Рено Магнум 440
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 11:40:53 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Рено Магнум 440  (Прочетена 18066 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2930
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #15 -: Петък, 28 Декември, 2012, 20:26:23 »
ОтговорОтговор

Извинявам се за спама,ама ти сериозно ли си впечатлен от вървенето на Страдалиса... Ъ? Шокиран Ъ?


   И аз се извинявам, ама в момента имам "удоволствието" да работя с "Ивеко-Стралис" - 500к.с. Евро5 и твърдя, че силния мотор е, може би, единственото достойнство на този набеден и евтин камион.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Петък, 28 Декември, 2012, 20:26:23 »

 Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #16 -: Петък, 28 Декември, 2012, 20:59:37 »
ОтговорОтговор


   И аз се извинявам, ама в момента имам "удоволствието" да работя с "Ивеко-Стралис" - 500к.с. Евро5 и твърдя, че силния мотор е, може би, единственото достойнство на този набеден и евтин камион.
Кое му е толко лошо на този камион,не е удобен ли,изморява ли,кое точно?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Петък, 28 Декември, 2012, 20:59:37 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #17 -: Петък, 28 Декември, 2012, 21:03:25 »
ОтговорОтговор

Абе хора вие какви ви говорите?
 На времето Ивеко изкараха 430 коня от 10литров мотор...
 Първи вкараха турбо с променлива геометрия точно в този мотор.
 Искате да кажете, че не върви за 10 литров?Ъ?
 По същата логика не върви и D20... ащото и той е 10литров....
  Те ви четете за Ивеко... Драйвер твоята бира е друга...500HP...кисела е.


 Двигателят  Cursor 10 е 10,308 cm3 6 –цилиндров редови с 2 варианта по мощност:

    420 к.с.
    и 450 к.с. – и двата с турбокомпресор с променлива геометрия (VGT).

Двигателят 450 к.с. Cursor 10 дава максимален въртящ момент 2100 Nm от 1050 об./мин. до 1550 об./мин. Той е най-добрият в своята категория по отношение на специфична мощност и въртящ момент (съотношение въртящ момент/обем). 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2930
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #18 -: Петък, 28 Декември, 2012, 21:15:54 »
ОтговорОтговор

Кое му е толко лошо на този камион,не е удобен ли,изморява ли,кое точно?

  Като изключим (както казах) двигателя, всичко друго само прилича на камион, но не е съвсем...Слаба и много уязвима електроника, лоша ергономия на кабината, лошо разположени бутони и лостове за управление, малко и неудобно място за багаж, вкарано е електронно управление за неща, които не са толкова важни и е спестено за наистина улесняващи работата команди. Печката може да работи до 9 часа непрекъснато, после е нужен нов старт. Сенника над предното стъкло се чупи от вибрации. Капачетата за пръскалките за фаровете заминават в небитието след няколко цикъла. И още...и още...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #19 -: Петък, 28 Декември, 2012, 21:21:08 »
ОтговорОтговор

  Като изключим (както казах) двигателя, всичко друго само прилича на камион, но не е съвсем...Слаба и много уязвима електроника, лоша ергономия на кабината, лошо разположени бутони и лостове за управление, малко и неудобно място за багаж, вкарано е електронно управление за неща, които не са толкова важни и е спестено за наистина улесняващи работата команди. Печката може да работи до 9 часа непрекъснато, после е нужен нов старт. Сенника над предното стъкло се чупи от вибрации. Капачетата за пръскалките за фаровете заминават в небитието след няколко цикъла. И още...и още...
Стралис не съм карал,карал съм по старите модели и не съм останал с негативни впечатления,бяха си ми удобни и не съм имал проблеми.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #20 -: Петък, 28 Декември, 2012, 21:26:40 »
ОтговорОтговор

Стралиса все едно е  правен от лего...Такова чувство имам като се кача в него.
 За старите модели TURBOSTAR  си бяха добри ако изключим мотора Магерусдойц и спирачките.
 EUROTECH за мен е даже по-ниско от Стралиса.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #21 -: Петък, 28 Декември, 2012, 21:31:48 »
ОтговорОтговор

Точно от Евротеха и Евростара съм останал с добри впечатления,а с Турбостар имам само няколко курса.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #22 -: Петък, 28 Декември, 2012, 21:37:33 »
ОтговорОтговор

Всеки си  има мнение и опит, в случая май никой не е в състояние да  убеди другия в противното.
 Так, че да оставим Ивеко на мира и да  си  хоротуваме за РЕНО Магнум440.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #23 -: Четвъртък, 28 Февруари, 2013, 12:57:40 »
ОтговорОтговор

Магнум 440 има с Волво двигател - най-често за немския пазар , но има и с Мак двигатели 11929cm³ и 11955cm³ най-често купени от Бенелюкс като и трите вариант са с Евро 3.Така , колега конкретизирай!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Дамян Йончев
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +36/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 247
Теми: 12



Активност
0%


Дамян Йончев
WWW Ел. поща
« Отговор #24 -: Вторник, 23 Април, 2013, 22:38:04 »
ОтговорОтговор

Магнум 440 има с Волво двигател - най-често за немския пазар , но има и с Мак двигатели 11929cm³ и 11955cm³ най-често купени от Бенелюкс като и трите вариант са с Евро 3.Така , колега конкретизирай!

Моя е с Мак мотора 2003 година но вече 7-ми курс до Италия правя и съм си доволен от машината.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #25 -: Петък, 26 Април, 2013, 11:02:52 »
ОтговорОтговор

    Личното ми мнение е,че най-добре само опитен водач да кара ДВГ Волво,защото частите са най-скъпи.
Относно МАК-ДВГ малко хора в родината знаят как да го потдържат.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #26 -: Петък, 26 Април, 2013, 11:55:38 »
ОтговорОтговор

    Личното ми мнение е,че най-добре само опитен водач да кара ДВГ Волво,защото частите са най-скъпи.
Относно МАК-ДВГ малко хора в родината знаят как да го потдържат.

Oпитен водач?В смисъл да знае как да го кара и пази ли,имаш в предвид?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #27 -: Вторник, 30 Април, 2013, 10:04:08 »
ОтговорОтговор

Oпитен водач?В смисъл да знае как да го кара и пази ли,имаш в предвид?
Да напълно ме разбра!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #28 -: Вторник, 30 Април, 2013, 16:33:51 »
ОтговорОтговор

 Да напълно ме разбра!
Точно па Волвото ми е един от любимите мотори за каране и работа!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
saiman8707
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #29 -: Вторник, 16 Юни, 2015, 11:14:26 »
ОтговорОтговор

Здравейте искам да попитам какъв разход дава Магнум 440 коня Маг мотор,знам че е относително но ще съм благодарен за някаква информация!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!