Червена нафта
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 11:47:48 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Червена нафта  (Прочетена 10788 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« -: Петък, 08 Февруари, 2013, 20:11:09 »
ОтговорОтговор

Преди малко се сетих как ме бяха пратили с една композиция до Англия. В Германия обаче ме спряха Zoll, а в резервоарите беше слагана червена нафта. Добре, че провериха камиона само за цигари и наркотици и не пипаха горивото. Вашето мнение относно евентуални проблеми и глоби в такива случаи?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« -: Петък, 08 Февруари, 2013, 20:11:09 »

 Активен
Люси
Старши потребител
****

Рейтинг: +73/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 399
Теми: 7



Активност
0%

Ерудиран тъпанар-каруцар!!


liusi.nikolov@gmail.com LNikolov76
Ел. поща
« Отговор #1 -: Петък, 08 Февруари, 2013, 20:17:02 »
ОтговорОтговор

Ами ако е практика и в Европа да оцветяват горивото(което е малко вероятно според мен) сигурно глобите ще са сериозни,обаче там машинистите надали си носят маркучи за да "теглят"нафта!!! Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Петък, 08 Февруари, 2013, 20:17:02 »

 Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #2 -: Петък, 08 Февруари, 2013, 20:23:51 »
ОтговорОтговор


 Люси, оцветяват поради една единствена причина. Нафтата е абсолютно същата само е оцветена понеже е за селскостопански нужди ( за да се познава) и е по-евтина ( без акциз). Респективно може да се ползва само за такива нужди. Нищо че я продават ( масово в Бенелюкс)  направо на нормалните бензиностанции...

 Админ, аз съм бил директен свидетел на такава случка. Дори бях преводач на наш шофьор. Случайно стана. Става в Англия. Спират го за проверка, проверяват нафтата и "здравейй" . При това говорих по телефона с шефа му които категорично му беше забранил подобни простотий ( а и шофьора си призна, че е деиствал самосиндикално). Резултата беше - някаква странна формула на изчисление на годишният пробег на камиона по някакъв среден разход на гориво по 6 месеца назад и на финала му написаха протокол с глоба 5600 или 6500 вечноумрели английски президента. Ако ги платил кеш почти на половина по-малко. Шефа му по телефона почна да заеква направо, а този индивид си каза " аз за 100-200 паунда гледай каква простотия направих"
 Подобни случки знам не една и две в Бенелюкс.....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #3 -: Петък, 08 Февруари, 2013, 20:36:26 »
ОтговорОтговор

Ами ако е практика и в Европа да оцветяват горивото(което е малко вероятно според мен) сигурно глобите ще са сериозни,обаче там машинистите надали си носят маркучи за да "теглят"нафта!!! Усмивчица

Пропуснах да кажа, че камиона беше "гръцки" и още в Гърция беше зареждан с такава нафта. После допълвах с нормална. А в резервоара на хладилника си беше само червена.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #4 -: Петък, 08 Февруари, 2013, 23:10:16 »
ОтговорОтговор

Люси, оцветяват поради една единствена причина. Нафтата е абсолютно същата само е оцветена понеже е за селскостопански нужди ( за да се познава) и е по-евтина ( без акциз). Респективно може да се ползва само за такива нужди. Нищо че я продават ( масово в Бенелюкс)  направо на нормалните бензиностанции...

 

Hino, освен за тракторите,нафтата за отопление също е оцветена, тъй като и тя е без акциз - има няма евро литъра. Практически достъп до нея има почти всеки.

Аз досега не съм виждал проверка на горивото, но знам че глобата е хиляди хиляди евра.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #5 -: Петък, 08 Февруари, 2013, 23:23:18 »
ОтговорОтговор

Hino, освен за тракторите,нафтата за отопление също е оцветена, тъй като и тя е без акциз - има няма евро литъра. Практически достъп до нея има почти всеки.

Аз досега не съм виждал проверка на горивото, но знам че глобата е хиляди хиляди евра.

 О да, сигурно има и за други дейности оцветена нафта, безспорно. А иначе самата стойност на нафтата е 0,531Е , след това между 0,2 и 0,3Е е преработка, доставка и търговска печалба. Тотал за целият ЕС би било ( средна стойност) ПОД 80 ЕВРО ЦЕНТА !!!
 "Хватката" е, че върху тази стойност се начислява вече "легалният безбожен рекет" представляващ акциз, и върху ТОЗИ ТОТАЛ и местното ДДС. И картинката я виждаме на бензиностанцийте  Ядосан!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +190/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 831
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #6 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 03:34:13 »
ОтговорОтговор

При нас също е червена нафтата (off road diesel) за комбайни трактори. Може да се сложи на някой селски бензиностанций, проверки никога не съм чул.
Другата е зелена (highway diesel) с около 10% по-скъпа.
В някой от северните щати се продава (winterized diesel) със сложени анти-гел добавки за ниски температури.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
kanonir
Младши потребител
**

Рейтинг: +12/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #7 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 04:10:26 »
ОтговорОтговор

Във Франция са ме спирали за подробна проверка ,тогава проверяваха и резервоара ,и понеже  те питаха за цигари и наркотици изобщо не се сетих за какво ми проверяват резервоара.След като се прибрах в базата в Швейцария споделих с колеги -и тогава ми казаха ,че е масова практика да се проверява за червена нафта. Има и схема по,която изчисляват на базата годишно каране по литри на резервоара и се получават едни суми свят да ти се завие -с което си ощетил икономиката на дадената държава.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Човекът е човек,когато е на път-жената е жена ,когато е по гръб!!!
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +190/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 831
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #8 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 04:26:46 »
ОтговорОтговор

Имате ли там IFTA ?

При нас, за да карам във всички 48 щата, едно от условиата е да имам IFTA license.
За какво става въпрос:
Във всеки щат трябва да слагаш толкова нафта колкото е необходимо за разтоянието което ще изминеш в същия.
Това никога неможе да се постигне точно, затова има таблица с проценти които плащаш на щата ако си сложил по-малко или въобще не си сложил.
Попълва се на тримесечие и се плаща такса.
Някой щати ти плащат пари, други ти взимат, в крайна сметка струва около $300 на тримесечие.
Има малки стикери които се лепят на камиона отстрани, които показват че има IFTA лиценз.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #9 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 05:10:49 »
ОтговорОтговор

 Смотан Смотан Смотан Това само американец може да го измисли, честно. Наистина извинявай, че ти го казвам, въобще не е с лоши чувства ама...... тази крепост на демокрацията Америка и това ли са измислили....майко мила :-))) Ухилен Направо чист комунизъм..... Завърти очи
 А да попитам случайно, задължават ли те къде да спираш до тоалетна....къде и какво точно да ядеш Ухилен Ухилен.
 Сори ама просто..... Смотан Намигване!
 
 И не, "ние там" в тая Европа такива неща, все още, нямаме. Има места като Италия, Англия където нафтата без отстъпките е 1,7-1,8е/л , и места като Полша, Австрия, Люксембург където е 1,25-1,35 бруто  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #10 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 07:16:56 »
ОтговорОтговор

Имате ли там IFTA ?

При нас, за да карам във всички 48 щата, едно от условиата е да имам IFTA license.
За какво става въпрос:
Във всеки щат трябва да слагаш толкова нафта колкото е необходимо за разтоянието което ще изминеш в същия.
Това никога неможе да се постигне точно, затова има таблица с проценти които плащаш на щата ако си сложил по-малко или въобще не си сложил.
Попълва се на тримесечие и се плаща такса.
Някой щати ти плащат пари, други ти взимат, в крайна сметка струва около $300 на тримесечие.
Има малки стикери които се лепят на камиона отстрани, които показват че има IFTA лиценз.
Имаше преди доста време и в Европа такива измислици.
Можеше да се влезе в една държава само с 200 литра плюс 100л. за хладилника.
Безмитни бензиностанции, вътрешни договори между страните( България -Гърция= 600л) в Турция беше подобно...
 Сега тази практика е останала в азиатската част Турция- Грузия, Иран..... , но  никъде не ти връщат пари... само взимат ако си  в повече.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #11 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 11:07:15 »
ОтговорОтговор

Имам някакви бегли спомени, че преди време когато дизела в Румъния наистина беше на някакви символични цени, май още на влизане на границата ти взимаха едни пари заради това че ще ползваш евтина нафта

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +190/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 831
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #12 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 16:45:31 »
ОтговорОтговор

Да, забравих да кажа че никаде не се плащат начисляват такси (данъци) ДДС и др. на нафтата.
Това е единствения начин да се плати такса на нафтата, IFTA.

Транспортните фирми сме (tax exempt) което означава че не плащаме никакви данъци и такси на касовите бележки и фактурите.

Това важи за части и услуги, гуми консумативи, всичко свързано с камиона.

Това не ни освобождава разбира се накрая на годината ако сме на печалба си плащаме щатски и федерални данъци.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #13 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 16:50:43 »
ОтговорОтговор

Да, забравих да кажа че никаде не се плащат начисляват такси (данъци) ДДС и др. на нафтата.
Това е единствения начин да се плати такса на нафтата, IFTA.

Транспортните фирми сме (tax exempt) което означава че не плащаме никакви данъци и такси на касовите бележки и фактурите.

Това важи за части и услуги, гуми консумативи, всичко свързано с камиона.

Това не ни освобождава разбира се накрая на годината ако сме на печалба си плащаме щатски и федерални данъци.
Мазало!
 Тука има.....(фактури) тука нема....печалба!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
abator
Потребител герой
*****

Рейтинг: +479/-8
Неактивен Неактивен

Публикации: 811
Теми: 51



Активност
0%


WWW
« Отговор #14 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 20:15:51 »
ОтговорОтговор

Един колега ми разправя, че в Германия са го проверявали дали има минимум 200 литра в резервоара. Имало такова изискване. Аз лично не съм случвал до сега такива проверки.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!