Mack/Renault Magnum
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 11:49:37 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Mack/Renault Magnum  (Прочетена 10455 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« -: Сряда, 17 Април, 2013, 20:42:12 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги, това ми е първата тема извинявам се предварително ако има някакви неточности или неясноти относно визията на темата.

Озаглавих темата Мак/Рено, а не обратното защото този камион поне според мен си е повече Мак отколкото Рено.Но пък духа на камиона поне според мен си остава Рено Магнум и затова съм пуснал темата в раздела Рено. Ето и малко инфо за модела:
Този камион е опит Рено да навлезе на австралийския пазар на тежкотоварни автомобили( а може би и на щатския в последствие), но нещата не потръгват и след около 4 г. на пазара общия проект е прекратен. Един от описваните проблеми за модела е чести(това колко са били чести е доста субективно) дефекти по електрониката и липсата наличности на части на "долната земя" и доставки от Европа, което си голяма пречка за автомобил който изкарва пари.
Австралийския Magnum се базира на шасито европейския камион Renault Magnum . Двигателят е Cummins US-производство (Европейския Renault Magnum е оборудван с двигатели Mack, АЕ, Волво, Мак/АЕ/Волво, Мак/АЕ) с мощност 500, 550 и 580 к.с., предавателната кутия е Eaton, задните оси(6x4) са Dana с Hendrikson въздушно окачване. Брутно тегло на автомобилната композиция може да достигне до 90 тона(поне такава информация намерих в нета, според мен може и да е повече, но без писмени ,,доказателства" Ухилен приемам за миродавно написаното). Камионът е напълно подходящ за работа с B-Double ремаркета. Мак Магнум се предлага на австралийския(пък и навсякъде другаде Намигване ) пазар от 1999 до 2003 г.
Прикачвам и реклмния каталог на Магнумчето от онова време и няколко снимки на камиона

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* mack_magnum 5.jpg (98.13 KB, 563x800 - видяно 5231 пъти.)

* MackMagnumBDouble620SignatureCummins.jpg (26.29 KB, 448x299 - видяно 5265 пъти.)

* magnum_1.jpg (89.46 KB, 800x551 - видяно 5139 пъти.)
« Последна редакция: Сряда, 17 Април, 2013, 22:25:43 от admin » Активен
Форум на българските шофьори
« -: Сряда, 17 Април, 2013, 20:42:12 »

 Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #1 -: Сряда, 17 Април, 2013, 23:02:00 »
ОтговорОтговор

Колеги, пускам и линк с търговския каталог на ,,Мака"  Намигване

http://dox.bg/files/dw?a=a2f676c550


Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Сряда, 17 Април, 2013, 23:02:00 »

 Активен
R560
Старши потребител
****

Рейтинг: +51/-32
Неактивен Неактивен

Sweden Sweden

Публикации: 307
Теми: 9



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Четвъртък, 18 Април, 2013, 05:45:22 »
ОтговорОтговор

Доколкото знам няма Магнум 550 и 580 коня  Намигване Ето модели

1990 RENAULT AE 380 374 Bg 1900 d/d 1650 nm tork 1200 d/d
1991 RENAULT AE 385 385 Bg 2000 d/d 1840 nm 1200 d/d
1991 RENAULT AE 420 415 Bg 2000 d/d 1980 nm 1200 d/d

1990 MACK EE9 AE 500 V8 503 Bg 2100 d/d 2000 nm 1200 d/d
1991 MACK EE9 AE 520 V8 530 Bg 2000 d/d 2250 nm 1150-1500 d/d
1994 MACK EE9 AE 560 V8 560 Bg 1800 d/d 2450 nm 1150-1500 d/d

1996 MACK E-Tech 390 euro-2
1996 MACK E-Tech 430 euro-2
1996 MACK E-Tech 470 euro-2 472 Bg 1900 d/d 2250 nm 1100-1400 d/d
2000 MACK E-Tech 400 euro-3 401 Bg 1900 d/d 1850 nm 1100-1400 d/d
2000 MACK E-Tech 440 euro-3 441 Bg 1900 d/d 2050 nm 1100-1400 d/d
2000 MACK E-Tech 480 euro-3 472 Bg 1900 d/d 2250 nm 1100-1400 d/d
2004 MACK E-Tech 480 euro-3 480 Bg 1900 d/d 2250 nm 1100-1400 d/d

2005 VOLVO DXi 12 440 euro-3-4 440 Bg 1800 d/d 2040 nm 1050-1450 d/d
2005 VOLVO DXi 12 480 euro-3-4 480 Bg 1800 d/d 2240 nm 1050-1450 d/d

2006 VOLVO DXi 13 460 euro-4-5 460 Bg 1600-1800 d/d 2300 nm 1050-1400 d/d
2006 VOLVO DXi 13 500 euro-4-5 500 Bg 1600-1800 d/d 2450 nm 1050-1400 d/d
2009 VOLVO DXi 13 440 euro-5 440 Bg 1400-1900 d/d 2200 nm 1020-1400 d/d
2009 VOLVO DXi 13 480 euro-5 480 Bg 1400-1900 d/d 2400 nm 1020-1400 d/d
2009 VOLVO DXi 13 520 euro-5 520 Bg 1430-1900 d/d 2550 nm 1050-1430 d/d

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #3 -: Четвъртък, 18 Април, 2013, 18:50:21 »
ОтговорОтговор

Колега, съвсем добронамерено те съветвам да хвърлиш още веднъж едно око на темата, която съм пуснал  Намигване . Ако пък не ти се чете наново просто може да видиш първата снимка от темата, на която е написано на  английски(виждам, че си сложил шведския флаг, а пък в Швеция английски им е "втори майчин" език) , че Двигателите на  Мак Магнум са КЪМИНС. По принцип това е и една от разликите м/у Рено Магнум и Мак Магнум, че Мак вграждат в техния Магнум за Австралия само и единствено двигатели КЪМИНС. И затова в спецификацията на двигателите , които си постнал няма 550 кс. и 580 кс. защото за Европа, Рено никога не са вграждали двигатели КЪМИНС в Магнум.
P.S  Благодарство за спецификацията на двигателите на Рено Магнум, да се надяваме , че антифеновите на Магнум са по прочели малко за двг-та , и като решат да разправят, че Рено не слагали мощни и качествени мотори, следващия път може и да се позамислят  Усмивчица .
Малко извън темата, но до колкото знам EE9 560 V8-ка е и съвместна разработка( по-точно до-работка) на хамерикаските и френски инжинери, а и май не само този V 8-ак, но част от култовите EE7 макови мотори, също са доработвани от франсетата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!