• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

5 Оси

Започната от Тариката, Петък, 01 Февруари, 2013, 13:55:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Е не са ли красиви?

Да
28 (68.3%)
Не
13 (31.7%)

Общ брой гласове: 41

Тариката


Sisu 10x4 ДВГ Mack 480к.с
F2000 50.460 10x8
XF 10x4

Тариката


Haydutyn


Haydutyn


dino412

 :) :)
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Тариката


Monster


loshdancho

Max load- no limit

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

bo4a

Може ли малко повече инфо за марката SISU?

SOLAR

Цитат на: bo4a - Четвъртък, 20 Юни, 2013, 22:38:16
Може ли малко повече инфо за марката SISU?



Чичко Гугъл каза, че за марката можеш да откриеш тук, тук и в Sisu Auto Wikipedia.

ЛЕКИ ПЪТИЩА !

emilpopoff

Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 20 Юни, 2013, 21:54:23
Max load- no limit


Наистина колега, това е красавец мечтата за всеки самосвалджия и гондолджия  :) . Предтавям си какво ще прави по кариерите  ;) и ако му upgrade-ваме малко коша в БГ ще трябва да ходи по само жп кантари ;D защото съм, чел за GINAF-A, че модели като този на снимката по спецификация от производителя има 80 тона тотал, 60 тона товароносимост и като добавим 510 коньовия PACCAR, работата става много сериозна.Но за съжаление само може да си мечтаем за такива машини, аз в почивните дни от основната ми работа покарвам един "малък първи братовчед" на GINAF- Дафина  CF 85 380. Колега имаш  ,,+" от мен за снимката.

dimich87

Цитат на: emilpopoff - Събота, 22 Юни, 2013, 12:19:37
Наистина колега, това е красавец мечтата за всеки самосвалджия и гондолджия  :) . Предтавям си какво ще прави по кариерите  ;) и ако му upgrade-ваме малко коша в БГ ще трябва да ходи по само жп кантари ;D защото съм, чел за GINAF-A, че модели като този на снимката по спецификация от производителя има 80 тона тотал, 60 тона товароносимост и като добавим 510 коньовия PACCAR, работата става много сериозна.Но за съжаление само може да си мечтаем за такива машини, аз в почивните дни от основната ми работа покарвам един "малък първи братовчед" на GINAF- Дафина  CF 85 380. Колега имаш  ,,+" от мен за снимката.
Този камион е страхотен, а както гледам е с 6 оси, което увеличава допълнително товароносимостта. Ако бачка по кариорите ми се струва че тези 510к.с. са му предостатъчно за да вози товара  лекота. Срещу нас има склад на топливо. Преди няколко дни караха симент от девня с 4 осен кариерен самосвал с закачено за него 3 осно самосвално ремарке с централна ос. Камиона беше ивеко. Имаше доста палета с цимент, но май в наща мила родина са започнали да превозват стоката си до потребителя с подобна техника. Малко ми се струва не рентабилно, но сигурно няма по-подходящ камион.

mihni1

Преди няколко години по Евроспорт гледах сьстезание с камиони,и там имаше,автомобили ZIL-SISU.Тьрсих някаква информация но така и не открих.Ако някои знае нещо да сподели.

emilpopoff

Цитат на: dimich87 - Събота, 22 Юни, 2013, 15:38:43
Този камион е страхотен, а както гледам е с 6 оси, което увеличава допълнително товароносимостта. Ако бачка по кариорите ми се струва че тези 510к.с. са му предостатъчно за да вози товара  лекота. Срещу нас има склад на топливо. Преди няколко дни караха симент от девня с 4 осен кариерен самосвал с закачено за него 3 осно самосвално ремарке с централна ос. Камиона беше ивеко. Имаше доста палета с цимент, но май в наща мила родина са започнали да превозват стоката си до потребителя с подобна техника. Малко ми се струва не рентабилно, но сигурно няма по-подходящ камион.

Колега ето и малко повече инфо за GINAF-чето :
GINAF HD 5380 T (HD 5385 T), 10x6, е разработен специално за минната индустрия. Превозното средство е оборудвано с пет оси, предните три са управляеми мостове, а задните 3 са задвижвани оси.Допустима обща маса (общо тегло на автомобила) е 80 тона и полезен товар е приблизително Нето 60 тона. и това е спецификация на завода производител, представям си ако ни падне в нашите ръчички колко ще носи  ;D .
За невярващите ето и линка от официалната страница на GINAF:  http://www.ginaf.nl/index.php?id=314&L=1

Ами колега относно кариерното Ивеко използвано не по предназначение може да не е чак толкова не рентабилно, ако е бил натаворен и коша(легена) на самосвала и разстоянието не било голямо(от точка А до точка Б) вярно разхода няма да е като на влекач( 4 моста, 12 колела, най-малко 2 дифа,2 кардана,  редуктори на дифа ,отделно по бавни дифове и други предавателни числа на предавателната кутия от влекача и т.н ) ама и товароносимостта не е за подценяване  ;D Това си е мое мнение  :) Ама наистина не е нормално  ;D

Pando85

 ;)

Slav_305

Play Golf, don't drive it!

Тариката

Volvo 7оси 65тона общо тегло

Тариката