• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Избор на СКАНИЯ 420 или 460

Започната от MIMO MS, Четвъртък, 03 Януари, 2013, 03:34:29

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

MIMO MS

Здравейте колеги нов сам тук.Питането ми е коя Сканиа да избера 124 с 420коне или 144 с 460 или 530коне.Идеята ми е икономия и здрав двигател.Благодаря предварително.

MIMO MS


loshdancho

А, какви товари и по каква релация и колко градски километри?
Годината на производство, километри, цена?
 Питаш така все едно що купуваш нещо,което ако не ти хареса ще го хвърлиш на боклука и ще вземеш друго.
Цитатикономия и здрав двигател
това са взаимно изключващи се изисквания при стар камион.Но обикновено на Скания проблемите не са по мотора.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

MIMO MS

#2
България - Гърция - Румъния, интересувам се от моделите с ГНП до 1999г мисля че бяха  24т нон стоп.


българия-гърция-румъния

grants

Цитат на: MIMO  MS - Четвъртък, 03 Януари, 2013, 11:13:08
българия-гърция-румъния интересувам се от моделите с ГНП до 1999г мисля че бяха  24т нон стоп
За мен си земи нещо по-голям тонаж и по-мощен мотор.Не се знае какви товари те очакват за напред.А колкото до икономия зависи колко ти е тежък кракът./лично мнение/ ;)
Не всичко е пари,но всичко е с пари

loshdancho

Цитат на: MIMO  MS - Четвъртък, 03 Януари, 2013, 11:13:08
българия-гърция-румъния интересувам се от моделите с ГНП до 1999г мисля че бяха  24т нон стоп
Това си е доста тежка релация,  Гърция особено, но тежината на товара ти е на границата. Можеш да  ползваш и двата. От моделите преди 99г. вече няма да намериш жив , който да не е под 1-1,5млн, че даже и два.
Разбира се, че по големият мотор е по-малко термично натоварен,  има по-дълъг живот, но и по-голям разход, при по-лек товар и градски условия.Но пък на извънградско  и с голям товар  нещата се обръщат.
А ако си вземеш V8 и го настъпваш като лека кола по светофарите, ще харчи.
За 6 цилиндровият .... когато си си го взел и те изпреварят на баира една 144L  дори, когато си с няколко тона по-лек ... ще разбереш какво говоря.
   Това е според мен, ако има някой с друго мнение, да заповяда.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Dido

Цитат на: MIMO  MS - Четвъртък, 03 Януари, 2013, 11:13:08
българия-гърция-румъния интересувам се от моделите с ГНП до 1999г мисля че бяха  24т нон стоп
Не съм много сигурен но 420 с ГНП май няма.
Не е важно какъв камион караш,важното е да е с осем цилиндъра и да е Шведски

loshdancho

Същото мнение имам и Аз, но се въздържах, защото винаги има неща, които човек м не знае.
Моята информация е  :Скания с  редови 6 цилиндров двиогател с ГНП  е до 400к.с. вклюително, а 420 е вече EURO3 с помпадюза.
Всичко останало е табелки......или чипосано.
Ако има някой да ме опровергае приемам, но само факти подкрепени с документация.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

MIMO MS

аз клоня към V8-цата само ме притеснява по-високия разход на гориво.Казаха ми че ако е прегряван 8ка има течове от гарнитурата на главата но хубавото било че е с отделни глави.Знае ли някой нещо по въпроса?

loshdancho

Цитат на: MIMO  MS - Четвъртък, 03 Януари, 2013, 20:38:35
аз клоня към V8-цата само ме притеснява по-високия разход на гориво.Казаха ми че ако е прегряван 8ка има течове от гарнитурата на главата но хубавото било че е с отделни глави.Знае ли някой нещо по въпроса?
Не се вкарвай във филми! Прегряван мотор се познава по доста неща:
духане в картера, изхвърляне на водата, течове от главите, плякане, харч на масло,  духане през отдушника.
Аз също съм за V8,  варианта е да мине пълна диагностика и компресия в сервиз...
Е ще дадеш някой лев повече , ама това си е инвестиция.
На времето, бях участник даже в оставяне на камион от автокъща за проба....
Даже автокъщата си извади транзитни номера и човек за шофьор за да даде техниката за проба един курс от Пазарджик- София.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Dido

Не е важно какъв камион караш,важното е да е с осем цилиндъра и да е Шведски

American

Моля те недей ГНП, това е антика.
Компютъра няма разцентроване браче.
smoking gun

loshdancho

Споко Американо, помпата е електронно управление, ЕDC, и работи заедно със спирачки ретардер и пилот.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

MIMO MS

Леле хора филма продължава.Намерих една 143 8ца 500кончета за която ми гарантират че няма проблеми и стана страшно.Само за сведение камиона  е гръцки.

loshdancho

Познавали се, че е гръцки. Малаките, обичат да ги гласят.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

MIMO MS


MIMO MS