• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

М-Транс ЕООД Булавто

Започната от LightOff, Понеделник, 03 Декември, 2012, 12:41:24

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

дигс

Lightoff не знаех че я докарал чак до там шефа ти,може да избива комплекси пред монтьорите.
Прави впечатление че си разсъждаващ човек за разлика от много други в М транс което ти прави чест,затова ще ти задам един въпрос и спирам и аз.
Защо се хабиш там?

дигс


LightOff

... не се хабя там, Дигс! Много малко работих там, пренебрежително малко, но пък затова видях много, а преди това винаги съм се интересувал в разговори какво се случва. Не само в М-Транс! Не ме е срам, че и заради това си патих.... лични неща!
...Дигс първия ми постинг за М-Транс, които го писах в секцията "Черен списък", беше за другите хора. Да не преминават през излишни премеждия и очаквания!
* Целта на постинга ми беше насочена именно към тях!

Поздрави и успех, Дигс, и за всеки, който иска да се развива в тази професия!

LightOff


LightOff

 М-Транс си търсят шофьори!

Ето и обявата им в jobs.bg - https://www.jobs.bg/f3452341

....самия текст на обявата/ 30,09,2016г/

"Ние сме транспортна фирма с над 12-годишен опит в превоза на насипни товари.
Работим въз основа на дългосрочни договори с нашите клиенти изцяло в района на Девня.

Във връзка с разрастването на дейността ни търсим
ШОФЬОРИ НА САМОСВАЛИ и ГОНДОЛИ

Ние предлагаме:
- сигурна и дългосрочна работа
- твърда заплата + допълнителни бонуси
- трудов договор и осигуровки
- работа в компания, съблюдаваща най-високи европейски стандарти относно екология и недопускане на злополуки.

Условия:
- Свидетелство за управление Категория С и С+Е
- готовност за работа на смени, в това число и нощни, включително през почивните и празнични дни
- опит в транспортирането на насипни товари е предимство.

Ако сте заинтересовани, моля задължително посочете в автобиографията колко трябва да бъде чистото месечно възнаграждение (твърда заплата + допълнителен бонус), което очаквате."

... е как ми е благо на душата. Явно се е свършело вече времето, когато кандидат -шофьорите сами отиваха на "тепсия" при великия вожд - управител на фирмата - С.Стойков. Научиха се явно някой шофьори да четат и да търсят информация предварително за фирмата за която ще работят.

Няколко много важни неща които, може би, кадидат  - шофьорите биха искали да знаят за тази фирма:

- в тази фирма шофьорите се делят предимно на "наши и ваши", едва след това на можещи и не можещи
- в тази фирма управителят се казва Стефан Стойков/ако не е дал богу дух, едвали ще са го сменили/ и обича да фамилиарничи и да го наричат Стефчо
- в тази фирма можеш да узнаеш дали можеш да разговаряш с управителя по цвета на щорите на прозорците(поне така беше допреди време)Тоест дали е в "мензис" или не е на кеф се разбира от тези неща.
- Работата не е НИТО СИГУРНА, НИТО ДЪЛГОСРОЧНА. Защо така, винаги има някой който е в "мензис" и иска да му ближеш задника затова.
- твърда заплата, разбираи 440лв, може да си е отпуснал душата чичо Ви Стефчо и да е нараснало с 20 - тина лева примерно. Всичко друго в плик.
- заплатата се формира от месечния сбор на извозения товар от шофьора в тонове. И сега нещо много важно. Ако щещ си скасай "Д"- то и да си извозил товар за 2000лв, чичко ви Стойчо идва и казва - "Какви са тези министерски заплати. В моята фирма никой не получава такива пари." И си оставаш с пръст в.... знаеш къде!


"""- работа в компания, съблюдаваща най-високи европейски стандарти относно екология и недопускане на злополуки. """    
 
... а това е най - великата илюзия след фокусите на Худини. Идете и вижте, ако не вярвате. Типична БГ транспортан фирма с цялата свинщина по отношение на състоянието на транспортната техника и поддържането им.

А как се поддържа. Гумите ги прави един завалия, частник при който отиват всички транспортни фирми в гр. Девня. А ремонтите на камионите... ако се намерят части от някой бракуван камион ще стане. До последни издихания се карат камионите. А ти се сопваш на чичо си Стефчо, че си шОфер и не ти е работа да се цапаш под камиона. Много ти здраве тогава ти казва т.нар диспечар г-н Д... и просто не те пишат в графика за работа. При което ти сам напускаш. ВАЖНО!!! НЯМА ТАКЪВ СЛУЧАИ В ТАЗИ ФИРМА, НА НАПУСНАЛ СЛУЖИТЕЛ ДА МУ БЪДАТ ИЗПЛАТЕНИ ИЗРАБОТЕНИ ЗАПЛАТИ. В такъв случай получаваш, минималната заплата, за онези другите забрави.


- в тази фирма регламент 561 е нещо непознато. Нещо като драсканиците в египетските пирамиди. Всички знаем, че ги има, ама какво е що е.... *бали го!

- в тази фирма не знаят що е то техническа спецификация на камионите, както иде реч и твърдят, че работят по европейските му там начини.
Не зависимо дали триосов или четириосов самосвал и другите там гондоли, товари се камиона на макс. Ти карал  ли си триосен камион с тотал маса на камиона 36 и повече тона, четириосните пък винаги са около 40 тона тотал.
 
- разход на гориво, се не знае! Статична мярка. Караш дърт претоварен камион, разход един, караш по - нов камион не толкова претоварен, разход на гориво същия. АКО СИ В ПРЕРАЗХОД, РЕЖЕ ОТ ЗАПЛАТАТА

- чупи се ресор или нещо друго, виновен си. А това, че е ясно и на децата, че на един кон не може да седне слон, защото ще му счупиш гръбнака.... иди се обясняваи на чичо ви Стефчо.

- БОНУСИТЕ които ви обещават. Тях вие сами си ги вземате. Няма такова животно в тази фирма. Първото нещо след като вземат някой нов в тази фирма е да го питат колегите му дали има маркуч да му услужи...трябва му на човека. Ако нямаш, културно те подканят да си донесеш следващия път и да не се цепиш от колектива. Ако не.... познай как и на кой ще му е като на дъждовен ден, всеки път когато е на работа.


Как се работи!?

Наели са те вече. Идваш и разбираш, че трябва да лижеш топките на една персона наречена диспечер. Не се знае този човек всъщност какво прави. Но като си "парашутист - връзкар" на големите хора в тази фирма и си несменяем.... така е.
Та, този г-н Д, прави седмичен графика за работа. В който може и да не попаднеш. И за това винаги с тънък глас на чучулига му звъниш често - често и го питаш коя смяна ще си(нощна или  дневна) и в кой ден.  Ако откажеш да работиш някой ден. Никои не те гони от фирмата. Но те пишат седем дни в седмицата, доста често за месец - два, може и повече само нощни смени. Кеф голям. А, че бил официален празник, бонус или почивка.... госоподин "Д" си клати доматите и това е. Или другата крайност. Просто не те пише в графика за работа няколко седмици и оставаш без пари. След това или и ти започваш да му лижеш задника с глас на чучулига или не забравяш, че си човек, дърпаш му една майна и си заминаваш.... както го направиха доста хора.

- за тази фирма, ще чуеш, че е хубава, само от определени хора. Ти решаваш, дали да им вярваш!


Честност, справедливост...пф-ф-ф-ф!

Някой хора са платили една камара пари, научили са няколко езика, с образование и т.н и са диспечари в транспортни фирми. Комуникират с бог знае какви хора из целия свят и имат още бог знае колко повече отговорности, заплата около и малко над 2000лв..... но явно в БГ обичат такива като т.нар диспечар в тази транспортна фирма.... иначе как щеше да си построи къща за чудо и приказ като си пуши цигарата  по цял ден и проверява сурат тефтера, да разхожда женичката по разни местенца, молове и т.н  Шуробаджанащината е хубаво нещо....но само за някой!



.... със една приказка, що ще си тровите нервите с управител в перманентен мензис, диспечар - баджанак на някой и колеги, които са разделени на "ваши и наши". Защо ви е да ви глобяват онези гладните "джедай",полицаи и онези от АПИ и да ставате роб на тази фирма..... защото, знам ли, в тази фирма може би 90% от шофьорите са в перманентен отпуск за предходните 28 дни. А то как да стане, като работното ти време започва 7 и завършва пак някъде там. Я има двама - трима, я не, които да работят по регламента и камиона им да е напълно изряден.

За ваше сведение кандидат - шофьори..... тази фирма никога не е търсела шофьори, чрез обява, никога. А щом това се е случило сега, мисля си, че достатъчно хора научиха какви Л*Й*А има в тази фирма и по - точно онзи техен управител наречен Стефан Стойков и подлизурковците му - диспечара на шофьорите Динко и онзи турчин диспечар на фадромистите.  Нито в пари ще се видите, нито стаж ще направите. Там оцеляват само онези, като вталилия се напоследак Я*ч*, който ближе задника на Стойков, като онези които им с*р*т в устата, но те си мълчат и роболепничат. Управителят им с*р* в устата, а шофьорите са доволни, защо, защото са се научили как да точат "швепса" всеки ден от камионите и не им дреме, колко лева ще ги одреже Стефчо. А фадромистите.... всеки един от тях, всеки ден на смяна, минимум 10л "швепс".  

... ако си от тези които могат да оцелят сред такива, тази фирма е за теб, ако не си, но си мазохист, пак е за теб. Ако си човек с достойнство и искаш да се развиваш в тази професия наистина професионално.... бягаи далече от тази помия!



ANIMAL

За останалата част от страната незнам,но във Варненско все повече фирми от тези,които никога не са търсили шофьори чрез обява започнаха да го правят.И това не е само защото фирмата е леш,а и защото който вземе кетап и разбере що е то геврек и как се ползва и бяга в чужбина.А и както се казва в по-горен пост хората вече се интересуват малко къде ще бачкат евентуално.За тази фирма знам само от мой приятел,който кара там преди 8-9 години,че беше доволен.Вземаше 1000-1200лв. и си дърпаше доволно,караше четириос Ивеко в сравнително добро състояние.Сега нещата може да са различни
ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

дигс

Радвам се че вече и ти си от другата страна

d2maper

Много са различни нещата от преди ... бях на интервю миналата година там, и сега като чета какво се случва, се радвам, че не започнах да работя там!

LightOff

.... да, има малки промени в тази фирма!
Шофьорите на самосвалите са със фиксирани заплати - мисля беше около 800 лв. Но, това е без значение, защото "швепс" още си пият там шофьорите. На по - големите камиони - гондолите, заплатата е фиксирана на 1000 или 1200 лв, нещо такова.
... лично мнение по отношение на този начин на заплащане е, че е  по - добре така. Защото преди в тази фирма, шофьорите трябваше да "извиват китки и глас" като новородили се п***чета, за да може прословутия им диспечар - Д***ко, да ги пише в графика за работа.
Базата на фирмата е преместена. Говоря за паркинга на камионите и администрацията им. Намира се в близост до сервиза на "Скания" в кв. Повеляново.
Работата на фирмата, като цяло е намаляла. От пристанище Варна - Запад мисля искаха да си прекратят отношенията с фирмата, не знам какво стана. В Циментовия завод, работата на фирмата също намаля, защото си изградиха нова инсталация за производство на цимент и други неща.
Текучеството в фирмата все така си е голямо. Голяма част от старите шофьори сами напуснаха, други бяха премахнати от прословутия управител.... Да, все още управителят на фирмата е същия ербап дри***о Стойков.
Много от шофьорите са нови, средна възраст около 30г.
Условия на работа - същата помия. Претоварени камиони, удръжки и тем подобни неща. Но трябва да се признае, че и някой от шофьорите все така продължават да са върли българи и обичат да пипат в кацата с меда.

.... ако се питате, дали е добро място за старт на опитен шофьор - НЕ! А за старт на новобранци с току що извадена шофьорска книжка.... според мен, отново НЕ!  Твърден много простотия, нерви, лизане на всякакви телесни отверстия и т.н има в тази фирма.... а, едва ли има някой, който да му харесва да превозва претоварен камион с въглища. А камион със климатик в тази фирма си е направо като чудо на чудесата.

...щях да забравя да спомена още нещо, много важно! Тази фирма продължава да е една от многото други, които спазват регламент 561 по свои си начин. Разбирайте го, както искате. Нито диспечара му е на о***я работа, а още повече на управителя. Иначе пък си изискват шайбите за тахограф и т.н, но там е оле -мале далаверата!


.... със здраве и лека на всички!

LightOff