември, 2012, 11:14:46 »
ОтговорОтговор

Така са се уплашили от моста на Видин , че ще си построят пътищата само и само да не избяга транзита през Видин...
Ама дано не разберат, че път Монтана-Видин....няма.
...
Освен това магистралата е платена, отделно от това се плаща и пътна такса за преминаването през държавата.


     С кола сега предпочитам да мина през Сърбия, с камион е по-сложно, искат да имаш фактура за стоката. Ако имам евтин мост, може и през Румъния, минималната винетката за кола е 3 евро. Ако отиваш за бързо, можеш и да се върнеш, за магистралата в Сърбия е 12 евро в едната посока. И аз така си мисля, че двете страни се борят, за преминаване през държавите им. Едва ли ще загубим, от такава конкуренция.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 19 Ноември, 2012, 11:34:44 »
ОтговорОтговор

Целта е да не изпуснат камионите от Турция.
Явно страха им е безсмислен, защото не виждам как ще убедиш турчина да мине през Видин?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Красимир
Младши потребител
**

Рейтинг: +17/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 69
Теми: 1



Активност
0%


« Отговор #4 -: Вторник, 20 Ноември, 2012, 22:30:35 »
ОтговорОтговор

Ама дано не разберат, че път Монтана-Видин....няма.
А ВРАЦА предлагам със закон да я разрушат.Там вчера минах с 25 км./час от Лукойл на входа от Монтана до Ромпетрол на изхода за Мездра.
Целта е да не изпуснат камионите от Турция.
Те много от турците отдавна карат през Гърция и Македония или Гърция Италия (на ферибот)

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПО-ДОБРЕ 20 МИНУТИ ПО-КЪСНО,ОТ КОЛКОТО 20 ГОДИНИ ПО-РАНО
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +987/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #5 -: Понеделник, 26 Ноември, 2012, 22:47:45 »
ОтговорОтговор

Продължението на автомагистралата от българската страна е забавено, като дори и технически проект не е налице, въпреки финансовия ресурс, осигурен от европейската общност.

Репортаж и от българската страна на международен път "Е80".

Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):



Международен път "Е80" (2012.11.10):


Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #6 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 17:33:40 »
ОтговорОтговор

   2007 или 2008 година Хърватско/не е член на ЕВропейския Съюз/ за 11 месеца построиха 534 километра! , отново със собствени средства!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #7 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 17:47:39 »
ОтговорОтговор

   2007 или 2008 година Хърватско/не е член на ЕВропейския Съюз/ за 11 месеца построиха 534 километра! , отново със собствени средства!
Не със собствени средства!
 Май си забравил, че се плаща магистралата.....
А за предприсъединителните фондове няма да говорим.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #8 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 17:54:47 »
ОтговорОтговор

Лошданчо прав си, но в България за първите 3 години от управлението на герб в България са построени общо 53-54 километра магистрали/справка Агенция пътна Инфраструктура/!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!