• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Рено Магнум 440

Започната от Дамян Йончев, Вторник, 18 Декември, 2012, 22:39:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

driver1

Цитат на: exon - Петък, 28 Декември, 2012, 20:21:42
Извинявам се за спама,ама ти сериозно ли си впечатлен от вървенето на Страдалиса... ??? :o ???


  И аз се извинявам, ама в момента имам "удоволствието" да работя с "Ивеко-Стралис" - 500к.с. Евро5 и твърдя, че силния мотор е, може би, единственото достойнство на този набеден и евтин камион.

driver1


ivopifeca

Цитат на: driver1 - Петък, 28 Декември, 2012, 20:26:23

  И аз се извинявам, ама в момента имам "удоволствието" да работя с "Ивеко-Стралис" - 500к.с. Евро5 и твърдя, че силния мотор е, може би, единственото достойнство на този набеден и евтин камион.
Кое му е толко лошо на този камион,не е удобен ли,изморява ли,кое точно?

ivopifeca


loshdancho

Абе хора вие какви ви говорите?
На времето Ивеко изкараха 430 коня от 10литров мотор...
Първи вкараха турбо с променлива геометрия точно в този мотор.
Искате да кажете, че не върви за 10 литров????
По същата логика не върви и D20... ащото и той е 10литров....
 Те ви четете за Ивеко... Драйвер твоята бира е друга...500HP...кисела е.


Двигателят  Cursor 10 е 10,308 cm3 6 –цилиндров редови с 2 варианта по мощност:

    420 к.с.
    и 450 к.с. – и двата с турбокомпресор с променлива геометрия (VGT).

Двигателят 450 к.с. Cursor 10 дава максимален въртящ момент 2100 Nm от 1050 об./мин. до 1550 об./мин. Той е най-добрият в своята категория по отношение на специфична мощност и въртящ момент (съотношение въртящ момент/обем). 
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

driver1

Цитат на: ivopifeca - Петък, 28 Декември, 2012, 20:59:37
Кое му е толко лошо на този камион,не е удобен ли,изморява ли,кое точно?

  Като изключим (както казах) двигателя, всичко друго само прилича на камион, но не е съвсем...Слаба и много уязвима електроника, лоша ергономия на кабината, лошо разположени бутони и лостове за управление, малко и неудобно място за багаж, вкарано е електронно управление за неща, които не са толкова важни и е спестено за наистина улесняващи работата команди. Печката може да работи до 9 часа непрекъснато, после е нужен нов старт. Сенника над предното стъкло се чупи от вибрации. Капачетата за пръскалките за фаровете заминават в небитието след няколко цикъла. И още...и още...

ivopifeca

Цитат на: driver1 - Петък, 28 Декември, 2012, 21:15:54
  Като изключим (както казах) двигателя, всичко друго само прилича на камион, но не е съвсем...Слаба и много уязвима електроника, лоша ергономия на кабината, лошо разположени бутони и лостове за управление, малко и неудобно място за багаж, вкарано е електронно управление за неща, които не са толкова важни и е спестено за наистина улесняващи работата команди. Печката може да работи до 9 часа непрекъснато, после е нужен нов старт. Сенника над предното стъкло се чупи от вибрации. Капачетата за пръскалките за фаровете заминават в небитието след няколко цикъла. И още...и още...
Стралис не съм карал,карал съм по старите модели и не съм останал с негативни впечатления,бяха си ми удобни и не съм имал проблеми.

loshdancho

Стралиса все едно е  правен от лего...Такова чувство имам като се кача в него.
За старите модели TURBOSTAR  си бяха добри ако изключим мотора Магерусдойц и спирачките.
EUROTECH за мен е даже по-ниско от Стралиса.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Точно от Евротеха и Евростара съм останал с добри впечатления,а с Турбостар имам само няколко курса.

loshdancho

Всеки си  има мнение и опит, в случая май никой не е в състояние да  убеди другия в противното.
Так, че да оставим Ивеко на мира и да  си  хоротуваме за РЕНО Магнум440.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Тариката

 Магнум 440 има с Волво двигател - най-често за немския пазар , но има и с Мак двигатели 11929cm³ и 11955cm³ най-често купени от Бенелюкс като и трите вариант са с Евро 3.Така , колега конкретизирай!

Дамян Йончев

Цитат на: Тариката - Четвъртък, 28 Февруари, 2013, 12:57:40
Магнум 440 има с Волво двигател - най-често за немския пазар , но има и с Мак двигатели 11929cm³ и 11955cm³ най-често купени от Бенелюкс като и трите вариант са с Евро 3.Така , колега конкретизирай!

Моя е с Мак мотора 2003 година но вече 7-ми курс до Италия правя и съм си доволен от машината.

Тариката

    Личното ми мнение е,че най-добре само опитен водач да кара ДВГ Волво,защото частите са най-скъпи.
Относно МАК-ДВГ малко хора в родината знаят как да го потдържат.

ivopifeca

Цитат на: Тариката - Петък, 26 Април, 2013, 12:02:52
    Личното ми мнение е,че най-добре само опитен водач да кара ДВГ Волво,защото частите са най-скъпи.
Относно МАК-ДВГ малко хора в родината знаят как да го потдържат.

Oпитен водач?В смисъл да знае как да го кара и пази ли,имаш в предвид?

Тариката

 
Цитат на: ivopifeca - Петък, 26 Април, 2013, 12:55:38
Oпитен водач?В смисъл да знае как да го кара и пази ли,имаш в предвид?
Да напълно ме разбра!

ivopifeca

Цитат на: Тариката - Вторник, 30 Април, 2013, 11:04:08
 Да напълно ме разбра!
Точно па Волвото ми е един от любимите мотори за каране и работа!

saiman8707

Здравейте искам да попитам какъв разход дава Магнум 440 коня Маг мотор,знам че е относително но ще съм благодарен за някаква информация!

saiman8707