• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Сдобих се с ВАЗ 2105.

Започната от ИванТ, Понеделник, 10 Декември, 2012, 19:56:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Цитат на: ИванТ - Вторник, 11 Декември, 2012, 20:36:04

Благодаря на Бриги Бичкията за споделената информация, но не разбрах с какво вестникът ще помогне?!
Някой ден когато вали и бегачката умре на някой светофар ще разбереш за какво е вестника. ;)



Бриги Магнито



admin

Цитат на: Бриги Бичкията - Вторник, 11 Декември, 2012, 21:55:44
Някой ден когато вали и бегачката умре на някой светофар ще разбереш за какво е вестника. ;)



Аз не мога да се сетя за какво ще му послужи, ако вали дъжд. Виж, ако грее слънце, може да си направи шапка от вестник. Или пък ако термостата се е развалил, може да го подмушне между радиатора и решетката.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Слабо място е дистрибуторната капачка при резки смени на времето се образува конденз и искрата подавана от палеца не отива към съответната свещ в резултат на което колата не пали или гасне,а дистрибуторна капачка се бърше само с едно и то е вестник.
С парцал или друго остава тънък филм водица и нищо не праиш,но с вестник стават чудеса,затова е хубаво да имаш сух вестник под ръка.


SEMPER

Ванка, най слабото място на тази кола е защитата от корозия. Не че другите жигули не гният, но специално този модел направо се разпада все едно са го яли молци. Предните калници гният много характерно и бързо по горния ръб, подкалниците също бързо заминават.

Като цяло за поддръжка модела е лесен,евтин и непретенциозен, като всеки друг ВАЗ.

Основните неща ги споменаха -дистрибуторната капачка лесно се пука, понякога почти невидимо и оставаш без ход, при мокро време също лесно гасне ( не чак колкото москвич  ;D ) Спирачните цилиндърчета имат склонност към задържане, и това съчетано с кофти измисленото захващане на задните амортисьори ( една от малкото промени на руснаците спрямо оригиналния модел на Фиат е точно това)
прави карането на мокро, сняг и лед доста екстремно.

Карбуратора лесно се задръства,независимо какви филтри на горивото има накачени, но лесно се чисти.

Ваденето на селеновите втулки наистина е приключение  ;D

А, и последно - ако се прави ремонт на двигателя, както и да се прави, с каквито и части да се прави, ресурса на мотора след ремонт е много малък.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

admin

Често пъти дефектират каретата на кардана. Разбира си лесно по металическия звук, който издават при малко по-рязко потегляне. Хубаво е да си сложиш гресьорки на шарнирите и накрайниците. При редовно смазване ще им осигуриш доста дълъг живот. А при смяна на шарнири в никакъв случай не подменяй болтовете за закрепване, дори и да ти се струват ръждясали. Те са от малко по-специална стомана.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

stoil nedev

Честита да ти е ладюхата ;) гордей се с нея дори само и заради това, което го може само един истински "съветски" автомобил:

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

Rammbon

Ако искаш да върви повече , се сменят горивните жигльори. На 1 камера с 126 , на втора с 200. Ако искаш да намалиш разхода и да падне под 6л бензин, същите жигльори стават , на 1-а 105 на 2-ра 126.

ИванТ

Благодаря за съветите! Много ми допадат цените на резервните части и консумативи, след закупуването на въздушен филтър Filtron срещу сумата от 2.70 лева от "Косер" АД.
Rammbon, мисля че тази манипулация вече е правена, защото автомобилът изразходи доста скромно количество гориво.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

Бриги Магнито

Ба минало бая време.
Да питам бръмчим ли още с бегачката?


ИванТ

Подготвил съм я за предаване в пункт за изкупуване на метали.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

American

Цитат на: ИванТ - Понеделник, 10 Декември, 2012, 19:56:28
Съвсем скоро се сдобих

Идвам Август да ди покажа как се прави центровка на запалване:
чукче-наковалня
вакумен регулатор
центробежен регулатор

релето за зареждането на батерията:
регулирам

Карбуратора:
смес на празен ход
ускорителна помпа
смукач

на сън да ме бутнеш, правя  :D
smoking gun

цецодебел

Цитат на: ИванТ - Събота, 09 Юли, 2016, 19:07:40
Подготвил съм я за предаване в пункт за изкупуване на метали.
Недей бе :'(След 10 години ще я шитнеш на цената на нова!!!
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

American

Цитат на: ИванТ - Събота, 09 Юли, 2016, 19:07:40
Подготвил съм я за предаване в пункт за изкупуване на метали.
Не си ли любопитен да ни зарадваш с някое видео как се кара на две гуми или нещо от сорта ? краш тестове  ;D
smoking gun

цецодебел

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

Hino


ИванТ, честито. Лично аз, много уважавам хората които си купуват такъв тип стари автомобили и си ги карат.
Пожелавам ти, да си я направиш годна за рали изпълнения във вид --> VFTS  ;)



... ако те интересуват конкретни цени на елементите и частите, питай. Мога да ти кажа повечето неща. Само че, сумата става 5 цифрена с първа цифра поне 3  ;D . Колкото и нереално да звучи... !
В Унгария, точно този модел е издигнат в култ (мога да постна и няколко онборда , впечатляващи ;) ). На всяко едно състезание има ПОНЕ, ама поне по 20 такива Лади. Шоуто е неописуемо :-)). А иначе, вътре в колата си е , истинско приключение, казвам го от собствен опит  ;) .

Поздрави  ;)
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

Hino

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)