М-Транс си търсят шофьори!
Ето и обявата им в jobs.bg -
https://www.jobs.bg/f3452341 ....самия текст на обявата/ 30,09,2016г/
"Ние сме транспортна фирма с над 12-годишен опит в превоза на насипни товари.
Работим въз основа на дългосрочни договори с нашите клиенти изцяло в района на Девня.
Във връзка с разрастването на дейността ни търсим
ШОФЬОРИ НА САМОСВАЛИ и ГОНДОЛИ
Ние предлагаме:
- сигурна и дългосрочна работа
- твърда заплата + допълнителни бонуси
- трудов договор и осигуровки
- работа в компания, съблюдаваща най-високи европейски стандарти относно екология и недопускане на злополуки.
Условия:
- Свидетелство за управление Категория С и С+Е
- готовност за работа на смени, в това число и нощни, включително през почивните и празнични дни
- опит в транспортирането на насипни товари е предимство.
Ако сте заинтересовани, моля задължително посочете в автобиографията колко трябва да бъде чистото месечно възнаграждение (твърда заплата + допълнителен бонус), което очаквате."
... е как ми е благо на душата. Явно се е свършело вече времето, когато кандидат -шофьорите сами отиваха на "тепсия" при великия вожд - управител на фирмата - С.Стойков. Научиха се явно някой шофьори да четат и да търсят информация предварително за фирмата за която ще работят.
Няколко много важни неща които, може би, кадидат - шофьорите биха искали да знаят за тази фирма:
- в тази фирма шофьорите се делят предимно на "наши и ваши", едва след това на можещи и не можещи
- в тази фирма управителят се казва Стефан Стойков/ако не е дал богу дух, едвали ще са го сменили/ и обича да фамилиарничи и да го наричат Стефчо
- в тази фирма можеш да узнаеш дали можеш да разговаряш с управителя по цвета на щорите на прозорците(поне така беше допреди време)Тоест дали е в "мензис" или не е на кеф се разбира от тези неща.
- Работата не е НИТО СИГУРНА, НИТО ДЪЛГОСРОЧНА. Защо така, винаги има някой който е в "мензис" и иска да му ближеш задника затова.
- твърда заплата, разбираи 440лв, може да си е отпуснал душата чичо Ви Стефчо и да е нараснало с 20 - тина лева примерно. Всичко друго в плик.
- заплатата се формира от месечния сбор на извозения товар от шофьора в тонове. И сега нещо много важно. Ако щещ си скасай "Д"- то и да си извозил товар за 2000лв, чичко ви Стойчо идва и казва - "Какви са тези министерски заплати. В моята фирма никой не получава такива пари." И си оставаш с пръст в.... знаеш къде!
"""- работа в компания, съблюдаваща най-високи европейски стандарти относно екология и недопускане на злополуки. """
... а това е най - великата илюзия след фокусите на Худини. Идете и вижте, ако не вярвате. Типична БГ транспортан фирма с цялата свинщина по отношение на състоянието на транспортната техника и поддържането им.
А как се поддържа. Гумите ги прави един завалия, частник при който отиват всички транспортни фирми в гр. Девня. А ремонтите на камионите... ако се намерят части от някой бракуван камион ще стане. До последни издихания се карат камионите. А ти се сопваш на чичо си Стефчо, че си шОфер и не ти е работа да се цапаш под камиона. Много ти здраве тогава ти казва т.нар диспечар г-н Д... и просто не те пишат в графика за работа. При което ти сам напускаш. ВАЖНО!!! НЯМА ТАКЪВ СЛУЧАИ В ТАЗИ ФИРМА, НА НАПУСНАЛ СЛУЖИТЕЛ ДА МУ БЪДАТ ИЗПЛАТЕНИ ИЗРАБОТЕНИ ЗАПЛАТИ. В такъв случай получаваш, минималната заплата, за онези другите забрави.
- в тази фирма регламент 561 е нещо непознато. Нещо като драсканиците в египетските пирамиди. Всички знаем, че ги има, ама какво е що е.... *бали го!
- в тази фирма не знаят що е то техническа спецификация на камионите, както иде реч и твърдят, че работят по европейските му там начини.
Не зависимо дали триосов или четириосов самосвал и другите там гондоли, товари се камиона на макс. Ти карал ли си триосен камион с тотал маса на камиона 36 и повече тона, четириосните пък винаги са около 40 тона тотал.
- разход на гориво, се не знае! Статична мярка. Караш дърт претоварен камион, разход един, караш по - нов камион не толкова претоварен, разход на гориво същия. АКО СИ В ПРЕРАЗХОД, РЕЖЕ ОТ ЗАПЛАТАТА
- чупи се ресор или нещо друго, виновен си. А това, че е ясно и на децата, че на един кон не може да седне слон, защото ще му счупиш гръбнака.... иди се обясняваи на чичо ви Стефчо.
- БОНУСИТЕ които ви обещават. Тях вие сами си ги вземате. Няма такова животно в тази фирма. Първото нещо след като вземат някой нов в тази фирма е да го питат колегите му дали има маркуч да му услужи...трябва му на човека. Ако нямаш, културно те подканят да си донесеш следващия път и да не се цепиш от колектива. Ако не.... познай как и на кой ще му е като на дъждовен ден, всеки път когато е на работа.
Как се работи!?
Наели са те вече. Идваш и разбираш, че трябва да лижеш топките на една персона наречена диспечер. Не се знае този човек всъщност какво прави. Но като си "парашутист - връзкар" на големите хора в тази фирма и си несменяем.... така е.
Та, този г-н Д, прави седмичен графика за работа. В който може и да не попаднеш. И за това винаги с тънък глас на чучулига му звъниш често - често и го питаш коя смяна ще си(нощна или дневна) и в кой ден. Ако откажеш да работиш някой ден. Никои не те гони от фирмата. Но те пишат седем дни в седмицата, доста често за месец - два, може и повече само нощни смени. Кеф голям. А, че бил официален празник, бонус или почивка.... госоподин "Д" си клати доматите и това е. Или другата крайност. Просто не те пише в графика за работа няколко седмици и оставаш без пари. След това или и ти започваш да му лижеш задника с глас на чучулига или не забравяш, че си човек, дърпаш му една майна и си заминаваш.... както го направиха доста хора.
- за тази фирма, ще чуеш, че е хубава, само от определени хора. Ти решаваш, дали да им вярваш!
Честност, справедливост...пф-ф-ф-ф!
Някой хора са платили една камара пари, научили са няколко езика, с образование и т.н и са диспечари в транспортни фирми. Комуникират с бог знае какви хора из целия свят и имат още бог знае колко повече отговорности, заплата около и малко над 2000лв..... но явно в БГ обичат такива като т.нар диспечар в тази транспортна фирма.... иначе как щеше да си построи къща за чудо и приказ като си пуши цигарата по цял ден и проверява сурат тефтера, да разхожда женичката по разни местенца, молове и т.н Шуробаджанащината е хубаво нещо....но само за някой!
.... със една приказка, що ще си тровите нервите с управител в перманентен мензис, диспечар - баджанак на някой и колеги, които са разделени на "ваши и наши". Защо ви е да ви глобяват онези гладните "джедай",полицаи и онези от АПИ и да ставате роб на тази фирма..... защото, знам ли, в тази фирма може би 90% от шофьорите са в перманентен отпуск за предходните 28 дни. А то как да стане, като работното ти време започва 7 и завършва пак някъде там. Я има двама - трима, я не, които да работят по регламента и камиона им да е напълно изряден.
За ваше сведение кандидат - шофьори..... тази фирма никога не е търсела шофьори, чрез обява, никога. А щом това се е случило сега, мисля си, че достатъчно хора научиха какви Л*Й*А има в тази фирма и по - точно онзи техен управител наречен Стефан Стойков и подлизурковците му - диспечара на шофьорите Динко и онзи турчин диспечар на фадромистите. Нито в пари ще се видите, нито стаж ще направите. Там оцеляват само онези, като вталилия се напоследак Я*ч*, който ближе задника на Стойков, като онези които им с*р*т в устата, но те си мълчат и роболепничат. Управителят им с*р* в устата, а шофьорите са доволни, защо, защото са се научили как да точат "швепса" всеки ден от камионите и не им дреме, колко лева ще ги одреже Стефчо. А фадромистите.... всеки един от тях, всеки ден на смяна, минимум 10л "швепс".
... ако си от тези които могат да оцелят сред такива, тази фирма е за теб, ако не си, но си мазохист, пак е за теб. Ако си човек с достойнство и искаш да се развиваш в тази професия наистина професионално.... бягаи далече от тази помия!