• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

М-Транс ЕООД Булавто

Започната от LightOff, Понеделник, 03 Декември, 2012, 12:41:24

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

LightOff

Дъщерната фирма на Булавто, М-Транс ЕООД в гр.Девня е некоректна, меко казано. Камионите са пред бракуване, заплати до 500 с големи усилия 600лв. Управителят С. Стойков е изключително некадърен човек. Работи се по 12, понякога и повече часа. Основаната заплата влиза в заработката ви. Това е една от онези фирми в които управителят "реве" някой да му ближе задника. Който не го прави, не го викат на работа, но и не го оставят да си вземе документите да напусне. Фирмата дължи не една и две заплати на бивши работници. Камионите и фадромите нямат вентилация, за климатици да не говорим. През пролетта и лятото, не може да се диша от въглищата които се извозват. Вече има човек, който заболя тежко от условията на труд, получавайки тежко заболяване на белите дробове.

Кой е управителят на М-Транс ЕООД

Казва се Стефан Стойков. Назначен е на тази длъжност, защото е близък приятел от обкръжението на собственика на фирмата П.Лефтеров, който също е с съмнителна автобиография. Преди 3- 4 г името му се замеси в голям корупционен скандал свързан с доставката на пожарни камиони в столицата. В бизнес средите се говори, че има тесни връзки с висши полицейски служители и хора заемащи висши държавни постове в държавната администрация. Цялата тази информация е по разкрития на медиите, "24 часа", "Труд" и други медии. За жалост на работещите в М-Транс, Лефтеров толерира поведението на Стойков. В други форуми бивши служители на фирмата, разказват за неадекватното поведение на Стойков. Например, този човек обича да го наричат СтефКо. Слагал си щори на прозорците с различен цвят, за да покажел на хората, според цвета какво му е настроението и да се съобразяват дали могат да говорят с него.

Текучеството в фирмата е изключително голямо. На кандидат шофьорите за тази фирма, препоръчвам въобще да не се замислят и да не започват там. Фирмата, не става и за школо за току що навлизащите в професията шофьор. Камионите се претоварват до неузнаваемост. Пример: триосен камион разписан за максимален товар до 11-12 тона, го претоварват с товар 19 - 20 тона, в резултат на което камионите често се чупят, а в гаража няма нови части да се отремонтират. Не се спазват никакви часове за работа по тахограф. Стойков държи да се работи плътно. Ако ви спрат контролните органи и ви се напише акт е за ваша сметка.
Постоянно сте в преразход с горивото. Камионите са стари и разбираемо харчат повече, но въпреки това нормативите са разход постоянно се намаляват, дори под критериите дадени от производителя на камиона. Булавто, макар, че е собственик на 100% от М-Транс и е изключителен представител в продажбата на камиони, микробуси, резервни части за тях в България, може да се каже, че не осигурява почти никакво обслужване на собствения си автопарк в М-Транс.

Ако искате да се развивате в професията шофьор, силно ви препоръчвам да не се подлъгвате и да започвате работа в М-Транс. Дори тепърва да започвате кариерата си, все някъде другаде ще се намери нормална фирма където да работите. Моите виждания са, че след още 2 до 3 години, фирмата съвсем ще затъне и от самосебеси ще прекрати дейността си, освен ако П.Лефтеров не се стресне, че парите от тази фирма ще секнат и в резултат на това преобрази фирмата кардинално.

Успех на всички в професията.

LightOff


gadinka

Ето това са технологиите, благодаря, че ви има !

gadinka


LightOff

Малко допълнителна информация за фирмата от преди няколко месеца...

М-Транс ЕООД Варна, с обект гр.Девня са се стреснали, че далаверата замира. Точно както бях писaл преди време. Без излишно злорадство. М-Транс е в прединфарктно състояние да бъде изгонен от ТЕЦ Девня, един от големмите крупни обекти където тя превозва въглища от пристанище Варна-Запад. Не знам какво точно се случва, но ако това стане, автоматично ще загуби и още един крупен обект в Солвей-Соди Девня, тъй като те са дъщерни.

Шуробаджанащината продължава да се вихри, заради която напуснаха още шофьори и автомонтьори. Това обаче не е попречило на един от диспечерите в фирмата с едната мижава заплата на диспечер да си построи къща за чудо и приказ в гр.Девня. Опитват се да си подменят автопарка с други втора ръка камиони. Но както се досещате, старата приказка с нов прочит.

Едни от по кадърните шофьори напуснаха, а тези които са останали... да не ги обиждам, но са от онези хора които живеят за интригите. От шофьорите които по една или друга причина крадат нафта до диспечара който си затваря очите за което след това има екстра към заплатата от всички шофьори. Същата далавера се случва и с фадромистите в по - големи мащаби обаче.  Там т.нар управител е изпуснал контрола и няма никакви нормативи за разход на гориво. Точат се по 10л нафта от човек, което също задоволява техният пък диспечер, защото също получава бонуси под масата от фадромистите.

Няма промяна с заплащането. То е "за нашите хора" има, за другите, каквото остане. Камионите все така се претоварват, с горивото все така сте в преразход, удръжки, удръжки.... няма край. Някой са доволни, други не! Работата по тахограф все така не се спазва и то не защото на вас ви се иска така да е. Вечно сте в отпуск за предишните 28дни,   когато дойдете на работа.  Нощни смени един след друг, дори и по цял месец. Нищо, че КТ го забранява. При проверки, явно всичко се обръща в кеш, защото проверяващите излизат усмихнати от визитата си в фирмата. В т.нар гараж нещата са още по - трагични. Да не дава господ да ви се наложи да ходите в гаража на фимата, никой не ви обръща внимание.  Няколко автомонтьора в пенсионна възраст, чакат сам да си направите ремонта, кръжат като лешояди из гаража. Началник гаража все така си седи до печката цяла зима, шефът на автомонтьорите има още мегдан да издува корема.... нищо лично, но човека има проблеми, заплатаджия.

дигс

#3
Да се изкажа и аз значи. Прочетох внимателно писаното по горе и се отдадох на размисъл, понеже до скоро работех в тази фирма и много-много не съм съгласен с теб. Ще започна да коментирам отзад напред, а именно за заплатаджията;  ми човекът си гледа работата за това е назначен, да седи и контролира работата на автомонтьорите. По принцип много работа физическа от началник не се иска, иска се умствена,така че човекът си седи и мисли, а за корема НЕ Е  КУЛТУРНО ДА ГО ОБИЖДАШ  НА ОРГАНИЗЪМ. За диспечера не искам да говоря зад гърба му, но парите за къщата му не са от м транс, заявявам го на 100% . Тук искам да ти обърна особено внимание за интригите, а ти какво правиш с разкритията си за нафтата нема си мислиш, че г-н.управителят не знае, че някой като теб не му е подшушнал с цел дивидент. А за г-н. управителят, мога да кажа доста неща - като човек има доста трески за дялане, относно общуването му с хората в работен план, изисква много, адски много изисква, но ако помислиш малко май това му е работата. Ако не беше този човек начело на фирмата по време на кризата, фирма М ТРАНС нямаше да има, така мисля аз. Само за това му постижение той заслужава уважение, а какво видях и чух аз: хора на по-високи длъжности, високи заплати, в разговор по между си го псуват на майка, будейки недоумение в мен с какво го е заслужил, защото ги е накарал да свършат нещо уронващо престижа им. Първо помисли какво стана с лотоса, какво стана с тази фирма, какво стана с шофьорите им, а м транс още работи и ще работи докато е с този шеф, защото иска работа, а за точенето на нафта това не е явление мисля, че много добре знаеш, че фирмата не плаща пътни. Според мен си затваря очите за малки количества докато не  се олее  някой, не го мисли за толкоз наивен шефа си, а за автомонтьорите с тези мръсни камиони що не влезеш ти под тях а? И егати шофьора да му е проблем да си прави камиона - да му изчистят кабината не искаш ли? Извинявам се за дългото мнение по въпроса, и че си позволих да те коментирам, че не използвах препинателни знаци  че не оплюх фирмата,  управителя, обер механика,  диспечерите, шофьорите, фадромистите, автомонтьорите и всичко що е М ТРАНС, все пак дълги години получавах заплата от там, е не беше висока, че да го псувам и аз, но все пак заплата. Не знам дали ти прави впечатление, че това е единственият положителен коментар за тази фирма от бивш кадър фронтовак. Надявам се да отприщя повече положителни коментари по въпроса, че не шефът ви ще съсипе фирмата, а вие с тези коментари - този форум се разглежда от доста хора, тези хора коментират пред доста хора. Дано модераторите не изтрият положителният ми коментар, ще бъде жалко.  

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: дигс - Неделя, 02 Февруари, 2014, 20:37:57
... Дано модераторите не изтрият положителният ми коментар, ще бъде жалко.   

     Ако очакваш от мен да разбера какво намекваш - въобще не ми е ясно. Другите дано са по-схватливи! Анонимен ли беше "положителният коментар" или и това не разбрах от кой е?!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

admin

Цитат на: дигс - Неделя, 02 Февруари, 2014, 20:37:57Извинявам се за дългото мнение по въпроса, и че си позволих да те коментирам, че не използвах препинателни знаци...

Използвaй ги, зaщото в противен случaй се получaвa еднa кaшa, която е изключително труднa зa четене!
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

LightOff

.... не искам да повтарям първия си постинг! Също и не искам да падам толкова ниско, че да се впускам в бай Ганьовска псувня. Но, специално за "Дигс", ще кажа...
Какво мислите за управител, внимавайте в следните редове, който на длъж и нашир сред всичките си подчинени казва и цитирам" Взел съм това куче, защото само него най - обичам в тази фирма. Взел съм го за да му се радвам, храня и то да се насира де що намери, където шофьорите минават.... за да им е гадно!" - край на цитата.
Още едно нещо да вмъкна, че не мога да се въздържа.... ако беше толкова хубаво в М-Транс, защо има такова текучество на персонал в фирмата.
Абсолютно съм ПРОТИВ, без извинение с главни букви го пиша за да го подчертая, подържането на типичния български  манталитет и мантрата" ми, така е дошло, така ще си отиде."  Монтьорът  ще си върши работата като влезне камион в гаража, шофьорът ще управлява камиона. Стига с тези универсални бойци в фирмите. И хайде, не съм го казвал! На "нашите шофьори", знам им имената, но няма да ги кажа, се плаща от 1000 и нагоре заплата, без условия, дали е изпълнил необходимите нормативи за товар и т.н На другите "не нашите", заплата от 600 с голям зор 800лв.  И като казвам зор.... нощтни смени един след друг, работа извън тахограф. Не съм сигурен, но едва ли има някой сред шофьорите,  запознат с регламент 561 и т.н
За шефа, който си издува корема, казах го метафорично и в действителност, като израз на това какво се случва.
Диспечерите. Кколко хора се изредиха на тази позиция. Едната дори беше хваната в схема с шофьори да източват гориво.  И ето доказателство за "кадърните шефове" - не я уволниха, не я санкционираха по никакъв начин, само я понижиха по документи в длъжност, а в реалност все още е в онзи фургон и "раздава правосъдие".

Как се работи в М-Транс Еоод Варна, дъщерна фирма на Булавто. Специално за кандидатите.
В фирмата няма изградена система... всъщност, като че ли тази фирма е имунизирана от достъпа на технологии. Няма система за проследяване на разхода на гориво. За това, камионите на фирмената колонка, уж трябва винаги да се пълнят до горе, в края на смяната. Работно облекло ви се дава евентуално, след 2 месец, може и никкога, доста често. Няма установена система за работен график на шофьорите и фадромистите. Обаждате се по телефона на диспечера и следва разговора" Ало, Донко, а-а-а-а, ще ме пишеш ли в графика за работа, стоя вече няколко дни в къщи!" - казвате го с възможно най - тънкия глас, който можете да изкарате от гърлото си.
А сега си предствавете, съвсем реална ситуация, триосен камион, предвиден от производител и от закона - да носи допустим максимален товар 25тона - да стане 40тона. В следствие на това, ресорите се чупят като сламки, разхода на гориво литва до небесата, камиона се лашка от една страна на друга и се молите да не стане най - лошото. Чупят се ресорите, удръжка "Ама, камиона бил претоварен, какво съм виновен, че...."

==============  Дигс, кадърният шеф, на който работата му била да си държи ръцете в джоба, ето какви ги ражда======

Управителят нарежда, без писмена заповед, защото е хитруша. Всички камиони, самосвали и влекачите пълни до максимум. На кантара, задният мост седи извън канатара, или предният, както дойде.  ДИГС забележи и още едно нещо. Стефко - управителят, каква велика мисъл му е дошла от държенето на ръцете в джобовете. Цитирам "Шофьорите да гасят камионите, когато са празни и се спускат...." 
Глобите. Полицаите занят, че М-транс винаги е в нарушение и винаги чакат в засада. Има едни двама полицая в Девня, които бият по точки с корумпираността си всички други в града и винаги сте им хранилка. ДАИ ви спира, пишат ви акт за какво ли не. Сами си плащате и ставате щете-нещете служител на М-транс за доста дълго, защото ако напуснете няма с какво да платите.
Аварирате с камиона. Звъните на диспечера, нищо не следва. Обикновено искат сами да с еоправяте. Звъните на началник гаража, че камиона е аварирал, да ви пратят механици и инструменти да се направи ремонта. Следва дълго чакане, обикновено към края на деня идват. И не забравяйте, вие сте виновен, че камина е аварирал. Ама камиона е амортизиран и се пренатоварва.... виновен си.
  Кандидатите за работа в М-Транс да знаят също, че в тази фирма, кодекса на труда и много други закони се четат като дявола-евангелието. Работите в празнични дни и ви се полага допълнително заплащане, компенсации за нощтен труд и т.н Няма ги!
Дигс, аз се сещам поне за две други фирми, които чакат за работата на М-транс и знам, че ще работят малко по - качествено. Но защо не се случва това....
==М-Транс Еоод Варна  подбива цените за превоз на товари в Девня. Може го защото, компенсира една част от загубите си от дейността на Булавто и другите и дъщерни фирми.

.... и т.н   Инкяр му е майката!

дигс

#7
Ще поспорим малко с теб. Добрият шофьор е добър монтьор, има ситуации от типа гръмнал великият шофьор  гума на пътя, седи и чака да дойдат монтьори да я сменят, не развил и гайка дори. Чака с ръце в джобове, налапал цигара и после ,,да ги е...... в монтьорите нещастни цял ден чакам". Ще чака, като му е чанч да се изцапа, да чака.
Усещам, че мразиш всичко що е М транс.

дигс

#8
Вземи напиши нещо положително бе, стига вади кирливи ризи - този такъв, онзи такъв, навсякъде е все същото, див капитализъм, нашето поколение го издуха отвсякъде.
Нека млад шофьор пробва да започне работа в друга фирма. Следва въпрос-имаш ли стаж? Но в М транс става.  Започваш, ставаш шофьор със стаж и бягаш. Ето нещо положително.
Стоварваш всичко върху шефа си, той е сложен там от големия, той му нарежда и дава команди и му гледа сеира, а ти направо го линчуваш. Ако се замислиш, ще разбереш какво иска да каже по заобиколен начин за акащите кучета, А ИМЕННО, ЧЕ ТЕ ПОНЕ СА МУ ВЕРНИ, ЗА РАЗЛИКА ОТ ОСТАНАЛИТЕ ВЪВ ФИРМАТА . ,,Храни куче да те лае" - без да се обиждаш, извинявам се за сравнението.
Нагазваш в дълбоки води с разкритията си за държавните мутри. Повечето хора имат специфични изрази в изказванията си, и ако някой внимателно прочита написаното, лесно се досеща кой стои зад писаното. Аз почти знам с кого си чатя, и ако съм прав - жалко, че докато работех там не сме се опонирали. Щеше да е шоу на чаша кафе. Просто внимавай, че ако те усети любимият ти шеф, ще ти реши проблема с М транс.
Не спирай да вадиш информация, тя струва много, но гледай да е положителна и тогава нещата ще тръгнат на добре и сигурен съм отношението към вас ще се промени, но...СТИГА ЗЛОБА,  в  случая никой няма полза от нея.

дигс

#9
     Писането с изцяло главни букви е забранено. Защо не опиташ малко да оправиш писането? Все някой да минава след теб. Хората могат да си направят грешни изводи като мен! Че имаме интелигентен, културен шофьор и... началник!

дигс


LightOff

... Дигс да не наводняваме темата и форума с приказките си.  Но заради своята честност, слагам ръка на сърцето си и се заклевам в всичко най - мило и ценно за мен, че България и в частност, защото говорим по тази тема, М-Транс Еоод Варна управлявана от Стефан Стойков, нямат място в транспортния бизнес.
... и между другото, Стойков и СИЕ ако не знаят, един първокурсник по икономическа дисциплина от университета и бог знае още колко други ще ти кажат ДИГС... има разделение на работната ръка. Дори са измислили т.нар "длъжностна харектеристика". На запад, забележи, работодателя не иска електричаря да поправи спуканата тръба в тоалетната. А у дома, в едно обикновенно семейство, съпругата, нито дори съседите, не очакват и не сочат с пръст "Виж го този не кадърник!" , когато семейната кола дефектира и собственика не може да я поправи. Звъни на телефона и идва специалист и си плаща за това. Може би се сещаш за известната "легенда" с немеца който му изгоряла крушката у дома и извикал електричар.
... аз не обичам "универсални бойци".   ДИГС ти нали казваш всеки да си гледа работата. Шефът е шеф по твоите думи за да си държи ръцете в джобовете. Ами тогава и шофьора да си гледа своята работа. Ако съм далеч от базата, сам ще си го направя. Но така защо!? Стефко нали плаща на онези момчета, горките, които всеки божи ден се занимават с старите гуми на камионите на М-Транс.
.... нищо лично против Дигс имам, нито пък към друг. Фактите са такива. И тази държава ще стане "бяла" когато се променят нагласите и начина на мислене.

... ще те провокирам все пак Дигс. Какво мислиш!? Коя транспортна фирма има по -голяма вероятност да просперира и да се развива. Фирма управлявана от човек, който е на това място защото е приятел на собственика, шуробаджанащина. А след това той назначи и други "приятели"  на фирмата, малки шефчета. Или фирма, собственика на която е назначил човек, който е учил за това и е специалист. Фирма в която няма да има шефове "приятели", нито пък шофьори "наши - ненаши".  Какво мислиш!? М-Транс в коя от двете е!?

дигс

#12
За много неща си прав, така е, но положението във фирмата е такова по ред причини, които не споменаваш, а именно: бавене на ддс, цена на гориво, силна конкуренция в силно занижена цена на превоз тон-километър, забавяне на плащане от страна на клиенти и не на последно място персоналът, който силно повишава превозната цена с разхода на камиона.
А за бленувания запад-за жалост и там вече се работи така, универсални бойци,хора за всичко .
,,Горките момчета", които така саркастично наричаш, в момента крепят фирмата да не остане без камиони  , ако не са те, не знам как  и откъде ще получаваш заплата, защото в М транс шофьорът мисли за всичко друго но не и  за камиона. Резултатът е плачевен, огледай се .

За текучеството във фирмата причина не е заплатата от 600 лв-причината е голямата мизерия, прах, отрови и пр. В Стройспед заплатите са дори по ниски, но текучество няма, защо?
На въпроса коя фирма ще просперира ще ти отговоря така:
Новоизлюпено инженерче което го е страх да се изцапа с масло, фирма като М транс няма как да върти,, настоящият ти шеф се учи на това вече 8 години и големият шеф във Варна добре го знае. Фактът, че преведе фирмата през кризата благополучно, според мен му гарантира поста до пенсия, така че свиквай с него. С това смятам, че отговорих на въпроса ти и искам да ти дам един съвет: нагаждай се според обстановката, бъди по- гъвкав, не се товари с непосилни задачи. Гледам сега и държавата ти виновна, че не била бяла -  ами кой я прави такава, нали ние живеем в нея - тя е отражение на самите нас .
Lightoff, дано да дойде  време, когато ще се работи в България по начина който описваш, но надали, аз вече не вярвам, за това те посъветвах - нагаждай се, прави като мен.
Причина за редакция: Многобройни стилистични и пунктуационни грешки. Труден за разбиране текст.      

SEMPER

Управителят на тази фирма е гениален.

Сега не знам как е, но преди много години зареждаше камионите с нафта, която не става за крадене. `Защото няма човек, де толкова се мрази, че да си сипе такъв боклук в колата. А ако някой се изкуши да продаде от тая нафта -после купувачите ще го намерят и ще го бият.



Само адмирации за таквиз далновидни ръководители.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

LightOff

... Дигс каза го толкова вярно... най-сетне! В Строй-Спед нещата стоят малко по друг начин, не са като в М-Транс. За нея няма да казвам нищо!
... но пази боже Стойков да е до пенсия/ до смъртта си в тази фирма! Казах ти, че фирмата оцелява и работи заради подбиване цените на превозите на товари. Знам го това от една фирма конкурент на М-Транс. Това на Стойков не е далновидност в управлението.
Дигс, ти виждаш ли камионите на М-Транс. Пушат чернилка, разхода лети разбираемо, нямат покривала, някой нямат акумолатори. Всяка сутрин с кабели подават ток да запли камиона.  Евро О(нула) са му камионите.
... Дигс, признавам си, мразя явно М-Транс! Сигурно, защото мразя шуробаджанащината и типичното лизане на задника на шефа. Да не казвам имена. Но един варналия е особено чевръст в това, леко пълничък... онзи с десертчетат които яде постоянно на волана.
... толкова много има за писане, но....
... последно! И това ще е последният ми постинг към тази фирма! Стефко - управителят на М-Транс, дотолкова е далновиден в управлението на фирмата, че мира не дава на персонала, дори когато нещата вървят по мед и масло... понякога. Един един куриозен случай, като сцена от филм на Бени Хил. Влиза Стойков в гаража, където се ремонтират камионите. Спира се на вратата и... нищо.  Било много тихо. Отива при един от автомонтьорите и... слушай "далновидност"!
-  Ти, какво правиш тука!? Защо компресорите не работят! Каква е тази тишина!? Искам компресорите да работят! - управителят.
- Ама шефе, няма нужда компресорите да работят. Въздух има! А и сега не е нужен! - един от "прегрешилите автомонтьори.
- Искам да се чува шума от компресорите отвън където ми е колата! Изпускай въздуха и пускай компресора! - управителя

  Ей на това... Стойков, ако четеш това, му се казва бай Ганьо, дебелащина, дебил и т.н Защо се случва това!? Защото управителят иска да им е гадно на персонала по всяко време! Същата работа, като онази с кучетат, която писах малко по -горе в друг постинг!

LightOff