• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Willi Betz се разраства у нас ?

Започната от Trucker_Boy, Вторник, 26 Април, 2011, 16:02:10

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

DeDo Vi

Цитат на: старото агри - Събота, 14 Май, 2011, 19:45:13
;)Тракер бачовото,СО МАТ-ВИЛИ БЕТЦ е  ИНСТИТУЦИЯ в транспорта.бай ти Йонко захвана 25 та без прекъсвне..и още  не мога да потвърдя че съм на 100-те наясно кво става в нея.....Но до един извод съм наясно..тва е фирма N=1 в  Европа и тя диктува /ако щеш и зад кадър/правилата на ТИР игрите в БГ па и по надалече...Аз съм ..A finale..и не се  наемам да я коментирам/защото всичко казано от мен може да бъде оборено или адмирирано/Но едно мога да кажа А finale:Жена която не е раждала,мъж който не е ходил войник и ТИР-аджия който не е минал школата на СО МАТ-БЕТЦ.....не ми ги хвали.Мисля че съм достатъчно ясен.Благодаря Ви че търпеливо ме дочетхте!С шофьорско уважение–СТАРОТО АГРИ
така си и мислех, че "старото агри" е Йнко Куков.
Мили хора, познавам го много добре, не му обръщайте внимание на писаниците. Не е човека чието мнение е меродавно.

DeDo Vi


DeDo Vi

#16
Ха така, админе .Още на второто ми влизане и ме цензурира.  ;D :) ::)
Може да съм бил малко рязък, но съм прав.

Причина за редакция : Правопис

DeDo Vi

#16

admin

Дедо, от второто влизане започна да пишеш нецензурни и обидни коментари и е нормално да те цензурирам. Спазвай добрия тон и помагай за развитието на форума, ако имаш време и желание. Нямаме нужда от подобни негативни усещания. Нищо лично. Поздрави!
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Цитат на: admin - Събота, 14 Май, 2011, 19:49:09
Жив и здрав, Бай Йонко и все така да ни радваш с познанията и присъствието си тук. Сигурно има какво да научим от теб.
Шеф само да не се преучим,че тогаз ще я втасаме.
ДеДо Ви ,баце ти па за една цензурка ли си  ;),не се коси,че ти бацнем едно + от мен и ще ти шепнем нещо на уше за по такива писания Администрацията на сайта ,предлага личните съобщения,като вариант . ;)


П.П. Чудим се ,защо к100 не взема отношение по таз темичка

DeDo Vi

Напротив, ако не ме цензурират значи няма да съм аз. Даже се кефя. :)

BoBy_BoY

   Старто Агрии,
малко ще ти мъцнем и от моето мнение.
  Значи Вили Бетц е ,,голям" в транспорта, но за мене лично ,,драйвър" уважаващ себе си не би имал и миг работа там. Верно е, че там се учите да слагате въжетата на бризента и ,, на онова жълтото нещо" ви учеха, че е ТИР-карнет! Нали за това сте си платили? Виждал съм ви и как ви вкарваха камионите на ферибота в Бургас маневристите. Сомат-Вили Бетц е институция само по име. За качествен персонал не ми говори, що не ги искат никъде и всички се мушнаха в Щадлер и други фирми за по 1000-1200Е. Това за мене като ,,злокачествен тумор" в транспорта в днешно време!
Молим те, за 25г стаж не си ръси мнението по този начин. Срамиш не само себе си, но и занаята.
Апропо:моите увашения за годинките ти ;)!

loshdancho

Мога да ви припомня  за Wili Betz малко история  , когато на времето имаше шенгенски  визи .. се взимаха хора на трудов договор само за срока на визата , пуца се караше  само фиктивно Работеше се шест месеца в Германия с туристическа виза и се криеха от проверки защото ги сваляха от камионите, караше се камион с чужда регистрация а се плащаше българска заплата и осигуровки , Купуваха се камиони с каква ли не регистрация и повече не стъпваха в държавата в която са закупени защото имаше вероятност да ги конфискуват-не бяха плащани данъци. Колко  камиона му запалиха в Испания на времето заради дъмпинг? Само да надушеха ,че в някоя държава има свободни семтове и веднага се регистрираха камиони там .Колега се оплакваше на границата ,че томас им е орязал нафтата за печките(беше с водна печка) с обяснението-аз у вас не плащам парното. Да не говорим за това ,че новите работници ги пращат там където тарикатите не искат да ходят и след като свърши далаверата(няма  товари) ги гонят.Да не говорим за това ,че се отиваше на курс за да се краде   и после като ти орежат командировката да ти остане поне откраднатото....Колко пъти го прибираха  в полицията за неплатени данъци осигуровки и какво ли още не.Така ,че за някой който е бил тарикат във фирмата за него е било добре и няма да чуете лоша дума. Бецаджия няма да закъса никога на път и да стане това си имат сервиз така ,че не очаквайте помощ от  тях те не знаят какво е това.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

plyo

Здравейте Колеги.Малко хора биха могли да дадат точна информация за Вили Бетц,това са ръководни кадри на високо ниво и можете да сте сигурни,че няма да го направят.Всичко останало е импретация на отделни случки,за някой от тях знае ме отговорите,за други не.Аз много харесвам израза " око да види ръка да пипне ".Нека да обсъждаме и коментираме това за което сме сигурни,защото не всичко е така както го виждаме,въпрос на гледна точка.И нека не забравяме,че Вили Бец и СОМАТ са две отделни фирми.СОМАТ е нещо като под изпънител на Бец.Имаше шенгенски визи но те никога не са били работни или туристически,просто визи за влизане и преминаване през държавите от шенген.
Цитаткогато на времето имаше шенгенски  визи .. се взимаха хора на трудов договор само за срока на визата
Имаше един перод от време когато не достигаха шофьори и ги взимаха направо от пътя с готови документи,но те работеха само вътрешно на така наречените линии и те бяха под друго ръководство,хората знаеха,че са временно на работа.Тези които оставаха в системата на СОМАТ,трябваше да имат ПУЦ,политика на фирмата от както съществува.
Цитаткараше се камион с чужда регистрация а се плащаше българска заплата и осигуровки
Ако не бяха тези камиони много от нас нямаше да работят а що се отнася до заплата,та нали се водиме в българска фирма,каква да ти е заплата и осигуровката?Но забрави да споменеш,че взимахме по 1600-1700марки а някой и доста повече.
ЦитатКупуваха се камиони с каква ли не регистрация и повече не стъпваха в държавата в която са закупени защото имаше вероятност да ги конфискуват-не бяха плащани данъци
Не се купуваха а се пререгистрираха камиони и от къде знаеш какви данъци са плащани а в съответната държава не можеш да отидеш защото нямаш работна виза за тази държава.
ЦитатКолега се оплакваше на границата ,че томас им е орязал нафтата за печките(беше с водна печка) с обяснението-аз у вас не плащам парното
В Вили Бец няма норма на горивото и не се занимава с българските шофьори,за тази простотия търси причината в СОМАТта.
ЦитатДа не говорим за това ,че новите работници ги пращат там където тарикатите не искат да ходят и след като свърши далаверата(няма  товари) ги гонят.
Аз не бих използвал в този случай израза "тарикатите" а старите шофьори и колега нима в другите фирми не е същото?И под " ги гонят " имаш на предвид,че като намаля работата имаше съкращения а на съкратените им беше изплатена 8 месечна компесация.В края на краищата коя фирма ще плаща на работници които седят без работа и не носят приходи.
ЦитатКолко пъти го прибираха  в полицията за неплатени данъци осигуровки и какво ли още не.
Обикновените работници във фирмата така и не разбрахме за какво го прибраха,висшето ръководство не даде обяснение но със сигурност има някаква причина и между другото само два пъти е прибиран.Първият път го пуснаха веднага.И много ми хареса " и какво ли още не" с този израз ти точно и конкретно ни обясни за какво става въпрос.
ЦитатБецаджия няма да закъса никога на път и да стане това си имат сервиз така ,че не очаквайте помощ от  тях те не знаят какво е това.
Грешиш,ние също сме закъсвали по пътищата,но политика на фирмата е да не пипаш нищо по камиона,вероятно защото са натъпкани с електроника и по вероятно е да направиш някоя по-голяма беля от колкото да го опрвиш,а що се отнася за помоща на закъсал колега си прав.Пак политика на фирмата,мен два пъти са ме наказвали за това,за другите не разбраха и в края на краищата си зависи от човека а не от фирмата.Нека не забравяме,че в тази фирма има хора от цяла България а всички знаем какво представляваме,еле пък зад граница,пък и с нов камион и в такава фирма.Надуваме се като пунда в нови гащи.Що ли?
   Със сигурност във всяка фирма има хубави и неприятни неща,но нека обсъждаме реалните,тези за които сме сигурни,че е така.Та нали от тука искаме да добием реална представа за дадена фирма.
    Хаиде със здраве и успех на всички които си търсят работа и лек път на тези които имат.








georgi87

Дано се разрастне така та да купи целия СОМАТ на 100 процента и да уволнат всички които не са шофьори монтьори или чистачки и на тяхно място да сложат немци те да ни ръководят белкем тогава се оправят нещата

valentin

Аз предлагам да говориме с уважение за  СО МАТ защото това беше едно от лицата на България до преди 20 години.Не съм работил там,но съм виждал завистта в очите на турци,македонци,румънци с техните Ман 281 ,Ивеко,Фабчета, Раби и Романи,когато минаваше Мерцедес 1632 и по късно 1935,2235с надпис СО МАТ.Шофьорите имаха самочувствие /в някакви граници оправдано/ за това че работят в най голямата транспортна фирма на Балканите.За Вили Бец ,за продажните ни политици въобще не ми се говори, та идеята ми беше като за умрелите - или хубаво или нищо!

admin

И като каза, продажни политици, трябва да си дадем сметка за какъв уникален грабеж става дума. По изчисления към 1989-а година, активите на държавата са оценени на над 500 милиарда долара. Вече почти всичко е разпродадено, а външния дълг наближава 40 милиарда евро. Много трябва да се замислим дали и ние не сме допринесли за този грабеж, ходейки на риба по време на избори. А както знаем, скоро пак ще трябва да избираме. Дано народа е поне малко помъдрял и пораснал.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Цитат на: admin - Вторник, 02 Август, 2011, 17:08:01
И като каза, продажни политици, трябва да си дадем сметка за какъв уникален грабеж става дума. По изчисления към 1989-а година, активите на държавата са оценени на над 500 милиарда долара. Вече почти всичко е разпродадено, а външния дълг наближава 40 милиарда евро. Много трябва да се замислим дали и ние не сме допринесли за този грабеж, ходейки на риба по време на избори. А както знаем, скоро пак ще трябва да избираме. Дано народа е поне малко помъдрял и пораснал.
Шеф за кой и да гласуваш е същио изедник кат преднио,тъй че по добре за риба одете момци.Файда от вот нема сите са измекяри,моя милост е гласувала веднъж у живота си и то беше за кмет на Ямбол. ;)

loshdancho

#27
Цитат на: plyo - Вторник, 02 Август, 2011, 15:05:14
Здравейте Колеги.Малко хора биха могли да дадат точна информация за Вили Бетц,това са ръководни кадри на високо ниво и можете да сте сигурни,че няма да го направят.Всичко останало е импретация на отделни случки,за някой от тях знае ме отговорите,за други не.Аз много харесвам израза " око да види ръка да пипне ".Нека да обсъждаме и коментираме това за което сме сигурни,защото не всичко е така както го виждаме,въпрос на гледна точка.И нека не забравяме,че Вили Бец и СОМАТ са две отделни фирми.СОМАТ е нещо като под изпънител на Бец.Имаше шенгенски визи но те никога не са били работни или туристически,просто визи за влизане и преминаване през държавите от шенген.
Цитаткогато на времето имаше шенгенски  визи .. се взимаха хора на трудов договор само за срока на визата
Имаше един перод от време когато не достигаха шофьори и ги взимаха направо от пътя с готови документи,но те работеха само вътрешно на така наречените линии и те бяха под друго ръководство,хората знаеха,че са временно на работа.Тези които оставаха в системата на СОМАТ,трябваше да имат ПУЦ,политика на фирмата от както съществува.
Цитаткараше се камион с чужда регистрация а се плащаше българска заплата и осигуровки
Ако не бяха тези камиони много от нас нямаше да работят а що се отнася до заплата,та нали се водиме в българска фирма,каква да ти е заплата и осигуровката?Но забрави да споменеш,че взимахме по 1600-1700марки а някой и доста повече.
ЦитатКупуваха се камиони с каква ли не регистрация и повече не стъпваха в държавата в която са закупени защото имаше вероятност да ги конфискуват-не бяха плащани данъци
Не се купуваха а се пререгистрираха камиони и от къде знаеш какви данъци са плащани а в съответната държава не можеш да отидеш защото нямаш работна виза за тази държава.
ЦитатКолега се оплакваше на границата ,че томас им е орязал нафтата за печките(беше с водна печка) с обяснението-аз у вас не плащам парното
В Вили Бец няма норма на горивото и не се занимава с българските шофьори,за тази простотия търси причината в СОМАТта.
ЦитатДа не говорим за това ,че новите работници ги пращат там където тарикатите не искат да ходят и след като свърши далаверата(няма  товари) ги гонят.
Аз не бих използвал в този случай израза "тарикатите" а старите шофьори и колега нима в другите фирми не е същото?И под " ги гонят " имаш на предвид,че като намаля работата имаше съкращения а на съкратените им беше изплатена 8 месечна компесация.В края на краищата коя фирма ще плаща на работници които седят без работа и не носят приходи.
ЦитатКолко пъти го прибираха  в полицията за неплатени данъци осигуровки и какво ли още не.
Обикновените работници във фирмата така и не разбрахме за какво го прибраха,висшето ръководство не даде обяснение но със сигурност има някаква причина и между другото само два пъти е прибиран.Първият път го пуснаха веднага.И много ми хареса " и какво ли още не" с този израз ти точно и конкретно ни обясни за какво става въпрос.
ЦитатБецаджия няма да закъса никога на път и да стане това си имат сервиз така ,че не очаквайте помощ от  тях те не знаят какво е това.
Грешиш,ние също сме закъсвали по пътищата,но политика на фирмата е да не пипаш нищо по камиона,вероятно защото са натъпкани с електроника и по вероятно е да направиш някоя по-голяма беля от колкото да го опрвиш,а що се отнася за помоща на закъсал колега си прав.Пак политика на фирмата,мен два пъти са ме наказвали за това,за другите не разбраха и в края на краищата си зависи от човека а не от фирмата.Нека не забравяме,че в тази фирма има хора от цяла България а всички знаем какво представляваме,еле пък зад граница,пък и с нов камион и в такава фирма.Надуваме се като пунда в нови гащи.Що ли?
  Със сигурност във всяка фирма има хубави и неприятни неща,но нека обсъждаме реалните,тези за които сме сигурни,че е така.Та нали от тука искаме да добием реална представа за дадена фирма.
   Хаиде със здраве и успех на всички които си търсят работа и лек път на тези които имат.








Искрено благодаря за този отговор . Много точен и интелигентен.Всичко което съм казал е факт(зависи от коя страна на медала си)  с малки изключения("какво ли още не") . Wili Betz  не е случайно е постигнал това.  За работата в СОМАТ -така са го научили българите факт . Не вярвам в Германия да си позволи да работодателства по този начин.И точно затова се дразня.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Trucker_Boy

Цитат на: admin - Вторник, 02 Август, 2011, 23:13:37
В Германия Бец даже и в затвора го вкараха, за тези, които не знаят.

http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=2920&sectionid=3&id=0000606
http://paper.standartnews.com/bg/article.php?article=226018

Сериозна е работа.
Явно и в най-голямата фирма в Европа има голяма доза игра.
Дали пък не се е повлиял от българските си партньори тогава ?  ;D
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори