• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ретардер 124 470

Започната от MagnuM, Събота, 09 Февруари, 2013, 11:40:36

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

MagnuM

Имаме проблем с ретардера на една Скания 124л 470к.с. 2003 година. След като се беше спукан маркуча на ретардера след смяната му с нов и слагане на маслото идва ред на пробата. И така проба и след това грешка. Ретардера не се включва  >:( :(
Та въпроса ми е какво може да му се е случило да знаем къде да търсим проблема и дали модела има някаква защита на ретардера знаем ли. Или какво може да му се е случило да го сменявяваме или да се сбогуваме с него  :( >:( :-\
Благодаря на отзовалите се!
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

MagnuM

;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

MagnuM

Проблема го оправихме, та да кажа ако и на някой друг му се случи да знае.
Първо след тестове не се оправи ретардера.
После викаме малко да го оставим и после пак проба защото имаше други неща за оправяне. През това време свалихме клемите на акумулаторите ако има някаква грешка да видим дали ще се изчисти.
След 2 часа време пак проба пак няма  >:( :(
Решихме да свалим шлаухката (не съм сигурен за правописа) която влиза в кутията на ретардера да видим дали идва въздух до него. Проба и идва.
От там малко упоритост и газ колко може дърпане на ретардера и започна малко по малко да идва (явно е трябвало да се обезвъздуши системата).
Накрая ретардера дойде, но за да хване както трябва първия път примерно трябва да е на 2 степен предварително включен и като пуснеш газта да си дойде сам. После вече започва лека по лека да си идва и по бързо. В понеделник ще бъде сефтето и са избрали за проба място където е един от най- големите баири. Така че, в Понеделник ако имам информация ще пиша.  :) ;)
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

MagnuM

;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

MagnuM

Въпрос за същата Скания.
На колко оборота би трябвало да държи на 90 км./ч. защото ми се струва, че държи твърде високи.
Камиона е с ръчна скоростна кутия!
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

ivopifeca

Тази където карах беше на 1500,чувал съм че има и такива които държат на 1600,1350... :)

MagnuM

Нашата държи някъде между 1550 и 1600 ???
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

ivopifeca


loshdancho

Цитат на: MagnuM - Вторник, 09 Април, 2013, 15:03:23
Въпрос за същата Скания.
На колко оборота би трябвало да държи на 90 км./ч. защото ми се струва, че държи твърде високи.
Камиона е с ръчна скоростна кутия!
Зависи от диференциала и гумите.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Tihomir78

Цитат на: MagnuM - Вторник, 09 Април, 2013, 21:04:50
Нашата държи някъде между 1550 и 1600 ???

При мен е на 1350 оборота, става дума за 124-ка 400 , 3 върху 3, карал съм и такава 4 върху 4 мисля че идваше долу горе на същите обороти.

zoki_zigan

Здравейте колеги ас сам ваш колега од Македония и имам един въпрос.....имам Scania L124  420 2001 год.и имам проблем с ретартера не држи пробвах с клеемите од акомулатора оправи се но след 30 мин пак не држи и като почне да не држи не ми светат и стоповете од зад мисла се че да неее е несто със инсталацияата .... сте са ми од полза всички одговори благодаря ви предварително.

zoki_zigan