Затапване на EGR на R420 E4
Форум на българските шофьори
Събота, 20 Април, 2024, 06:35:19 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Затапване на EGR на R420 E4  (Прочетена 8987 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Georgi R420
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 11
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« -: Четвъртък, 29 Ноември, 2012, 23:07:01 »
ОтговорОтговор

Затапване на EGR на R420 E4 някой пробвал ли е и има ли ефикт

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 29 Ноември, 2012, 23:07:01 »

 Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #1 -: Петък, 30 Ноември, 2012, 06:28:58 »
ОтговорОтговор

Какъв ефект да има колега.При МАН съм срещал изолират въпросната система

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Петък, 30 Ноември, 2012, 06:28:58 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #2 -: Петък, 30 Ноември, 2012, 23:19:25 »
ОтговорОтговор

Зор ще видите докато я счупите Шокиран... Ма не се притеснявайте на прав път сте. Тъжен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
miro
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 11
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Вторник, 01 Януари, 2013, 18:45:52 »
ОтговорОтговор

Затапване на EGR на R420 E4 някой пробвал ли е и има ли ефикт

Имам две затапени евро 4 падна разхода на горивото е не както на евро 3 ама пак е нещо вървенето си е същото те по принцип доста си вървят и двете повече от колкото за конете си 420 к .Удобни камиони са за каране само където разхода им е малко по висок от по старите ми Скании.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1818/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #4 -: Вторник, 01 Януари, 2013, 21:23:53 »
ОтговорОтговор

Имам две затапени евро 4 падна разхода на горивото е не както на евро 3 ама пак е нещо вървенето си е същото те по принцип доста си вървят и двете повече от колкото за конете си 420 к .Удобни камиони са за каране само където разхода им е малко по висок от по старите ми Скании.
Хммммммм от това писание,че вземе мойто бръмбар си помисли,че у Сьодертале са тръгнали по-обратният път на всички останали.
Навсякъде инженерите се мъчат с всеки по-нов модел да клекнат и в разход на гориво и съответно във вредни емисии,а според туй де четем излиза,че тц в Сьодертале инженерната мисъл има друга концепция.

Мноооооо интересно,мислим да се задзверим у темето.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #5 -: Вторник, 01 Януари, 2013, 22:18:13 »
ОтговорОтговор

Хммммммм от това писание,че вземе мойто бръмбар си помисли,че у Сьодертале са тръгнали по-обратният път на всички останали.
Навсякъде инженерите се мъчат с всеки по-нов модел да клекнат и в разход на гориво и съответно във вредни емисии,а според туй де четем излиза,че тц в Сьодертале инженерната мисъл има друга концепция.

Мноооооо интересно,мислим да се задзверим у темето.
По твоята логика Евро6 трябва да е с най-малък разход.... ама не! Я погледни в списание камиони представянето на модела 2011 на Мерцедес и всичките статии за него, Да видиш кое EGR и SRC и защо разхода е  по-голям на Е6 от колкото на Е5 и Е4.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #6 -: Сряда, 02 Януари, 2013, 07:23:02 »
ОтговорОтговор

Бриги те тея инженерчета не разбират нищо ама бъкел нищо не вдяват ние на родна територия знаем как става Ухилен Ухилен Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
miro
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 11
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #7 -: Сряда, 02 Януари, 2013, 12:59:27 »
ОтговорОтговор

Хммммммм от това писание,че вземе мойто бръмбар си помисли,че у Сьодертале са тръгнали по-обратният път на всички останали.
Навсякъде инженерите се мъчат с всеки по-нов модел да клекнат и в разход на гориво и съответно във вредни емисии,а според туй де четем излиза,че тц в Сьодертале инженерната мисъл има друга концепция.

Мноооооо интересно,мислим да се задзверим у темето.
Не се чуди какво да пишеш а може да го провериш ама не да ,се опитваш да мислиш а попитай някой който има scania r s EGR евро 4 и scania 124 evro 3  или от първите r ки който са евро 3 колко им е разхода на горивото за екологията е ясно че са по екологични.Аз съм почитател на scania по принцип  и ги имам и евро 3 и евро 4 и всеки ден са на еднаква работа с гондоли са и по едни и същи релации и евро 4 с EGR дава по голям разход и аз съм ги карал и шофьори съм разменям и е така и с други колеги съм говорим и го потвърждават така ,че може и ти да го провериш по обстойно.Поздрави

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #8 -: Четвъртък, 10 Януари, 2013, 20:50:22 »
ОтговорОтговор

ЕГР системата няма пряка връзка с разхода на гориво,това е система която влияе само за покриване на екологичните норми поставени пред производителите.Но въпроса е друг до кога в България ще прави такива нововъведения по автомобилите Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #9 -: Понеделник, 25 Февруари, 2013, 22:39:22 »
ОтговорОтговор

ЕГР системата няма пряка връзка с разхода на гориво,това е система която влияе само за покриване на екологичните норми поставени пред производителите.Но въпроса е друг до кога в България ще прави такива нововъведения по автомобилите Ъ?
Малко извън темата но ЕГР-а си влия в/у разхода на гориво , около  до 30% от постъпващото количество въздух(зависи от режима на работа на двг-то) се замества с изгорели газове, няма да обяснявам колко са богати на кислород изгорелите газове Намигване Няма да обяснявам и  абревиатура "EGR".

Не съм карал толкова нова машина(камион) с ЕГР, лично на леката ми кола пък и на доста приятели съм ги изолирал и след малко ре- мап на софтуера на ЕКУ-то разхода пада осезателно, все пак зависи и какъв е ЕГР-а, има различни видове-механични управлявани с вакум, електрически, има и електрически охлаждани с охладителна течност, ако е от последните 2 вида май ще трябва и  освен хардуерна(затапавнане) и софтуерна намеса, защото компа ще си го търси и възможно да влезе в авариен режим.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #10 -: Вторник, 26 Февруари, 2013, 10:00:55 »
ОтговорОтговор

Малко извън темата но ЕГР-а си влия в/у разхода на гориво , около  до 30% от постъпващото количество въздух(зависи от режима на работа на двг-то) се замества с изгорели газове, няма да обяснявам колко са богати на кислород изгорелите газове Намигване Няма да обяснявам и  абревиатура "EGR".

Не съм карал толкова нова машина(камион) с ЕГР, лично на леката ми кола пък и на доста приятели съм ги изолирал и след малко ре- мап на софтуера на ЕКУ-то разхода пада осезателно, все пак зависи и какъв е ЕГР-а, има различни видове-механични управлявани с вакум, електрически, има и електрически охлаждани с охладителна течност, ако е от последните 2 вида май ще трябва и  освен хардуерна(затапавнане) и софтуерна намеса, защото компа ще си го търси и възможно да влезе в авариен режим.
Браво, един човек да даде издържано обяснение.
+1 колега.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #11 -: Вторник, 26 Февруари, 2013, 21:08:49 »
ОтговорОтговор

Браво, един човек да даде издържано обяснение.
+1 колега.

Благодаря колега  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
toregora
Начинаещ
*

Рейтинг: +8/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 15
Теми: 2



Активност
0%

« Отговор #12 -: Събота, 01 Ноември, 2014, 18:58:32 »
ОтговорОтговор

  Стара е темата , но някой знае ли къде може да ми изолират скапаната ЕГР система. Но качествено , от разбиращи хора.Така че камиона да си върви нормално. А екологията .........
скания R-seria

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #13 -: Неделя, 02 Ноември, 2014, 11:51:35 »
ОтговорОтговор

По твоята логика Евро6 трябва да е с най-малък разход.... ама не! Я погледни в списание камиони представянето на модела 2011 на Мерцедес и всичките статии за него, Да видиш кое EGR и SRC и защо разхода е  по-голям на Е6 от колкото на Е5 и Е4.



Интересното е, че при мерцедес не е баш така на практика. евро 6 е с малко по-добър разход от същия евро 5. (МР4). Иначе, на теория казват, че е обратното. При другите марки шестиците харчат повече от петиците.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!