• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

"Сима" ЕООД - Троян

Започната от marty, Петък, 07 Декември, 2012, 16:43:26

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

marty

Здравейте, колеги!Работих няколко години във фирма Сима-Троян!Условията на работа през последната година постепенно започнаха да се влошават и започнаха леко по леко старите работници да напускат, като сега половината персонал е в непрекъснато текучество.Останали са хора, които или са с двоен стандарт спрямо ръководството или просто нямат избор и са пренудени да търпят унижения и лишения!Много от новите работници правят по един-два курса и се отказват и те!
  Разценките са добри на плащане, но никога не се достига до краината цел-да си вземе човек парите, които е изработил.Постоянно има глоби за гориво, щети и др.Най-лошото е, че парите се вземат с няколко месеца закъснение и то след много уговорки и чакане.Парите се дават на малки суми и никога не те зануляват преди да се тръгне на нов курс!Когато се тръгва на курс ти се обеснява как ще се прибереш на 40тият ден,а те пребират на 70тият най-рано!!!Често се случва да се кара по 3-4 месеца без пребиране,като ти се пращат пари, колкото за оцеляване само, защото винаги нямат пари и не им достигат за други разходи(нови коли,джипове,мотокрос състезания и хотели по Беклемето)!
  Това се получава с фирма,която от стабилна се превърна в източвана, благодарение на безочливото и нахално управление на Гришо Иванов и престъпното нехайство на Светослав Дочков!

marty


stoil nedev

Автовози ли бяхте само вие ? Преди години срещах навсякъде автовози от тази фирма.
Колегите винаги си правеха запивки и купони и не се оплакваха от нищо. Обаче и там са се омаскарили юнашката май!?!
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

stoil nedev

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

Люси

Едно време(преди 7-8 години) към фирмата работеха и една бригада момчета от София и Троян които пътуваха всяка седмица до Сузара да карат на ход бусове Ивеко и шасита Ивеко Тракър от Мадрид и самосвали пак от Италия (Менчи или Джервази) и казваха че са много доволни ама сега само автовози съм срещал!!!

imter

А аз се чудех,защо постоянно им стои обявата,и даже предлагат обучение на шофьори без опит на автовози :o.Такива фирми в България са те,и Вили Бетц  ;).

marty

Обучението се състои в това,да те качат първя крус с някой колега,да идеш до Италия и да се върнете с стари (кенефи). И ако ти се е паднал за обучаващ Васил-пластмасовият или някой като него,то значи нищо няма да научиш!След това се качваш сам и заминаваш на вътрешно.Започваш да удряш колите при товарене и те искарват най-големият некадърник.И тогава започват одръжките от заплатата!!! Весело,а?
  Немогат да стъпят и на малкят пръст на Бетц за обучение на шофиори.

imter

Това обяснява,защо има текучество във фирмата :).Типично български начин на управление на бизнеса.

ivo_drivera

Kолеги кажете повече информация за тази фирма,в какво се състои това обучение колко дни продължава,също така и какво е заплащането?

desito

#7
Тук имаше публикация на латиница!!!

MamaMy

Аз пък ще осветля малко фирмата. Въпреки, че не си паснахме, се разделихме с добри чувства. Поне аз към тях.
Не са лоши. Камионите се поддържат добре, но който  дори само се е возил в нормално Ивеко Страдалис знае за какво иде реч. Е, автовоза  Ивеко е още по-голяма скръб. Тясно, неудобно, изморително. Иначе ако случиш на читав колега да ти обяснява всичко, работата е песен. Има много тънкости, но никой не ти вади душата. За БГ фирма работят на много високо ниво. Парите също са прилични. Поне каквото обещават.

scaniavolvo

Колега може ли да споделиш колко време е обучението,как протича,БГ-Европа ли пътувате,какво е заплащането и някой други важни подробности?

Rammbon

Пак имат обява за шофьори. Дай малко ново инфо за формата.
Имали 45 автовоза, които пътували в Италия, Франция, Швейцария, Холандия, Унгария и Германия. От завод на автомобили до официалните автосалони, карат новите коли , за по 14 евроцента/км + 20Е командировка на ден . За втора употреба , карат от Франция и Италия за по 12 евроцента/км +20Е ден. Камионите им с по 2 легла, но ниски кабини. Имат и вътрешно в BG, между магазините за нови коли, 18ст/км.
Дайте сега инфо, дали се дават тези пари  на кой месец, след като се почне работа. Няма начин да не се плащат глоби за одрани и ударени коли, но те са само за новите . Никой не иска да си е поръчал колата за 25 000лв и да я получи одрана или поочукана.

Rammbon

Пак имат обява , че търся шофьори. Толкова ли често бягат от там? Имали 45 камиона, 12 продават в мобилето, 20 имат на плаца в гаража им. Имат камиони , които не са се движили по 3-4 месеца.

Fransa

Обещавали по 12 цента на километър за новите коли и по 10 цента за 2-ра употреба коли. Скоро изгоряха едни наши момчета там, прати ли с по един от старите до Франция. За на двойка каране, с 2 камиона, товарене и разтоварване на нови и стари коли и за цели 5800км им дали само по 500лв. Представяте ли си, да караш на двойка 5800км или половината да са на човек и да ти дадат само 500лв. До Франция и обратно. Камионите били Ивеко евро 3 на по 850 000км , раздрънкани и ръждясали, карали ги да минават само нощно време през Хърватска, да не могат полицаите да оглеждат грохналите им камоони и да ги глобяват. Парното на камионите неможе да се изключи, не давали пари за нови кранчета. Караш на жега.  Малоумна работа  >:(  Все едно са бандити. Който се хване там да знае, че и нафта се краде от техните. Далаверата ставала като камиона влезе в техния сервиз за ремонт. От всеки камион точили по 100л, кръгла цифра. Инициатора на кражбите са от Мартин, механика на сервиза.

Ivo_

Цитат на: Fransa - Петък, 20 Юни, 2014, 12:27:04
Обещавали по 12 цента на километър за новите коли и по 10 цента за 2-ра употреба коли. Скоро изгоряха едни наши момчета там, прати ли с по един от старите до Франция. За на двойка каране, с 2 камиона, товарене и разтоварване на нови и стари коли и за цели 5800км им дали само по 500лв. Представяте ли си, да караш на двойка 5800км или половината да са на човек и да ти дадат само 500лв. До Франция и обратно. Камионите били Ивеко евро 3 на по 850 000км , раздрънкани и ръждясали, карали ги да минават само нощно време през Хърватска, да не могат полицаите да оглеждат грохналите им камоони и да ги глобяват. Парното на камионите неможе да се изключи, не давали пари за нови кранчета. Караш на жега.  Малоумна работа  >:(  Все едно са бандити. Който се хване там да знае, че и нафта се краде от техните. Далаверата ставала като камиона влезе в техния сервиз за ремонт. От всеки камион точили по 100л, кръгла цифра. Инициатора на кражбите са от Мартин, механика на сервиза.


Fransa, а твойте момчета казаха ли ти, че като дойдоха небяха излизали от България, а автовоз незнам дали бяха виждали и на снимка ? Казаха ли ти, че преди да ги пратим на път ги пратихме 2 дена на товаро/разтоварен плац да се запознаят с работата, защото основното в тази работа е правилното товарене, разтоварване, подреждане и укрепване на автомобилите ? Казаха ли ти, че беше ангажиран служител на фирмата, който беше с тях 2-та дена, бяха им поети пътни разходи, хотел, храна и отделно командировка ?

А не ти ли казаха, че преди да тръгнат на път им беше обяснено точно какви пари ще получат и защо ще получат толкова ? А именно, защото ги пращаме да видят реално за какво става на въпрос и да си преценят дали ще се оправят, а не за да свършат някаква кой знае колко полезна работа за фирмата...
След поредния екскурзиант, който се вози до Франция или Италия, слиза и казва, че работата не е за него, ама си иска пълна командировка решихме да прибегнем до този вариант, и това се обяснява на всеки! Все пак ако си тръгнал сериозно да се учиш на нещо, това какво ще вземеш първия курс не мисля, че трябва да е водещо,а и да се повозиш до Франция за 10 дена и да вземеш 500 лева, не ми се вижда като супер прецакване...

А казаха ли ти, че като се върнаха твойте момчета, казаха че работата е елементарна и са готови да се оправят сами, та им организирахме транспорти вътрешна дистрибуция от София за Варна. Като се обадихме на единия да идва, той вече беше тръгнал на път с камион на друга фирма, без да се обади и да каже каквото и да е.Другия все пак дойде, отиде до София да натовари 5 автомобила за Варна като с него имаше друг, опитен шофьор който натовари пълен състав от същото място. Та след като натовари 5 автомобила (или по-скоро му ги натовариха), твойто момче се обади и каза, че като се качил на козирката и щял да получи инфаркт и тая работа не била за него, докара камиона в Троян и беше до там.

Апък за нафтата, дали нямаше да бие на очи ако от всеки един камион мистериозно изчезваха точно по 100 литра всеки път ? Не ти ли звучи малко глупаво ? Да не говорим, че от доста време, като се прибере шофьора си издава камиона и преди да тръгне на път си го приема отново и ако има някакви липси между издаването и приемането не се водят на шофьора....

Та в общи линии това е за твойте прецакани момчета дето се повозиха до Франция... Да са живи и здрави, ама само неразбрах защо точно се чувстват прецакани, особено този дето му трябваше един месец за да се качи на козирката за да разбере, че не е за него тая работа...

Fransa

Хубав отговор на моя пост. Само незнам как сте разбрали, че не са излизали извън България, като паспортите им са пълни с печати от Турция и още 3 страни от Азия, граници преминати само с камиони. Че не са ходили във Франция е ясно, но и Италия са посещавали няколко пъти , но през ферибота на Гърция, ама айде.  Сега тези момчета пак карат автовози, но до Холандия и обратно, виждат се с доста от колегите си. Към софийска фирма :)  Само и аз незнам, защо не харесаха СИМА и не искаха да работят за нея. Няма да е за отношението на управата към тях, защо били свестни хората.
За инфаркта малко сте го преувеличили, но едното момче  ми каза, че неискал да кара , защото конструкцията ROLFO Formula Arctic била клиясала на 3 места и със стария си колега / КМЕТА му викали / с чукове едвам ги разкарали, за да натоварят колата на влакача, а на ремаркето имало и друг проблем пак по механиката . Без малко да го пратите на път в Румъния и без ГО на композицията, добре че е видял в последният момент, че от извесно време е изтекла :)
За нафтата са чули от колегите си, които едва ли са ги излъгали.
Ама айде здраве да е и за момчетата и за СИМА-та и всеки по пътя си .

Fransa