• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ford Transit 2.0 TDCI или 2.4 TD?

Започната от sharan99, Вторник, 19 Март, 2013, 16:55:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Гена

Спринтер 313 или 312 по простия мотор си вземи и се роди

Гена


juli76

Ако е Спринтер да е 216-316 CDI 2,7 мотора е по сполучлив и здрав от другия 2150 куб.см. който го монтират на "C" класата и за мен е с малък обем за такъв бус и подобни дълги преходи със сравнително висока средна скорост.И за който съм чувал че и при най малкото прегряване криви и пука глава.За френските и италианските машини отзивите са противоречиви,определено са добри но ако са чисто нови.Иначе комфорта и надеждноста им отстъпва на Mercedes и VW ,употребявани мисля не са инвестиция,при тях скоростната кутия и турбината са консуматив.

juli76


Daniel 210d

Бус на малко километри може да се намери,само ако е на 1-2 години,иначе нема начин!Ние имаме 2 Спринтера.Единия е 316 цди 2004 год. производство,и като го купувахме през 2010г. на километража пишеше 185 000,а продавача от автокъщата каза,че буса е на над 550 000!Другия Спринтер е 99г. вече гони 1 000 000км и е с 1 основен ремонт  ;D

SEMPER

Цитат на: grants - Четвъртък, 21 Март, 2013, 20:25:26
И там знаят ТЪНКОСТИТЕ не мисли че те са по глупави от нас. Те като върнат на зад  20.000км и в БГ върнат с още 100.000км.  и тази кола или квото и да е вече е карана от жена 70-80год.Знаеш как е ;D ;D ;D.
Тънкостите ги знаят всички.

Само че има една малка подробност -тук връщането на километража се брои като измама в наказателния им закон.

И на никой не му се лежи в кауша за тънкости.

И затова така. Тук  може да се влезе в кауша и ако не си платиш 2-3 глоби за паркиране, да речем общо за 100 евро.  Имаш избор дето се вика - ако искаш плащай, ако не искаш - недей.


imter, не го знам твоя познат какъв е, но предполагам че е от типа хора, дето предварително се обаждат на продавача да кажат че
държат да ги излъжат, ама хубаво и с пиниз.

Да не можеш да прецениш една кола дали е на 80 или 480 хиляди,и да се надяваш да намериш в Германия Поло на 80 000 за 1800 евро май-май трябва да си избягал скоро от Карлуково


По въпроса за гниенето. да, стария  Спринтер гние. единия от служебните бусове е 10 годишен Спринтер на малко километри,и не е мъчен изобщо обаче ръждата вече го е подпукала. Като се остави това - е много блага и безкахърна машина. Най честите му влизания в сервиза са за смяна на летните гуми с зимни и после обратно - 2 пъти в годината, още веднъж за смяна на масла и долу горе това е.

По новия  модел няма изгледи да ръждясва,обаче за него е много рано да се каже

Пежо,Ситроен,Фи ат на 8-10 години са яко в ръжда, Форд също.

Според мен добра сделка от Германия може да се направи за Ивеко. Тук не държат цена като Спринтерите и ЛТ-тата и може да се намери на прилична цена и на под 100 000 километра. В предна фирма имахме Ивеко и беше хала и половина.
Не съм виждал видимо изгнили, обаче те имат едни пластмасови кори по долната част на купето. Единственото неприятно е че повечето са големи и рядко излизат 8+1

ЛТ също са добри като качества, но от по новите  не знам да има 8+1


Според мен за такива кирии, дето се очаква да се въртят по 200 000км на година и вари анта да се чупи и ремонтира носи загуби от самото неработене с пъти по големи от стойноста на ремонта и частите.  Трябва да се вземе нещо под 100 000 км, на максимум 3 години и да се сменя с нов всяка година. Или да се помисли за нов от нисък клас, но с гаранция.

Ако цената на такава машина не се вързва с навлата - значи нещо този  бизнес е куц, и не си струва занимавката.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

juli76

Нереално е да се мисли че подобно бусче на 2-3г. може да е на около 100 хил.км.В mobile.de има обяви на 2 годишни лъскави бусове които понякога са по на 500-600 хил.км и нагоре.Дето се вика спирани са само за смяна на масло и поддръжка.Тези машини се взимат за работа и навъртат много километри за отрицателно време.Личния ми опит сочи че за подобни машини 400-500хил.км не са проблем стига да се експлоатират и поддържат грамотно.Но за подобни дълги курсове и обикаляне по Европа наистина по разумно е да се инвестира в нещо ново или малко употребявано но добре поддържано та дори и да не е от най висок клас.Чувството на спокойствие и сигурност в машината когато всичко по нея е ОК. е незаменимо а не да пътуваш в стрес и притеснения че нещо може да се скапе по пътя.Макар че това е техника,която става все по сложна и скъпа и изненади са възможни винаги дори и да е нова от магазина.  :)

динко

Рено Мастер 2.2 ДЦИ,икономичен с малко забележки.Еднакви са с Нисан и Опел.

sharan99

Момчета благодарение на вас си избрах правилна кола удобназа моята работа:) От сега нататък знам от киде мога да си купя кола и от къде не моога..например от(Gebrauchtwagen MB...mit garantie)може,, или от частно лице..и със тази кола също тъка може да се ходи до някой сервиз на мерцедес още в града който се продава и да му се видят реалните км. на автомобила..ако не се съгласява продавачат демек колата поне не е за мен:)

grants

Цитат на: sharan99 - Понеделник, 25 Март, 2013, 20:01:23
Момчета благодарение на вас си избрах правилна кола удобназа моята работа:) От сега нататък знам от киде мога да си купя кола и от къде не моога..например от(Gebrauchtwagen MB...mit garantie)може,, или от частно лице..и със тази кола също тъка може да се ходи до някой сервиз на мерцедес още в града който се продава и да му се видят реалните км. на автомобила..ако не се съгласява продавачат демек колата поне не е за мен:)
Честито да я караш със здраве и много безаварийни  км.
Не всичко е пари,но всичко е с пари

sharan99

#23
Публикацията не може да е само емотики!

Гена

Цитат на: juli76 - Петък, 22 Март, 2013, 17:13:50
и здрав от другия 2150 куб.см. който го монтират на "C" класата
Е тук пък двата мотора нямат нищо общо

juli76

Цитат на: Гена - Понеделник, 25 Март, 2013, 23:38:54
Е тук пък двата мотора нямат нищо общо
Кое пък е различното освен софтуера по управление на мотора и разликите в мощноста повлияни от това ?
По тази логика сигурно няма общо и между моторите  на стария "спринтер" 2,9 и този на "Е"класа W210 - 2,9  :)

SEMPER

Цитат на: juli76 - Събота, 23 Март, 2013, 07:09:01
Нереално е да се мисли че подобно бусче на 2-3г. може да е на около 100 хил.км.В mobile.de има обяви на 2 годишни лъскави бусове които понякога са по на 500-600 хил.км и нагоре.Дето се вика спирани са само за смяна на масло и поддръжка.Тези машини се взимат за работа и навъртат много километри за отрицателно време.


Това е един от митовете за автомобилите в Германия.

Има бусове,които навъртат километраж за нула време, но има и такива, които я направят 50-100 км на ден, я не ги запалят изобщо.
Не на всички фирми дейността им изисква ежедневно каране от Мюнхен до Хамбург.
Естествено, цената на последните е по височка, чак неприемлива за нашите стандарти.  ;)
Въпреки това на пазара излизат доста тригодишни машини на километри около 60-100 хиляди, само дето цената на такъв бус е около 40-50% по висока от машина на същите години, но на 300-400 хиляди.

В сегашната ми фирма старият ни бус е Спринтер на 10 години, и е на 140 хиляди. Естествено е с жълт умвелт плакет и не може да се ходи с него в центъра на Мюнхен, съответно  се ползва само за други дестинации. Обаче си върши идеална работа и ще джиткаме с него поне още 2-3 години.



Спринерския мотор - атмосферния 2,9  се слага още на 410 от последната година. Който принципно пък се различава от по старите 2,9 единствено по агрегатите.

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната