• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Внимание!!! Нови изисквания в Унгария

Започната от VOLVO 480, Сряда, 21 Ноември, 2012, 21:10:51

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Цитат на: driver1 - Неделя, 24 Ноември, 2013, 22:43:01
     Ако ми копираш мястото, където съм споменал и дума за КВАДРАТЕН печат, ще те призная.
Прав си аз го кръстих квадратен,а той е правоъгълен
:D :D :D :D :D
Цитат на: driver1 - Неделя, 24 Ноември, 2013, 16:23:24
     Не трябва да е кръгъл. Подпечатвал съм документа с печата с който подпечатвам ЧМР-тата.
Обикновенно ЧМР-та се подпечатват с правоъгълен печат,той обаче не става за подпечатване на Удостоверение  ;)

Аз мога да си спамя колко си искам,но за разлика от теб не заблуждавам хората гусин Еспаньолски драйвер.
Аз не споря с теб,а направо си ти казвам в очите,че тц,тия лафове твойте за печати си важат само за твоя милост.

Апропо ти с кво си подпечатваш ЧМР-то ?


Бриги Магнито



driver1

Цитат на: Бриги Бичкията - Понеделник, 25 Ноември, 2013, 16:07:58
Прав си аз го кръстих квадратен,а той е правоъгълен
:D :D :D :D :DОбикновенно ЧМР-та се подпечатват с правоъгълен печат,той обаче не става за подпечатване на Удостоверение  ;)

Аз мога да си спамя колко си искам,но за разлика от теб не заблуждавам хората гусин Еспаньолски драйвер.
Аз не споря с теб,а направо си ти казвам в очите,че тц,тия лафове твойте за печати си важат само за твоя милост.

Апропо ти с кво си подпечатваш ЧМР-то ?

      Сега разбра ли се кой не знае на кой свят се намира, какво чете и какво пише? :-) :-) :-)
      И не е вярно, че не става. Става и още как.
     А моите ЧМР-та си ги подпечатвам с автоматичен печат. Намазания с отработено моторно масло палец е необходимост за друго умствено ниво...

driver1


Бриги Магнито

Цитат на: driver1 - Понеделник, 25 Ноември, 2013, 16:48:54
     Сега разбра ли се кой не знае на кой свят се намира, какво чете и какво пише? :-) :-) :-)
     И не е вярно, че не става. Става и още как.
    А моите ЧМР-та си ги подпечатвам с автоматичен печат. Намазания с отработено моторно масло палец е необходимост за друго умствено ниво...
Да бе разбрах,каквото ми трябваше,не че не го знаех и преди.
А са ми се направи на сърдит  :D :D :D :D :D

Верно не ходи по гората,а по хората,тц тц тц

П.П.Напраих си труда да ти пратим и лично съобщение,четни го не че ше нагрееш,ма е така за спорта,апропо за лични месиджи банан от Администрацията няма-тва за инфо


Люси

И какво стана сега,на момчето с кремвиршите...тоест мен не ми казахте при кой да отида и какво да напиша та да ми турне печата независимо с каква форма е за мога да карам камион в тази ш****а маджарска страна?

Бриги Магнито

Цитат на: Люси - Понеделник, 25 Ноември, 2013, 17:44:12
И какво стана сега,на момчето с кремвиршите...тоест мен не ми казахте при кой да отида и какво да напиша та да ми турне печата независимо с каква форма е за мога да карам камион в тази ш****а маджарска страна?
Оууууууу баце не знам,питай международните Драйвери,глеам у час са,ша те упътат,нема се плашиш мое и доволен да останеш

П.П.И ако верно работиш у Фантастико другият вторник съм у гаража у Младост ,та мое и лично да ти го кажа написаното по-горе


Люси

То се е видяло че ще пиша някаква простотия на компютъра и ще ходя някой нотариус да ми удари печат и да видим въз основа на това мое писание в фирмата какъв анекс ще ми направят да за да нямам ядове,а пък и ще хвана и такива други 20-30 листа с всякакви писания да ги напечата с фирмен кръгъл печат да има да се забавляват маджарските пенюги!!! ;D

RayH

При мен ситуацията е простичка я някой да даде формат на анекса че си има фирма дето съм я спрял от дейност но си имам кръгъл печат че да си го издам въпреки че са ми казали че ще го имам след месец и нещо като се кача да карам

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Красимир Тодоров

Аз може и да се повторя, сигурно съм го казвал в тоя форум по някакъв повод. Преди 6 месеца като смених фирмата, имах ползвах 7 дни отпуска от старата фирма и започнах в новата. Дадоха ми анекс за дните от сключването на договора (примерно 3 дни) и за разликата до 28 дни подписах декларация пред фирмата, че не съм управлявал мпс попадащо в регламента. Бих могъл да взема анекс и от старата фирма, за времето през което съм бил отпуска, но става по-сложно. Знаете кога се сменява фирма винаги е по-обтегнато такова

Това, заедно с твоята част от трудовия договор си го носиш с теб известно време

Относно печата, на самата бланка пише подпис и печат, а не подпис и кръгъл печат.

Както и на чмр-то пише подпис и печат, а не правоъгълен.

loshdancho

ЦитатСОЦИАЛНО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО В ОБЛАСТТА НА АВТОМОБИЛНИЯ ТРАНСПОРТ
Регламент (ЕО) № 561/2006, Директива 2006/22/EC, Регламент (ЕИО) № 3821/85
 
ТЪЛКУВАТЕЛНО РАЗЯСНЕНИЕ 5
 
 
Предмет: Формуляр за удостоверение за дейности, установен от Решение на Комисията
(2009/959/ЕС) от 14 декември 2009 година за изменение на Решение 2007/230/ЕО относно
формуляр във връзка със социалното законодателство, свързано с дейностите по автомобилния
транспорт
Членове: член 11, параграф 3 и член 13 от Директива 2006/22/ЕО
Подход, който да бъде следван: Формулярът за удостоверение не се изисква за дейности,
които могат да бъдат записани с тахограф. При пътните проверки първоизточниците на
информация са тахографските записи, като липсата им може да бъде обоснована с
удостоверение единствено, ако поради обективни причини съставянето им, включително чрез
ръчно въвеждане на данните, не е било възможно. С изключение на случаите на основателно
съмнение, пълният набор от тахографски записи, допълнен при необходимост от формуляра, се
приема за достатъчно доказателство за съблюдаването на Регламент (ЕО) № 561/2006 или
Споразумението AETR.
Удостоверението обхваща някои дейности през периода, посочен в член 15, параграф 7, буква
а) от Регламент (ЕИО) № 3821/85, т.е. през текущия ден + предишните 28 дни.
Удостоверението може да бъде използвано, в случай че водачът е:
• бил отпуск по болест
• бил в отпуск, който е част от годишния отпуск съгласно законодателството на държавата-
членка, в която е установено предприятието
• бил в отпуск или почивка
• управлявал друго превозно средство, попадащо извън обхвата на Регламент (EО)
№ 561/2006 или Споразумението AETR
• извършвал друга работа, а не управление на превозно средство
• бил на разположение
и когато не е било възможно записването на тези дейности със записващото устрройство.  
Полето ,,отпуск или почивка" може да се използва за случаите, когато водачът не е управлявал,
не е извършвал друга дейност, не е бил на разположение, не е бил в отпуск по болест или
годишен отпуск, като се включват и случаите на частична безработица, стачка или локаут.
 
Държавите-членки не за задължени да изискват използването на формуляра при липса на
записи, но ако такъв се изисква, за валиден се признава настоящият образец.  От друга страна
не се изисква какъвто и да е формуляр за обичайните периоди на дневна или седмична почивка.
Електронният и пригоден за отпечатване вид на формуляра, както и информация за държавите-
членки, които признават само този формуляр, са достъпни на следния адрес:  
http://ec.europa.eu/transport/road/policy/social_provision/social_form_en.htm.
Формулярът се приема на всички официални езици навсякъде в ЕС. Неговият стандартен
формат улеснява разбирането му, тъй като съдържа номерирани предварително определени
полета за попълване. В Споразумението AETR се препоръчва използването на формуляра,
изготвен от икономическата комисия за Европа на ООН
(http://www.unece.org/trans/main/sc1/sc1.html)
.
Всички полета във формуляра следва да бъдат попълнени с печатен шрифт. За да бъде валиден,
формулярът следва да бъде подписан от представителя на предприятието и от водача преди
пътуването. В случай на самонаети водачи, водачът се подписва два пъти - като представител
на предприятието и като водач.
Единствено подписаният оригинал е валиден. Текстът на формуляра не може да бъде променян.
Формулярът не може да бъде подписван предварително и не може да бъде променян
ръкописно. Формулярът може да бъде приет като факс или в електронен вид, ако в
националното законодателство се допуска такава възможност.
 
СОЦИАЛНО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО В ОБЛАСТТА НА АВТОМОБИЛНИЯ ТРАНСПОРТ
Регламент (ЕО) № 561/2006, Директива 2006/22/EC, Регламент (ЕИО) № 3821/85
Въпреки че формулярът може да бъде отпечатан на хартия с логото на предприятието и
информация за контакт, полетата, съдържащи информация за предприятието, следва също да
бъдат попълнени.
Въпреки, че и аз (както всички) слагам печат на анекса... Той не е задължителен... поне така излиза от  Тълкувателното разяснение.
П.П. Прикрепям документа под линията за да можете да си го изтеглите и принтирате.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

driver1

Цитат на: loshdancho - Сряда, 25 Декември, 2013, 19:02:49Въпреки, че и аз (както всички) слагам печат на анекса... Той не е задължителен... поне така излиза от  Тълкувателното разяснение.
П.П. Прикрепям документа под линията за да можете да си го изтеглите и принтирате.

    Разбира се, че никъде не става и дума за някакъв печат. Поставянето му у нас е от инерцията в мисленето, че няма ли печат документът е недостатъчно легитимен. А форумния бай Ганьо дори убедено твърди, че на всичкото отгоре печатът трябвало и да е кръгъл! Дори иронизира в тази посока. Иначе се смята за полезен тук с непрекъснатите глупости, които ръси.

hunter_75

Цитат на: loshdancho - Понеделник, 25 Ноември, 2013, 20:09:09
Ето!
Според мене с този документ няма да минеш в Унгария,би трябвало текста да се дублира на още един език на общността,нищо че и ние вече сме там.Относно казуса,може също да накарате фирмата в която започвате работа да ви пусне един фалшив договор с месец назад,анекс,и готово.За дигитала като го вадиш,и след това му въведеш ръчно данни че си почивал също не би трябвало да е проблем,и тогава не ти трябват анекси,нотариуси и прочие.

loshdancho

Според теб..... не важи!
иМА РЕГЛАМЕНТ.  И ако се позоваваш на него унгареца вика тропа скача ,ама не може да те глоби.
Аз чета регламента като дявола евангелието. И нарушавам там където мога.
Преди два месеца ги събрах петима проверяващи на Вършан да ми правят проверка на Две шайби, от които едната не бе влизала въобще в тахограф.
Бях извадил бележка за почивка от София, после карах  до Видин, след това изхвърлих шайбата и си начертах друга(че съм се  возил и са ме докарали в Видин) От там си сложих нова шайба  и хоп на Вършан. Да ама там проверяващи....
Като пита:
- колко шайби?
Отговарям:
-Две.
Иска да види старите.... и Аз му подавам тази чертаната с бележката...
Остана като ударен от гръм.....
И се почна.... 1 час проверка, ама ще ми пръднат на оная работа.
Шайбите са префектни, бележката също,  пътя до Видин деклариран на  гърба на шайбата.
Камиона е товарен от друг и подписа на ЧМР е не е мой.
Не  могат с пръст да ме пипнат на 14.40часа  работен ден от София, спазвал почивки.
Знаят, че съм хвърлил шайбата  но не могат да го докажат. Опитаха се да минат с номера за сниманите шайби на стария шофьор,
ама не им се получи.... Като поисках документ, който изисква да снимам шайбите на предишният шофьор мигаха и повтаряха пак, че ги искат...
Отговорих, че са си в старият шофьор защото може да му правят контрол в България.
Но пак държат за пусти снимани шайби...Отговарям , че не е имало и няма от къде да има, защото камиона е бил на паркинг и не съм видял нито шофьор, нито шайби! И няма от къде да им ги взема.
Като се почна едно смятане, на километри, броене на връхчета, засичане на километраж. Даже сверка с гугъл мапс за разстоянието от Видин до Вършан.
През цялото време искаха да преместя камиона на паркинга за да освободя границата...Което аз отказах, защото  в тахото няма шайба и на актуалната шайба нямам печат.
Заплашваха ме, че ще ме вкарат в халето за контрол, при което казах ОК, сложи ми печат на шайбата за да я сложа в тахографа и влизам.....Ама неще да сложи пусти печат....А камиона стои след навеса и никой не може да мине.
Наслушах се на обиди от сорта на "булгаро идиот" на което отговарях с усмивка "булгаро перфект" "диаграма ОК".
Накрая ми върнаха Двете шайби, но без печат!
Отново отказах да освободя границата, и казах, "но щемпел-но старт"......Сложи накрая печат и си тръгнах.
Един час утрепах, но се насладих на удоволствието да се подиграя с унгарците.
Има регламент, но не е перфектен, и ако му използваш дупките- не могат да те пипнат....Но трябва четене и отстояване.
Ако се свиеш и притесниш свършен си!
Е записаха ме в всички черни тефтери, и компютри. ама какво от това.
Та по темата знаят всичко, но целта им е да те извозят.... за това четете драги колеги и си отстоявайте правата с усмивка.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

hunter_75

Точно така,те затова и се е...ат с нас нещастниците,защото болшинството от колегите не си знаят правата.Преди години на Борш румънеца искаше да ме глоби защото на шайбата съм имал скорост над 90,да ама за момент,обясних му че е било за под 1 минута,гледа,мисли и ме пусна

loshdancho

Абсолютно  съм съгласен, масово карат само на информация от вицовете.
Слушам по станцията как се учат един друг да спазват.
Единият учи другия, макар, че като го запитах дали е чел регламента и знае какво се прави когато ти свършат часовете и няма паркинг.
Отговора беше:
-Ми пишете си , чертайте си при мен не става, щото съм с дигитал и излиза грешка......
Останах, с впечатлението, че кара по дигитален регламент.... различен от  Регламент ЕО №561.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.