• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Strator

Започната от Тариката, Четвъртък, 28 Февруари, 2013, 12:40:48

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

ivopifeca

Цитат на: Monster - Събота, 28 Ноември, 2015, 13:05:01
  За Великобриганския пазар е същата история Ивеко слагат Паккар/Даф/ и CUMMINS двигатели вместо Ивеко. Дъщерната марка Сийдън Аткинсън пяк е така. Друга марка ЕРФ също.
  В Евразийския съюз се произвежда Мерцедес Актрос,Аксор и Спринтер. Но не се произвежда Варио защото лидера по продажби е Газел/последните модели са с CUMMINS двигатели/. Камаз Евро 3 и 4 също са с американски двигатели.
    Руски камионджи ми споделиха Къминс N14 и N14+ издържат без основен ремонт 3 милиона километра, след това се пука блока при шийките на коляновия вал/друг двигател N14 или N14+ е около 350 000 рубли/. Предпочитат ги заради ремонтопригодността и ограничената електроника.
    Ивекото колко издържа без основен ремонт?
Ивеко издържа около 1700 км без ремонт...мотора гърми,като главата ти,колкото и да е умен...

ivopifeca


Haydutyn

    Много хора смятат, че  Cummins 15000 кубика е най-добрия, защото е най големия по обем. Стига да не е претоварван и да е производство до 2006 година, ако може без ЕГР.

Haydutyn


Dojogan

Всъщност понастоящем Къминса си е собственост на ФИАТ, а те от своя страна са собственици на ИВЕКО, така че на практика пак си ползват техни двигатели :)

Haydutyn


Dojogan

Ами монтират го на автомобилите на Фиат Крайслер и от там произхождам, но това пък не значи, че са собственици разбира се, малко не съм се доусведомил :)

American

Цитат на: Dojogan - Събота, 05 Декември, 2015, 02:50:13
Къминса си е собственост на ФИАТ

Колега, ако имаш информация защо не ъпдейтнеш уикипедиа ?
https://en.wikipedia.org/wiki/Cummins

Защото там не пише нищо за ФИАТ
smoking gun

American

smoking gun