• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Печката на Скания

Започната от admin, Понеделник, 26 Ноември, 2012, 00:08:03

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

Сега се сетих да питам за печката на Скания. Значи не мога да си обясня каква е точно идеята на дистанционното, в което има някакви степени и в същото време липсва каквато и да е ориентация за настройката на желаната температура.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

fxmaster

Шеф, не мога да стопля при така зададения от теб въпрос каккво питаш. Обаче ако ти отговоря по отделно би звучало така:

Идеята на дистанционното е да е ... дистанционно. Печката на 124-ката има 14 степени. 0 - не работи, 14 - максимум отопление. R серия има 10 степени: 0 - нъцки, 10 - колкото може. Ориентацията за желаната от теб температура е по термометъра, който се намира отзад на твоето тяло между краката и торса. Ако взема мен за пример с R-ка при температура отвън 0-5 град. печката я държа между 5 и 7 степен.

Надявам се да съм ти бил полезен.

fxmaster


admin

Вероятно въпросът ми беше малко разхвърлян, но си ми отговорил разбираемо. И все пак в ерата на електрониката нямаше ли да е по-добре настройката да се задава в градуси? И в зависимост от външната температура печката сама да поддържа "огъня".
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

abator

Не ми харесва идеята за това дистанционно. Имало е случаи печката да откаже заради лоша връзка между дистанционното и гнездото му.

fxmaster

Може по-цивилизовано. Ако кашлицата работи (R-ка) печката спазва температурата на климатроника. Обаааче, като изгасиш пак минава на степени. Отгоре на това, двете "температури" при  работещ и не работещ мотор, нямат никаква връзка. При 124-ката пък си е само степени.

П.С. При Волво пък си е с потенциометър, ДАФ-ина май и тя така. Абе иди ги разбери. Ръчкай таме докато ти стане рахат на душата, после всички ще ти поддържат температурата. Със здраве.

Бриги Магнито

Цитат на: abator - Понеделник, 26 Ноември, 2012, 11:15:08
Не ми харесва идеята за това дистанционно. Имало е случаи печката да откаже заради лоша връзка между дистанционното и гнездото му.
Затова други марки казват,, Важни са детайлите"  ,маам на процент и не се сдържах сори. ;)


admin

Цитат на: abator - Понеделник, 26 Ноември, 2012, 11:15:08
Не ми харесва идеята за това дистанционно. Имало е случаи печката да откаже заради лоша връзка между дистанционното и гнездото му.

То само името му е "дистанционно". Доста е тъпо е да гасне печката, като решиш да го преместиш от едното гнездо в другото. Освен това при една определена външна температура дори и на Low почваш да се сваряваш в кабината.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

fxmaster

admin ти говориш за 124. Там според мен тази джаджа не е дистанционно, защото просто няма откъде другаде да запалиш печката.

П.С. Бичкия, много си прав за детайлите. На всеки му харесват различни. Аз например искам да карам мотор Скания (въпреки всичките му недостатъци ;) ) със скоростна кутия на Волво, обаче оразмерена като Скания. Ха иди че разбери :)

Красимир Тодоров

Админче, май никой не ти каза, че като извадиш управлението на печката, отзад си пише коя комбинация какво прави. Щамповано си е на пластмасата

admin

Цитат на: Красимир Тодоров - Петък, 11 Януари, 2013, 19:07:17
Админче, май никой не ти каза, че като извадиш управлението на печката, отзад си пише коя комбинация какво прави. Щамповано си е на пластмасата

Не съм обърнал внимание. Но и да си пише, не мислиш ли, че е много старомодно да си настройваш печката на някакви степени? У дома дистанционното на климатика е на градуси и е много по-удобно.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Красимир Тодоров

Е, това е субективно.. Например на домашния климатик като го пуснеш на 32, едва ли 32 градуса по целзии е у вас в стаята. Както и 22 градуса, не означава че в стаята е 22 градуса С. Което пак е вид градус, а градус е вид разграфяване, като се замислиш...

loshdancho

Ама какви сте....
На всяка една печка могат да се монтират няколко вида управления.
На някой има скала за градуси, които въобще и  не са реални не се заблуждавайте с тези градуси. На долното легло температурата е една , на горното друга. Всичко зависи от мястото на датчика.
Другият вариант е когато датчика е в самата печка.
Това със степените е същото като с градусите- всичко е въпрос на  големина на кабината, място на датчика и лични предпочитания.
Не виждам проблем.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Красимир Тодоров

Е именно де Данчо, нали и аз тва викам, ама с други думи... Админчето е грамотен сигурно на англииски, да си види отзад на управлението с кое се увеличава и намалява, включва и изключва и това е. За програмирането не помня можеше ли от там... май не.

ivopifeca

Когато карах 124-ката,винаги я правех на low.Спех на горния креват само по гащи и отвит :)Много жега.За близо 4 години тая печка не е отказвала.

abator

Няма друг камион, в който да съм брал повече студ, отколкото в 124-ката.

abator