• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Специфичност при автоматични скорости на 124-ка

Започната от ivopifeca, Неделя, 31 Март, 2013, 20:37:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Има ли някакви тънкости,при карането на ръчен режим на тези скорости?

ivopifeca


ivopifeca


ivopifeca


ivopifeca

Когато я карам на ръчен режим и превключвам-с бутане на лостчето без съединител се чустват удари,дали да го правя със съединител?Или е по добре,да я оставям сама да си ги превключва,като сама си подава междинна газ-може би тя сама си знае ???Но иначе превключването не е пляавно,ако бутам лостчето без съединител ???

martin stanev

Няма го лошио(коконо-специалиста) да те светне къв ти е проблема, че той от плюнки по мечо няма време да си посети коконо раздела ;D

loshdancho

Цитат на: martin stanev - Неделя, 30 Юни, 2013, 16:36:03
Няма го лошио(коконо-специалиста) да те светне къв ти е проблема, че той от плюнки по мечо няма време да си посети коконо раздела ;D
Давам акъл за неща, които знам. Като не знам си трая.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

emilpopoff

Цитат на: martin stanev - Неделя, 30 Юни, 2013, 16:36:03
Няма го лошио(коконо-специалиста) да те светне къв ти е проблема, че той от плюнки по мечо няма време да си посети коконо раздела ;D
Колега, страшна работа сме българите като видим, че някой знае малко повече от нас и веднага гледаме да го оплюем- той такъв, той онакъв, и накрая го караме да се оправдава и да доказва, че не е камила(както в онзи виц). Както е написал колегата Иво в една друга тема и аз не винаги съм съгласен със съжденията на Данчо, но човека е технически грамотен за разликата от болшинство тук( да ме прощават членовете на форума, но до този извод съм стигнал като чета отговорите в техническите теми) затова, че щом някой си прави труда се самообучава и развива освен само да "върти геврека" си е похвално и е написал(отговорил) на доста технически теми и питания адекватни отговори . Аз лично уважавам такива хора, колкото и различия да имам в разбиранията си спря му тях.

ivopifeca


dinko_ferrari

Цитат на: ivopifeca - Неделя, 30 Юни, 2013, 14:32:31
Когато я карам на ръчен режим и превключвам-с бутане на лостчето без съединител се чустват удари,дали да го правя със съединител?Или е по добре,да я оставям сама да си ги превключва,като сама си подава междинна газ-може би тя сама си знае ???Но иначе превключването не е пляавно,ако бутам лостчето без съединител ???
На мен ми се получава това бутане и лашкане при превключване когато избързам и съм на ниски обороти.Само тогава. Иначе при добро ускорение и нормални обороти превключването става плавно(особенно когато не бързаш да натискаш педала на газта а си го оставиш да си набира сам).
Цитат на: ivopifeca - Петък, 05 Юли, 2013, 12:52:33
Че я яздя на автомат тогава щом си траете ;)
По-добре на ръчен режим.Давам по-малък разход така. На равни пътища - темпомат, на изкачвания газта до дупка 1500об., на спускания по-ниска предавка , нека си фучи на 2000об.

dinko_ferrari