• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

5 Оси

Започната от Тариката, Петък, 01 Февруари, 2013, 13:55:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Е не са ли красиви?

Да
28 (68.3%)
Не
13 (31.7%)

Общ брой гласове: 41

Haydutyn


Haydutyn


Pando85

Не е зле  ;)

Pando85


Monster


loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Monster


Haydutyn

Цитат на: Monster - Събота, 14 Ноември, 2015, 15:07:27
11 Э 420 11000кубика би трябвало да значи, за 420 са конете. Как го потдържат тоя Къминс двигател ?

Monster

    Sisu в Скандинавия и прибалтика пак с американски двигатели/Ако сте ходили в Република Карелия и питаш най простия дървяр той щи ти каже, че Sisu с американски двигател е най-добрия камион за дърва в света. А те там са експериментирали с Татра и всичко което се сетиш./
    Sisu са признати специалисти на 4 и 5 оси. Отборът на Камаз в рали Дакар има Sisu сервизен автомобил-правете си изводите.

American

Цитат на: Haydutyn - Неделя, 15 Ноември, 2015, 14:33:13
Как го потдържат тоя Къминс двигател ?

Поне за мен Cummins не са стока. Това което видях да се случи на няколко момчета е направо трагично. Едно от тях беше изплатило 21000 от 26000 и остави камиона там където гръмна.
Всичко може да се преодолее ремонтира, но биалата да счупи блока, хвърля целия камион директно в моргата за части.
smoking gun

Haydutyn

   Sisu се продава и в Щвейцария, но с Волво двг Евро 4 и Евро 5. Рено двигател Евро 3. Много хора не знаят, че Премиум кабина побира двг от 12777 кубика Волво.

dino412

E тоя обира точките.Това у България ще товари по 100 тона най-малко.

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Haydutyn

sisu са пионерите въвели 4 и 5 оси първи, първи въвеждат втори завиващ мост , първи въвеждат 2 и 3 завиващи бугета. От тях копират_взаимстват голямата европеийска седмица. http://sisuauto.com/uudet_asiakas_polarit/

Monster

Цитат на: Haydutyn - Събота, 30 Януари, 2016, 14:42:26
sisu са пионерите въвели 4 и 5 оси първи, първи въвеждат втори завиващ мост , първи въвеждат 2 и 3 завиващи бугета. От тях копират_взаимстват голямата европеийска седмица. http://sisuauto.com/uudet_asiakas_polarit/
В ЕС въведоха хомологацията/след това и в Русия/ за да остане само голямата европеийска седмица- богатите стават още по-богати.
     sisu евро 6 фактически си е Актрос, без шасито и окачвянето.
     sisu евро 4, 5 и еев фактически си е Волво двг и скорости с кабина от Премиум 2.
     sisu евро от 0 до 3 обикновенно са с американски двигатели, рядко с Рено-сещате се защо. Скоростите са Спайсер диференциялите не са Меритор. Тогава нямаше евроизисквания.

Monster


Monster