• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Превоз на храни

Започната от Rammbon, Вторник, 29 Януари, 2013, 20:52:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Rammbon

Търся собственик с технически изправен  камион  , желателно със щора,  за превоз на храни само в BG.  Товар до 24 т, 24 скари или  до 30 евро палета. Превоз до 4 курса на седмица в права посока, с осигурен обратен товар.

Rammbon


Rammbon

Гледам доста колеги реват, че нямат работа и има доста свободни камиони, за продажба и по паркинги накарани от месеци. Немога да намеря който да ми вози редовно стоката. Само един епизодични курсове ...

Rammbon


M.Traykov

Немам камион иначе скачам веднага.

sush1978

От къде за къде е стоката, имам познати, мога да помогна.
Умирай трудно

dino412

Ами да беше казал маршрута? Примерно от София до Своге и обратно и някаква цена на превоза? На курс на километър на тон или на тонкилометър се плаща.Как се плаща авансово след курса или след известно време? Кеш или по банков път?И плаща ли се въобще??? Или това не е интересно фатката е да трошиме камиони.Балъцете измреха баце по-добре да буренясва на паркинга.Само от 2012г има да взимам ..........хиляди лева.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

kron

Та колега Рамбон ако я имаш тая работа както си описал едва ли ще ти е проблем да си публикуваш офертата в някой друг сайт и веднага да си намериш кой да ти вози.А дали в това няма някаква уловка да помислим 4 курса на седмица с осигурен обратен товар за добри пари, прекалено хубаво ми се струва да е реално щом няма кой да го вози.Мисля че беше от Бургас градски сме значи става въпрос по релация от Бургас до ............ примерно Сливен ако е платено добре няма да ти е никакъв проблем и не мисля че толкова много камиони стоят по паркингите поради липса на товари.Ако стоят по паркинги то това е не че няма товар а че товарите не са добре платени или фирмите които ги предлагат няма дори и минимален шанс да ти платят за транспорта.

Rammbon

#6
Права посока по 2,64лв на км и с обратен товар 1.44лв на км с ДДС. От Сунгурларе до София-Казичене, Благоевград,   Пловдив, Пазарджик и Пещера. За северна България са без  осигурен обратен товар. Плаща се 7 работни дни след като се отчете фактурата и товарителницата, на местото от където се товари. Сега 2 фирми с 3 камиона возят, но ми трябват още 2 камиона.
Кой иска да кара, да ми пише GSM-a си на лични и ще му се обадя.

П.П.
Палетите се разтоварват с електрокар / като на Метро /, който влиза в ремаркето. Дъната на ремаркетата да са без дупки !

ET VIT-93

Цитат на: Rammbon - Събота, 02 Февруари, 2013, 10:05:38Права посока по 2,64лв на км и с обратен товар 1.44лв на км с ДДС. От Сунгурларе до София-Казичене, Благоевград,   Пловдив, Пазарджик и Пещера. За северна България са без  осигурен обратен товар. Плаща се 7 работни дни след като се отчете фактурата и товарителницата, на местото от където се товари. Сега 2 фирми с 3 камиона возят, но ми трябват още 2 камиона.
Кой иска да кара, да ми пише GSM-a си на лични и ще му се обадя.

По-бегли спомени, Рамбон се допитваше тук,как,къде,и кое за какво е,в дадена марка камиони.Как се кара ремарке.След време плюеше,по-някакъв,който купил (поръчал),неотговарящи на неговият критерий камиони.По-късно,взе да пита за проф.компететност,която е за Управител.И сега,вече предлага,и товари.Нещо не е така!!!!!!!!!!! Фирма,закъсала за транспорт НЯМА!,има ОТ извършен такъв! Тъй,че пак казвам нещо не така.За да ме опровергаеш,Рамбон МЪЦНИ,кое е фирмето тук товародател.Не може един такъв да търси превозвачи ТУК,при условие,че има 2 сайта в България ЗА ТОВАРИ,нали.И да чакаш колеги да изискват от теб уточнение,за релация,пари,начин на плащане,и т.н. Пази Боже сляпо да прогледне,беше казал някой,нали Рамбон?

Rammbon

#8
Вярно е, питах разни неща. От където мина , обирам само каймак и се местя на друго място по стълбицата на кариерата ми :) . Никога не съм плюл по колега шофьор,а по само 1 шеф, който ме излъга и лъже сега и други.Прегледай ми отговорите ми по темите и ще разбереш. Спрях да карам,защото за повече пари пак в транспорта може и да е по-лесно. А се оказа и доста по-доходно.
Сега по темата, неизползвам спедиторските фирми, защото комисиона си остава за мен. А ако ти кажа коя е фирмата, ще ми отмъкнеш горницата, ти или някой друг. И все пак има фирми, които са закъсали за транспорт,защото работата е много и тези които карат немога да насмогнат.


     Заменена "4" с "ч"!!!

scaniavolvo

Ми на мен на Вит ми се струва от закъсалите фирмета,той затова подпитва тук-таме,да отмъкне нещо.

kron

Браво че си се издигнал по стълбицата на успеха ;)не вярвам да има някой разумен човек от този форум или пък колега които не би искал да се издигне от шофьор по нагоре :)

dino412

Ееееййй много станахте това комисионерите..... Като е толкова добра работата купувай два камиона и джиткай.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

American

Цитат на: Rammbon - Събота, 02 Февруари, 2013, 22:05:00
Сега по темата, неизползвам спедиторските фирми, защото комисиона си остава за мен. А ако ти кажа коя е фирмата, ще ми отмъкнеш горницата, ти или някой друг. И все пак има фирми, които са закъсали за транспорт,защото работата е много и тези които карат немога да насмогнат.

При нас, тази дейност се извършва от брокерите, те трябва да имат лиценз "ауторити" от (департмент оф транспортейшън)
За да вземе брокер въпросното ауторити трябва да внесе "бонд" в банка в размер на $10 000, едва тогава може да работи.

Искаш да кажеш че в България може да си разиграваш тоя бизнес без лиценз?

Защо в Америка искат лиценз? Защото за един месец фирмата може да направи сто хиляди оборот, и клиентите (шиперите) да платят на втория ден, а той на превозвачите да плати на 40тия ден. по този начин в разтояние на един месец в банковия му акаунт може да се завъдят едни сто - двеста хиляди лева.
После фалира и с една чанта пари се покрива :)
smoking gun

velizar

Моя комисион е 10% от навлото. Кара се PVC дограма за Франция , от Бургас. Който иска да пише.

ivopifeca

Цитат на: Rammbon - Събота, 02 Февруари, 2013, 22:05:00Вярно е, питах разни неща. От където мина , обирам само каймак и се местя на друго място по стълбицата на кариерата ми :) . Никога не съм плюл по колега шофьор,а по само 1 шеф, който ме излъга и лъже сега и други.Прегледай ми отговорите ми по темите и ще разбереш. Спрях да карам,защото за повече пари пак в транспорта може и да е по-лесно. А се оказа и доста по-доходно.
Сега по темата, неизползвам спедиторските фирми, защото комисиона си остава за мен. А ако ти кажа коя е фирмата, ще ми отмъкнеш горницата, ти или някой друг. И все пак има фирми, които са закъсали за транспорт,защото работата е много и тези които карат немога да насмогнат.

Заменена "4" с "ч"!!!

 Бате откакто се опита да върнеш хенгера назад-незнам дали ти се е получило,стана голем майстор ;)Е дано ти се върже некой,на тази убита далавера...мнооого прозираш,брат.

ivopifeca