М-Транс ЕООД Булавто
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 22:12:11 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: М-Транс ЕООД Булавто  (Прочетена 18687 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
дигс
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #15 -: Четвъртък, 13 Февруари, 2014, 18:48:06 »
ОтговорОтговор

Lightoff не знаех че я докарал чак до там шефа ти,може да избива комплекси пред монтьорите.
Прави впечатление че си разсъждаващ човек за разлика от много други в М транс което ти прави чест,затова ще ти задам един въпрос и спирам и аз.
Защо се хабиш там?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Четвъртък, 13 Февруари, 2014, 18:48:06 »

 Активен
LightOff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +84/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 179
Теми: 15



Активност
0%

« Отговор #16 -: Петък, 14 Февруари, 2014, 10:53:13 »
ОтговорОтговор

... не се хабя там, Дигс! Много малко работих там, пренебрежително малко, но пък затова видях много, а преди това винаги съм се интересувал в разговори какво се случва. Не само в М-Транс! Не ме е срам, че и заради това си патих.... лични неща!
...Дигс първия ми постинг за М-Транс, които го писах в секцията "Черен списък", беше за другите хора. Да не преминават през излишни премеждия и очаквания!
 * Целта на постинга ми беше насочена именно към тях!

 Поздрави и успех, Дигс, и за всеки, който иска да се развива в тази професия!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Петък, 14 Февруари, 2014, 10:53:13 »

 Активен
LightOff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +84/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 179
Теми: 15



Активност
0%

« Отговор #17 -: Петък, 30 Септември, 2016, 15:37:03 »
ОтговорОтговор

М-Транс си търсят шофьори!

Ето и обявата им в jobs.bg - https://www.jobs.bg/f3452341

 ....самия текст на обявата/ 30,09,2016г/

 "Ние сме транспортна фирма с над 12-годишен опит в превоза на насипни товари.
Работим въз основа на дългосрочни договори с нашите клиенти изцяло в района на Девня.

Във връзка с разрастването на дейността ни търсим
ШОФЬОРИ НА САМОСВАЛИ и ГОНДОЛИ

Ние предлагаме:
- сигурна и дългосрочна работа
- твърда заплата + допълнителни бонуси
- трудов договор и осигуровки
- работа в компания, съблюдаваща най-високи европейски стандарти относно екология и недопускане на злополуки.

Условия:
- Свидетелство за управление Категория С и С+Е
- готовност за работа на смени, в това число и нощни, включително през почивните и празнични дни
- опит в транспортирането на насипни товари е предимство.

Ако сте заинтересовани, моля задължително посочете в автобиографията колко трябва да бъде чистото месечно възнаграждение (твърда заплата + допълнителен бонус), което очаквате."

 ... е как ми е благо на душата. Явно се е свършело вече времето, когато кандидат -шофьорите сами отиваха на "тепсия" при великия вожд - управител на фирмата - С.Стойков. Научиха се явно някой шофьори да четат и да търсят информация предварително за фирмата за която ще работят.

 Няколко много важни неща които, може би, кадидат  - шофьорите биха искали да знаят за тази фирма:
 
 - в тази фирма шофьорите се делят предимно на "наши и ваши", едва след това на можещи и не можещи
 - в тази фирма управителят се казва Стефан Стойков/ако не е дал богу дух, едвали ще са го сменили/ и обича да фамилиарничи и да го наричат Стефчо
 - в тази фирма можеш да узнаеш дали можеш да разговаряш с управителя по цвета на щорите на прозорците(поне така беше допреди време)Тоест дали е в "мензис" или не е на кеф се разбира от тези неща.
 - Работата не е НИТО СИГУРНА, НИТО ДЪЛГОСРОЧНА. Защо така, винаги има някой който е в "мензис" и иска да му ближеш задника затова.
 - твърда заплата, разбираи 440лв, може да си е отпуснал душата чичо Ви Стефчо и да е нараснало с 20 - тина лева примерно. Всичко друго в плик.
 - заплатата се формира от месечния сбор на извозения товар от шофьора в тонове. И сега нещо много важно. Ако щещ си скасай "Д"- то и да си извозил товар за 2000лв, чичко ви Стойчо идва и казва - "Какви са тези министерски заплати. В моята фирма никой не получава такива пари." И си оставаш с пръст в.... знаеш къде!
 

 """- работа в компания, съблюдаваща най-високи европейски стандарти относно екология и недопускане на злополуки. """    
  
 ... а това е най - великата илюзия след фокусите на Худини. Идете и вижте, ако не вярвате. Типична БГ транспортан фирма с цялата свинщина по отношение на състоянието на транспортната техника и поддържането им.

 А как се поддържа. Гумите ги прави един завалия, частник при който отиват всички транспортни фирми в гр. Девня. А ремонтите на камионите... ако се намерят части от някой бракуван камион ще стане. До последни издихания се карат камионите. А ти се сопваш на чичо си Стефчо, че си шОфер и не ти е работа да се цапаш под камиона. Много ти здраве тогава ти казва т.нар диспечар г-н Д... и просто не те пишат в графика за работа. При което ти сам напускаш. ВАЖНО!!! НЯМА ТАКЪВ СЛУЧАИ В ТАЗИ ФИРМА, НА НАПУСНАЛ СЛУЖИТЕЛ ДА МУ БЪДАТ ИЗПЛАТЕНИ ИЗРАБОТЕНИ ЗАПЛАТИ. В такъв случай получаваш, минималната заплата, за онези другите забрави.


 - в тази фирма регламент 561 е нещо непознато. Нещо като драсканиците в египетските пирамиди. Всички знаем, че ги има, ама какво е що е.... *бали го!

 - в тази фирма не знаят що е то техническа спецификация на камионите, както иде реч и твърдят, че работят по европейските му там начини.
 Не зависимо дали триосов или четириосов самосвал и другите там гондоли, товари се камиона на макс. Ти карал  ли си триосен камион с тотал маса на камиона 36 и повече тона, четириосните пък винаги са около 40 тона тотал.
  
 - разход на гориво, се не знае! Статична мярка. Караш дърт претоварен камион, разход един, караш по - нов камион не толкова претоварен, разход на гориво същия. АКО СИ В ПРЕРАЗХОД, РЕЖЕ ОТ ЗАПЛАТАТА

 - чупи се ресор или нещо друго, виновен си. А това, че е ясно и на децата, че на един кон не може да седне слон, защото ще му счупиш гръбнака.... иди се обясняваи на чичо ви Стефчо.

 - БОНУСИТЕ които ви обещават. Тях вие сами си ги вземате. Няма такова животно в тази фирма. Първото нещо след като вземат някой нов в тази фирма е да го питат колегите му дали има маркуч да му услужи...трябва му на човека. Ако нямаш, културно те подканят да си донесеш следващия път и да не се цепиш от колектива. Ако не.... познай как и на кой ще му е като на дъждовен ден, всеки път когато е на работа.


 Как се работи!?

 Наели са те вече. Идваш и разбираш, че трябва да лижеш топките на една персона наречена диспечер. Не се знае този човек всъщност какво прави. Но като си "парашутист - връзкар" на големите хора в тази фирма и си несменяем.... така е.
Та, този г-н Д, прави седмичен графика за работа. В който може и да не попаднеш. И за това винаги с тънък глас на чучулига му звъниш често - често и го питаш коя смяна ще си(нощна или  дневна) и в кой ден.  Ако откажеш да работиш някой ден. Никои не те гони от фирмата. Но те пишат седем дни в седмицата, доста често за месец - два, може и повече само нощни смени. Кеф голям. А, че бил официален празник, бонус или почивка.... госоподин "Д" си клати доматите и това е. Или другата крайност. Просто не те пише в графика за работа няколко седмици и оставаш без пари. След това или и ти започваш да му лижеш задника с глас на чучулига или не забравяш, че си човек, дърпаш му една майна и си заминаваш.... както го направиха доста хора.
 
- за тази фирма, ще чуеш, че е хубава, само от определени хора. Ти решаваш, дали да им вярваш!


 Честност, справедливост...пф-ф-ф-ф!

Някой хора са платили една камара пари, научили са няколко езика, с образование и т.н и са диспечари в транспортни фирми. Комуникират с бог знае какви хора из целия свят и имат още бог знае колко повече отговорности, заплата около и малко над 2000лв..... но явно в БГ обичат такива като т.нар диспечар в тази транспортна фирма.... иначе как щеше да си построи къща за чудо и приказ като си пуши цигарата  по цял ден и проверява сурат тефтера, да разхожда женичката по разни местенца, молове и т.н  Шуробаджанащината е хубаво нещо....но само за някой!



 .... със една приказка, що ще си тровите нервите с управител в перманентен мензис, диспечар - баджанак на някой и колеги, които са разделени на "ваши и наши". Защо ви е да ви глобяват онези гладните "джедай",полицаи и онези от АПИ и да ставате роб на тази фирма..... защото, знам ли, в тази фирма може би 90% от шофьорите са в перманентен отпуск за предходните 28 дни. А то как да стане, като работното ти време започва 7 и завършва пак някъде там. Я има двама - трима, я не, които да работят по регламента и камиона им да е напълно изряден.

 За ваше сведение кандидат - шофьори..... тази фирма никога не е търсела шофьори, чрез обява, никога. А щом това се е случило сега, мисля си, че достатъчно хора научиха какви Л*Й*А има в тази фирма и по - точно онзи техен управител наречен Стефан Стойков и подлизурковците му - диспечара на шофьорите Динко и онзи турчин диспечар на фадромистите.  Нито в пари ще се видите, нито стаж ще направите. Там оцеляват само онези, като вталилия се напоследак Я*ч*, който ближе задника на Стойков, като онези които им с*р*т в устата, но те си мълчат и роболепничат. Управителят им с*р* в устата, а шофьорите са доволни, защо, защото са се научили как да точат "швепса" всеки ден от камионите и не им дреме, колко лева ще ги одреже Стефчо. А фадромистите.... всеки един от тях, всеки ден на смяна, минимум 10л "швепс".  

... ако си от тези които могат да оцелят сред такива, тази фирма е за теб, ако не си, но си мазохист, пак е за теб. Ако си човек с достойнство и искаш да се развиваш в тази професия наистина професионално.... бягаи далече от тази помия!
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ANIMAL
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 126
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #18 -: Петък, 30 Септември, 2016, 19:50:12 »
ОтговорОтговор

За останалата част от страната незнам,но във Варненско все повече фирми от тези,които никога не са търсили шофьори чрез обява започнаха да го правят.И това не е само защото фирмата е леш,а и защото който вземе кетап и разбере що е то геврек и как се ползва и бяга в чужбина.А и както се казва в по-горен пост хората вече се интересуват малко къде ще бачкат евентуално.За тази фирма знам само от мой приятел,който кара там преди 8-9 години,че беше доволен.Вземаше 1000-1200лв. и си дърпаше доволно,караше четириос Ивеко в сравнително добро състояние.Сега нещата може да са различни

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ
дигс
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #19 -: Вторник, 23 Май, 2017, 21:43:28 »
ОтговорОтговор

Радвам се че вече и ти си от другата страна

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
d2maper
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 47
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #20 -: Вторник, 13 Юни, 2017, 10:12:43 »
ОтговорОтговор

Много са различни нещата от преди ... бях на интервю миналата година там, и сега като чета какво се случва, се радвам, че не започнах да работя там!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
LightOff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +84/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 179
Теми: 15



Активност
0%

« Отговор #21 -: Събота, 01 Юли, 2017, 13:47:00 »
ОтговорОтговор

.... да, има малки промени в тази фирма!
 Шофьорите на самосвалите са със фиксирани заплати - мисля беше около 800 лв. Но, това е без значение, защото "швепс" още си пият там шофьорите. На по - големите камиони - гондолите, заплатата е фиксирана на 1000 или 1200 лв, нещо такова.
... лично мнение по отношение на този начин на заплащане е, че е  по - добре така. Защото преди в тази фирма, шофьорите трябваше да "извиват китки и глас" като новородили се п***чета, за да може прословутия им диспечар - Д***ко, да ги пише в графика за работа.
 Базата на фирмата е преместена. Говоря за паркинга на камионите и администрацията им. Намира се в близост до сервиза на "Скания" в кв. Повеляново.
 Работата на фирмата, като цяло е намаляла. От пристанище Варна - Запад мисля искаха да си прекратят отношенията с фирмата, не знам какво стана. В Циментовия завод, работата на фирмата също намаля, защото си изградиха нова инсталация за производство на цимент и други неща.
 Текучеството в фирмата все така си е голямо. Голяма част от старите шофьори сами напуснаха, други бяха премахнати от прословутия управител.... Да, все още управителят на фирмата е същия ербап дри***о Стойков.
Много от шофьорите са нови, средна възраст около 30г.
 Условия на работа - същата помия. Претоварени камиони, удръжки и тем подобни неща. Но трябва да се признае, че и някой от шофьорите все така продължават да са върли българи и обичат да пипат в кацата с меда.

.... ако се питате, дали е добро място за старт на опитен шофьор - НЕ! А за старт на новобранци с току що извадена шофьорска книжка.... според мен, отново НЕ!  Твърден много простотия, нерви, лизане на всякакви телесни отверстия и т.н има в тази фирма.... а, едва ли има някой, който да му харесва да превозва претоварен камион с въглища. А камион със климатик в тази фирма си е направо като чудо на чудесата.

...щях да забравя да спомена още нещо, много важно! Тази фирма продължава да е една от многото други, които спазват регламент 561 по свои си начин. Разбирайте го, както искате. Нито диспечара му е на о***я работа, а още повече на управителя. Иначе пък си изискват шайбите за тахограф и т.н, но там е оле -мале далаверата!


.... със здраве и лека на всички!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!