• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Извънгабаритни и тежкотоварни превози

Започната от miki07, Събота, 23 Април, 2011, 09:27:03

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ


НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ


BoBy_BoY

 Извънгабаритен товар незначи, че можеш да дърпаш тежки товари. По скоро по-дълги и по-високи от разрешения максимум в страната!

BoBy_BoY


Trucker_Boy

Цитат на: boby_yor - Понеделник, 25 Април, 2011, 21:12:22
Извънгабаритен товар незначи, че можеш да дърпаш тежки товари. По скоро по-дълги и по-високи от разрешения максимум в страната!

Прав си но извън габаритните камиони са с по над 480 коня  :)
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Направо ти повервах тва го пише у наредба номер 118 нали? Баце запознай се повечко да си по подготвен става ли?

Trucker_Boy

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Понеделник, 25 Април, 2011, 21:25:01
Направо ти повервах тва го пише у наредба номер 118 нали? Баце запознай се повечко да си по подготвен става ли?

Каква наредба , аз както написах по-горе говоря за попринцип.
Аз се водя по това , че където съм виждал извън габаритни камиони всичките са по над 500 коня.
Надявам се да ми посочиш някой което е 400 ?
Ако вадим изводи от думата извън габаритен не означава само както каза Боби , извън размерите но и тежък ?
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

admin

Правилно! И аз каквито и извънгабаритни композиции да съм виждал, все са с много конски сили. Явно със слаб камион не става бизнес.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

ми застани на околовръстното и гледай над 80 % от извънгабаритните ,който ще видиш са даже под 400 коня по фирми ако ги искаш свирни даже СК-13 маат с шкода европа

Trucker_Boy

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Понеделник, 25 Април, 2011, 21:45:53
ми застани на околовръстното и гледай над 80 % от извънгабаритните ,който ще видиш са даже под 400 коня по фирми ако ги искаш свирни даже СК-13 маат с шкода европа

Баце Ники , аз смятам че говорим за сериозни камиони и фирми ? Това са частници с по 1-2 камиона.
А това както казваш е истина че има и SK Мерцедеси , Шкоди европи аз съм виждал и Камаз.
Ще потърся снимки от нета на Български извън габаритни компании ;)
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

admin

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Понеделник, 25 Април, 2011, 21:45:53
ми застани на околовръстното и гледай над 80 % от извънгабаритните ,който ще видиш са даже под 400 коня по фирми ако ги искаш свирни даже СК-13 маат с шкода европа

На кое околовръстно да застана? На софийското или на околовръстното на Антверпен? Иначе Шкода Европа си е точно за извънгабаритни товари. :)
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Trucker_Boy

Ето няколко Български фирми , които намерих набързо в чичо гоогле :







www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

SOLAR


НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

#26
Аз не съм запознат,но ще си изчопла нещо от сорта-това не е извънгабаритен товар,но ако нямат номера и работещи светлини е забранено да ги подвозиш у нашенско,даже може да закачиш още 1-2
Аз имам друго питане в България габарита за дължина е нейде към 18,50 м мисля,но има ,,автовлак ,,обикновенно шкодичка с две 8т или 12т и 8т ремаркета с дължина 22м та ,,автовлака,, извънгабаритен ли е?
да не излезе са че ви подвеждам да кажем че е празен

Забравих да вметна ако влекача де ги сеца е над 480 коня требва да е,но ако е 400 коня гаранция не е
Обикновенна логика момчета от постовете по-нагоре не се сърдете или пък се сърдете се ми е тая
,но с такива заявления обикновен човек мое да заключи,че всеки камион с над 480 коня под капака гаранция е извънгабаритен.



нарочно бяха на 2 едната сериозна другата не,ма и така става

admin

За протокола ще отбележа, че допустимата дължина е 18.75 м и за по-дълги композиции трябва да си вземеш разрешително, което се заплаща.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

miki07

18.75 дължина,камион с ремарке,16,50 камион с полуремарке ;)
scania,volvo forever

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

То размерите ясно са,сигурен съм ги имаше нейде из сайта на ИААА
Тук подкладохме огън,подкарахме нови теми във връзка с тази и наказания имаше и картони жълти се раздаваха и в крайна сметка темата загасна,не че вървеше и в некаква поне за мен правилна посока ма дайте да и обезвъздушим помпето и да видим дали ще подкачи пак.
Та от всичко досега ми е интересно:
1 Голяма фирма в извънгабаритния транспорт трябва да се смята?
а) с 2-3 дръгела
б) над 5 дръгела
в)нема значение колко са,важно е да са фешън и мощни
2 Извънгабаритен товар возен от слаби и стари дръгели обречен ли е тотален фалит?
3 В  родната ни татковина освен багери,фадроми и др. подобни има ли извънгабаритни товари или кризата е отнесла всичко?
На тез въпроси може и да не ми отговаряте ма драснете нещо по-така за извънгабаритния транспорт,който би требвало да е на по-горно стъпало в йерархията на превоза на товари мислим,ма мое и па да грешим няма ми е сефте

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ