• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

LKW Augustin или Quehenberger

Започната от ziladjiata, Четвъртък, 14 Февруари, 2013, 23:08:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ziladjiata

Моля дайте някаква информация за тази фирма.Чувам че има доста българи с Чешка регистрация и че било много добре.

ziladjiata


ziladjiata

Никой ли нищо не знае или знаете но не казвате.

ziladjiata


МИНКО ИЛЧЕВ

     За LKW Augustin, приятел до скоро работи там. Искат да си на "разположение" поне 5-6 месеца. Сърбин е прекия шеф. Правят се и малко нарушения. Парите са над 1'600 евро.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

valzar

И аз имам приятел там от 5-6 години и ми казва,че взема 1700 евро и не ги юркат много. Идва си 2 пъти,за коледа и лятото.Доволен е ,но не съм се интересувал много,ако разбера подробности ще пиша :)

dadsdddf

А как може да се кандидатства там.

ziladjiata

Като ти дам телефона и се обадиш

ziladjiata

+435055932200 - Райкович тоя е някакъв сърбин който е шеф +435055931710 Теменужка Делииванов тя е българка със странна фамилия обади се и виж +43 е кода на Австрия.

sneg@abv.bg

#7
Тук имаше публикация на латиница!

Joro.B

Работих две години в тази фирма ,стигал съм до 2500евро но това беше 2007-2009 год.  и в един момент ни съкратиха 300 българи накуп. Докато командва г-н Раикович,този мръсен босненец няма да е добре за българите. Сега е много работа но за малко пари. Които иска да се пробва 

Boroman21

Цитат на: Joro.B - Неделя, 12 Януари, 2014, 16:03:32
Работих две години в тази фирма ,стигал съм до 2500евро но това беше 2007-2009 год.  и в един момент ни съкратиха 300 българи накуп. Докато командва г-н Раикович,този мръсен босненец няма да е добре за българите. Сега е много работа но за малко пари. Които иска да се пробва 

Аз работя там , ако някой иска конкретна информация да пита на лично .Само мога да кажа че фирмата е много нива над всички БГ фирми.
Като обща информация ще кажа че парите са около и над 1700евро , 10-11хиляди км на месец и с управата няма ядове ако си вършиш работата.

ПП.Аугустин вече не съществува , за добро или лошо вече е  Augustin  Quehenberger Group

krasiviq

колега набират ли шофиори някаква информация

Joro.B

Колега Boroman 21 ,даи малко инфо ,каде е сега централния офис и набират ли шофьори

gadinka

Цитат на: Boroman21 - Неделя, 12 Януари, 2014, 16:36:20
Аз работя там , ако някой иска конкретна информация да пита на лично .Само мога да кажа че фирмата е много нива над всички БГ фирми.
Като обща информация ще кажа че парите са около и над 1700евро , 10-11хиляди км на месец и с управата няма ядове ако си вършиш работата.

ПП.Аугустин вече не съществува , за добро или лошо вече е  Augustin  Quehenberger Group
Да, ама защо не писа че пътуваш на собствени разноски до и от Австрия. Като си приспаднеш разходите- какво остава?

hunter_75

аз съм чул че и палета се прехвърлят,и то доста често,по няколко пъти седмично.и доста честа смяна на ремаркета,така ли е?

Boroman21

Цитат на: gadinka - Неделя, 12 Януари, 2014, 17:32:01
Да ама защо не писа, че пътуваш на собствени разноски до и от Австрия.
Е то коя фирма освен Ким плаща пътя ?
Точният адрес е А-5204 Strasswalchen Gewerbegebiet Nord 5, фирмата се намира точно на път 1 /В1/ преди Залцбург /1250КМ от Видин през Румъния/. И да пътува се на собствени разноски , на мен ми излиза грубо 300евра отиване и връщане . Има колеги дето с групират и им излиза почти без пари.
Телефон има по нагоре даден , шофьори се наемаха усилено до преди нова година  поради увеличаване на флотилията  . Предполагам и сега се наемат но трябва да се пита по телефона.

Заплащането е твърда заплатата е 440евро/CZ договор или 360 с удръжките / и твърд надник вариращ 45-50евра всеки ден било то почивен или делничен. Работния цикъл е  3месеца към 3 седмици като си има и изключения.
Карат се нови автомобили до към 400хиляди  , след това се сменят с нови/ТГХ , Актрос и FH /. Поддръжка на ниво , дали в собствения сервиз или в оторизиран няма значение .

Да палета се прехвърлят но всичко е според зависи/задължават да влачиш 32 в палетарника/ има и нощно каране /фиксове за икея или пък проктър и гембъл/ . Ако не сте здрави физичски или пък не можете да карате през тъмните часов на денонощието  то тук не е за вас. Ремаркета също се сменят , но не виждам какъв е проблема .И още нещо , тук в тази фирма се държи на сериозното отношение към работата да няма скатавки .

ПП.Магнити или пък нарушения не се правят/подписва се декларация /  , помощници ползват само
"големите" шофери .

пп2 Колежке колкото и да  го смятам , дори като си изкарам по 100евра всеки месец /3*100 =300/ пак си остава една стабилна заплатка и то без ядовете и дертовете дето съм ги имал с БГ работодателите.

Boroman21