• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Strator

Започната от Тариката, Четвъртък, 28 Февруари, 2013, 12:40:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Monster


Monster


ivopifeca


ivopifeca


American

Легален ли е на пътя в Европа, с неговото междуосово разтояние с закачено ремарке ?
smoking gun

Бриги Магнито

Цитат на: American - Събота, 14 Ноември, 2015, 21:38:00
Легален ли е на пътя в Европа, с неговото междуосово разтояние с закачено ремарке ?
Какво разбираш под Европа?
Във България не е легален,но във Белгия,Германия,Холандия,Дания,Швеция и Финландия може да се движи


Haydutyn

  Втората снимка съдейки по номера е Нова Зеландия или Австралия, първата снимка май е скандинавска.

ivopifeca

Мязва на ивицата газа....

Dojogan

Карат ги в Холандия най-честно доколкото знам. Стратора е победител в Дакар 2012 мисля. Де Рой карат с него в пустинята....доколкото знам имат голяма транспортна фирма с над 1000камиона и много от тях са стратори :)

ivopifeca

Цитат на: Dojogan - Вторник, 17 Ноември, 2015, 01:57:42
Карат ги в Холандия най-честно доколкото знам. Стратора е победител в Дакар 2012 мисля. Де Рой карат с него в пустинята....доколкото знам имат голяма транспортна фирма с над 1000камиона и много от тях са стратори :)
Ивеко е най здравата машина.

loshdancho

Разбира се, щом си казал....верваме Ти,  и ти пожелаваме все Ивеко да караш.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

За съжаление скоро не ми се е случвало да се кача на Ивеко.

Dojogan

Нямам големи наблюдения, но от фейса на Стралис 2008год. (големия надпис-лого) мисля, че трябва да са доволни ползвателите му от към техника и надеждност...?

Haydutyn

  За Азсралийския и Навозеландския пазар повечето двигатели са  CUMMINS,  Detroit Diesel, Caterpilarhttp://www.tradetrucks.com.au/search/type-trucks/keywords-iveco+power+star. Така , че надежността на Ивеко двигатели е надценена.

ivopifeca

Цитат на: Haydutyn - Четвъртък, 26 Ноември, 2015, 13:59:10
  За Азсралийския и Навозеландския пазар повечето двигатели са  CUMMINS,  Detroit Diesel, Caterpilarhttp://www.tradetrucks.com.au/search/type-trucks/keywords-iveco+power+star. Така , че надежността на Ивеко двигатели е надценена.
На австралийския и новозеландски пазар е нормално да си ги поръчват с тези допотопни двигатели от времето,когато са се напика.али от немските войски,също и базите им сервизните разбират от мотори проектирани преди 2 века ;)И ако обичаш не ми обяснявай до къде се изчерпва надежността на дадена марка :) ;)

Monster

   За Великобриганския пазар е същата история Ивеко слагат Паккар/Даф/ и CUMMINS двигатели вместо Ивеко. Дъщерната марка Сийдън Аткинсън пяк е така. Друга марка ЕРФ също.
  В Евразийския съюз се произвежда Мерцедес Актрос,Аксор и Спринтер. Но не се произвежда Варио защото лидера по продажби е Газел/последните модели са с CUMMINS двигатели/. Камаз Евро 3 и 4 също са с американски двигатели.
    Руски камионджи ми споделиха Къминс N14 и N14+ издържат без основен ремонт 3 милиона километра, след това се пука блока при шийките на коляновия вал/друг двигател N14 или N14+ е около 350 000 рубли/. Предпочитат ги заради ремонтопригодността и ограничената електроника.
    Ивекото колко издържа без основен ремонт?

American

N14 на Cummins е много стар технологично двигател,
разпределителен вал в блока, и три глави
smoking gun

American

smoking gun