• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ford Transit 2.0 TDCI или 2.4 TD?

Започната от sharan99, Вторник, 19 Март, 2013, 16:55:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

sharan99

Здравейте приятели. Искам да си купя един микробус 8+1,над 2000ната год. за превоз на пътници до Германия, каква марка и модел бихте ми предложили освен френските? A ако някои имат опити за горе написаните Фордове да заповядат на темата че ще получавам части за форд.. за жълти стотинки ;D от един приятел който бачка във мн. голям склад на ФОРД-Турция; Разполагам със 12хил. лв БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ;) ;) ;) 8)


германия
ili

sharan99


scaniavolvo

Приятел добре е ,че ще получаваш евтини части,но каква ти е сметката да ти се развали буса в Германия,а доколкото знам тези бусове доста често се чупят(може да не съм прав).Моето мнение е Мерцедес Спринтер.

scaniavolvo


juli76

Вземи си Спринтер и не се занимаваи с Форд !

grants

Колега знаеш ли приказката: Форд и коза както вървАт така мрат.  Карал съм Фард и то от новите модели  немога да кажа колко пъти ходи в сервиза в Лесидрен. Купи каквото искаш само да не е Фард ;).
Не всичко е пари,но всичко е с пари

Rammbon

Цитат на: juli76 - Вторник, 19 Март, 2013, 19:58:20Вземи си Спринтер и не се занимаваи с Форд !
Всеки дава акъли . а парите са в третия.
 Ако е Форд , модела след акулата, ще имаш много ядове. Мотора се скапва на 450 000км и е за ремонт, слаби скорости и кардан, висящ лагер, механизми странична плъзгаща врата. Мерцедес Спринтер гние като Опел от старите модели, скапва се компютъра /1200лв/, дюзите от водата в горивото, VW Транспортер Т4 и Т 5 , добри , но слаби предници, но все пак е само това и то за бусове до 250 000км. Френски добри , но до максимум 300 000км и се скапват тотално. Италиянски , също като френските мацки, работи докато е на малко километри, после е паметник или пенсионер.  Важи за всеки бус над 250 000 км, почват разни ядове, ами ако се скапе нещо по пътя, ще оставиш хората на улицата ли, ами ако те осъдят по законите , къде се е случила случката, ще плащаш много, дела, неустойки, лихви , ...
Другия вариянт е ван, 7+1, по-малки ядове и има добри машини, но не и Галакс :(

admin

Като става дума за бус 8+1, не си ли се замислял за нещо японско или корейско? Има доста чудни модели на Тойота и Хюндай.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

sharan99

#6
Много ви благодаря за съветите :) Вече Форда и без пари да ми го дадат не го искам ;D Реших да си купя на малки километъри Спринтер 313 ЦДИ ;) знам че са със скъпи дюзи, но с немска нафта или въобще с качествена нафта и редовна смяна на г. филтър. Мисля че няма да имам много неприятности??? :)    А между другото, някой приятел знае ли нещо за РЕНО МАСТЕР 2.5 ДЦИ?  



Аз въобще не знам, че има бус 8+1 Тойота... Хюндай или др. японски? Кои са те? И дали са за моят бюджет? 


Един час имаш активен бутон "редактирай". Използвай го, да допълниш!!!

sharan99

#7
Поредни публикации!!!

grants

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=3&act=4&adv=31362304758912214&f1=details&slink=2ggdn7
Ето ти нещо което мисля е доста добро. Стига на теб да ти хареса .
Не всичко е пари,но всичко е с пари

sharan99

Супер е тази машина :) :) но аз искам сам да си купя от Германия и то на реални километри :) ;)

grants

Цитат на: sharan99 - Четвъртък, 21 Март, 2013, 20:11:32
Супер е тази машина :) :) но аз искам сам да си купя от Германия и то на реални километри :) ;)
Еми търси тук
http://www.mobile.de/?lang=ru
Не всичко е пари,но всичко е с пари

imter

Цитат на: sharan99 - Четвъртък, 21 Март, 2013, 20:11:32
Супер е тази машина :) :) но аз искам сам да си купя от Германия и то на реални километри :) ;)
Колега с риск да те разочаровам,и в Германия няма гаранция ,че взимаш автомобил на реални километри.Един приятел специално ходи до там за автомобил Фолксваген Поло,взе едно за 1800 евро от там,което беше 2000 г. и на 88 000 км.Тук се оказа,че Полото е на 488 000 км.,като с разходката, докарването и регистрацията му излезе към 5000 лв.,а тук същите са по 3000-3500 лв.,които може и да са на по-малко километри ;).

grants

Цитат на: sharan99 - Четвъртък, 21 Март, 2013, 20:11:32
Супер е тази машина :) :) но аз искам сам да си купя от Германия и то на реални километри :) ;)
И там знаят ТЪНКОСТИТЕ не мисли че те са по глупави от нас. Те като върнат на зад  20.000км и в БГ върнат с още 100.000км.  и тази кола или квото и да е вече е карана от жена 70-80год.Знаеш как е ;D ;D ;D.
Не всичко е пари,но всичко е с пари

ИванТ

Явно аз мога да добавя суперлативи за френските варианти. Много успешна е експлоатацията на Citroen Jumper 2.8 HDi, произведен през 2005 година във вариант за полезен товар от 1.8 тона. Широкото разпространение на модела, прави предлагането на резервни части изключително конкурентно, позволяващо различни алтернативи и цени.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

Rammbon

Сега, да ти помогна да не се набълбукаш и после да се правиш харакири, дори и да вземеш мини бус , като за японци и катайци. Търси сервизната книжка на МПС-то и си проследи смяната на маслата и разни части. Няма ли я тази книжка, добавяш още едни 200 000 км и разбираш колко да реалните. Тук има във форума има доста джамбази на коли и бусове, ама няма да те светнат и най-малко, защото ще останат гладни. Японските бусчета са здрави, но за дълъг път ... който се качи веднъж, няма да повтори, сакаш е кола за мини човечета, а и е , поне аз съм 190см и на мен ми са малки.
Последната гадна случка с мой познат. Купува от Австрия Скания 124 R  от 2007 г, на 420 000км , уж. Тук в сервиза на Скания , разбиха щастливия му миг. 1 300 000 км е машинката , а човека се изръси с Е 30 000 . И още едни 4000лв за ремонт по окачване, лафет, ел. инсталация. А вътре като го погледнеш, сякаш е нов, дори волана е релефен, а не излъскан.

Rammbon