АКТРОС- обучаване на EPS скорости
Форум на българските шофьори
Понеделник, 17 Декември, 2018, 16:49:36 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 2 [3]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: АКТРОС- обучаване на EPS скорости  (Прочетена 18156 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +619/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3604
Теми: 104



Активност
1%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #30 -: Вторник, 27 Ноември, 2012, 22:48:18 »
ОтговорОтговор

Ако проблема е в датчик това веднага се отчита от компютъра като разминаване на стойностите, късо на маса, късо на плюс , скъсан кабел, изгорял датчик, постоянно даващ сигнал, и т.н.
Ако проблема е механичен, се получава : неизпълнение на команда, примерно алгоритъм на комютъра:
Команда за включване , време за включване, изчакване, изпълнение  , отчитане на резултата.
Ако това не се случи по някаква механична причина процеса  се повтаря(при по-старите модели 3 пъти) и ако не включи  в зададеното време се   изписва резултата (грешката).И точно там е тънкостта в написаното за това , че се изисква квалифициран сервиз. Там могат по съвсем друг начин да проверят.

 Ако все пак искаш да се увериш дали проблема е механичен или компютрър има начин:
прави се с ръчното ( аварийно  включване)  принудително включване на скорост. N, 2.L,H 5.R.  Ако и от там не иска да включи си има специални  приспособления  за механично  включване на скорости групи и задна представляват болт с дълъг ,  тънък край без резба, който се навива директно в скоростите и включва принудително вилките.
 Това  ще покаже  къде точно е проблема, но съществува риск  проблема да се задълбочи и стане фатален за самите скорости.
Точно това е идеята на  блокирането на включването-да се предпазят скоростите  от по-големи аварии.
 
 Пак ти казвам ако проблема е токов това ще се отчете като грешка в меню диагностика под меню GS под меню събития с означение( а) отпред.
 Ако е механичен  компютъра отказва да изпълни зададената команда с цел по малко аварии, така му е зададено от производителя.
 Като механични проблеми са износване  на гумичките на въздушните цилиндри и самите цилиндри  в които са буталата , които избутват вилките. Тогава почва да пада въздуха, не  се изпълнява командата за включване и  се стига до отказ от самата команда. Компа го разбира и оставаш на изключена като се изписва кода на грешката за неизпълнение на командата.
 Вилки, синхронизатори, фиксатори, муфи, кученца на вилките  избирачи и т.н. Всичко това е механично и компютъра съди  за него по времето на изпълнение на зададената команда ако то е в границите добра ако не следва отказ от командата (  мига мига и те изхвърли на изключена).

Навежда ме мисълта, че проблема ти се крие в редуктора за групите или в механизма за задействането му в задната част на скоростите.
 Има ли ( имаше ли) виене преди да стане  аварията? Пада ли въздуха докато се опитвате да включите на малкият блок?
 Мига ли  индикатора  когато се опитвате да включите на скорост .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Вторник, 27 Ноември, 2012, 22:48:18 »

 Активен
jana_gym
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #31 -: Вторник, 27 Ноември, 2012, 23:06:25 »
ОтговорОтговор

Няма виене, нито пък пада въздуха. Проблем има при индикатора когато се зададе малка скорост той мига и не включва. Този болт за който ми говориш ме притеснява много заради риска, който казваш че съществува и не смея да рискувам.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Вторник, 27 Ноември, 2012, 23:06:25 »

 Активен
jana_gym
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #32 -: Вторник, 27 Ноември, 2012, 23:08:19 »
ОтговорОтговор

Забравих една подробност - като се свали компютъра има 2 дупки, където когато се подаде въздух и в едната и в другата с пистолет се чува как скоростите щракат, т.е. включват.............

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +619/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3604
Теми: 104



Активност
1%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #33 -: Вторник, 27 Ноември, 2012, 23:16:12 »
ОтговорОтговор

Цитат
Проблем има при индикатора когато се зададе малка скорост той мига и не включва.
Износени синхронизатори!
 Задължително сваляне на скоростите и скъп тежък ремонт.
Компа чака датчика да му съобщи , че е изравнена периферната скорост на зъбните колела и тогава включва. За този процес е зададено време за изпълнение. То се надхвърля заради невъзможността да изпълнят предназначението си синхронизаторите.
 Когато времето се превиши те изхвърля на изключена. Обикновено го прави когато е разбил маслото и е топъл.
 Сутрин може и да няма проблем. В движение се наблюдава твърдо и с удар превключване.
 
 Има вариант и да не отделя амбреажа  , но той е малко възможен, защото  ще се отчете като грешка веднага от компютъра

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
jana_gym
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #34 -: Вторник, 27 Ноември, 2012, 23:23:43 »
ОтговорОтговор

Благодаря ти за всичко. Аз имам и едно последно питане ти от София ли си и мога ли да се свържа по някакъв начин с теб, освен онлайн???

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +619/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3604
Теми: 104



Активност
1%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #35 -: Вторник, 27 Ноември, 2012, 23:31:00 »
ОтговорОтговор

Сега съм в Сърбия. До края на седмицата ще си дойда  в София.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
jana_gym
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #36 -: Вторник, 27 Ноември, 2012, 23:33:31 »
ОтговорОтговор

Ок Предполагам че ако не намериме оборотен компютър утре за да пробваме - ще свалят скоростите и ще почват част по част, но смятам да започнат от синхронизаторите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
jana_gym
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #37 -: Вторник, 27 Ноември, 2012, 23:36:38 »
ОтговорОтговор

Ако имаш сръбска карта бих ти се обадил да говорим.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +619/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3604
Теми: 104



Активност
1%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #38 -: Петък, 30 Ноември, 2012, 16:52:09 »
ОтговорОтговор

Очертава се много лоша картинка...Източено масло от скоростите(с ретардер)-10 литра.....
Може би по-евтино в случая ще е други скорости, ако тези са карани до посиняване.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Димитър Гебшеменов
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +49/-15
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 228
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #39 -: Сряда, 17 Юли, 2013, 05:41:03 »
ОтговорОтговор

GS-05-изписа ми днес тази грешка и не може да се включи на никаква скорост.Прехвърли веднага на мануал.и ръчно не иска.мерцедеса е 2007-ма.МП2 автоматик.Някакви идеи за какво иде реч??

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

мразим когато се ебават с мен...ебават ли се с мен-значи се подиграват с моето семейство.....а подиграят ли се с него-не давам гаранции за това какво ще направя....успех на работодателите..........При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, вътрешното не отговаря на външното.
madjo69
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 2
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #40 -: Четвъртък, 18 Октомври, 2018, 15:58:03 »
ОтговорОтговор

здравей,получи се един проблем със скоростите на актрос Евро 3 автоматик          както си карам намалям скоростта превключва на по-ниска предавка и след това като започнем да набирам НЕ превключва нагоре,спирам на място и след 2,3 секунди превключва на малкия блок.пак тръгвам и си остава на тази скорост иНЕ превключва а като бутам джойстика си превключва.                                            Отидох в Балкан стар,направиха диагностика и се оказа датчик за оборотите Б57,смениха го НО проблема си остана Шокиран Завърти очи                                                       Ами сега??? тъъ въпроса ми е откъде може да е проблема   

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!