• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Берчи ЕООД - България

Започната от Zaron, Неделя, 19 Май, 2013, 14:50:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Zaron

Добър ден на Админа и на всички колеги във форума. Благодарности за приемането ми. Ето и още една добра фирма за работа, стига човек да желае да работи. Абсолютно коректна и точна като Швейцарски часовник. Bertschi

Zaron


stenli79

Така е .Преди 5 дена кандидатствах там за диспонент директно на сайта на компанията ,и 1 час след като си пуснах автобиографията се свързаха с мен директно по телефона .Говорих след това с мой приятел холандец който е тираджия и той също ми потвъди че фирмата е стабилна.

stenli79


Красимир Тодоров

Потвърждавам. Аз също кандидатствах но като шофьор, на другия ден ме викнаха на интервю, в софия или бургас, където дойде.. но не ме устройваше начина на плащане, не сумата.
В смисъл, че осигуряват на цялата сума, а мен това не ме устройва.

dankata74

Фирмата е коректна,просто се изисква елементарна степен на владеене на чужд език :)

epiqe

Цитат на: dankata74 - Неделя, 18 Август, 2013, 01:17:46
Фирмата е коректна,просто се изисква елементарна степен на владеене на чужд език :)
Какъв език, колега ? Питам защото владея английски и испански, обаче ми се струва, че трябва да знаеш и немски .

Bertschi

Не е нужно, да владеете немски. Английски на разговорно ниво е напълно достатъчен. Нужно е, да имате поне 1 година стаж като международен шофьор, АДР за цистерни и дигитална карта. Телефон за контакт: 0884997311. Ел. поща: bertschi.bulgaria@gmail.com

p_tanev

кога е следващия подбор и къде?

Boroman21

Ако може споделете и точни цифри на заплащането , според какво става км или твърд надник. Имали някакво встъпително обучение по тия цистерни или  става в движение работата. Цикъл на работа , абре  инфо както си му е реда.


ПП.Колега ко ще рече това че не харесваш че те осигуряват на реалния доход!?

Красимир Тодоров

осигуряват на пълния размер заплата, примерно 1600евро грубо 3200 лв, на тая сума... ако нямах запор щеше да е супер, ама при мен не става

Zaron

Здравейте колеги, аз бачкам във фирмата и ви давам информация от извора. Заплащането варира от 1800 до 3000 лв. според зависи колко дни си работил, колко командировки имаш,колко си почивал и тн.
Заплащането е твърдо на командировъчни и надник.Ако ви одобрят минавате двуседмичен курс на разноски на фирмата в Швейцария /път и нощувки/ храната си е за ваша сметка. Ако  минете курса успешно се започва със ''Секса''. Не хранете големи очаквания, нещата се по-промениха бая в тази фирма.
Не е задължително да се знаят и двата езика, един е достатъчно,но да го знаете.
Съветвам ви да внимавате след курса какво се договаряте с Швейцарците защото после мърдане няма.
Успех.

Красимир Тодоров

виждам, че заплатите са паднали...
значи пичиве от берчи, ако давате 2 бона в еуро и не съм на БГ договор, може да ми поръчвате билета... ама за тия пари - 900 до 1200 евро примерно... айде мерси... моооом да го кажем и на швейцарски  ;)

Mr.Balkanski

Здравейте, колеги!
Може ли малко информация за това в кои държави се работи? Има ли международни курсове, или се работи в рамките на дадена държава с определени терминали?
Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

copele

Гледам,че някои хора не пестят хвалебствията за тая фирма,но нещата не са толкова розови колкото изглеждат отвън.В Берчи заплащането е повече от посредствено,а работата се разпределя от един хомосексуалист диспонент,Джон Рагет,по такъв начин,че за българите винаги се пада най-тежката и мръсна част докато за немците е запазена леката страна.Немците почти винаги се прибират по базите в края на седмицата,а българите спят като кучета по паркингите.Камионите са под всякаква критика,макар и нови са напълно негодни за международен транспорт(не преувеличавам изобщо).Резервоарите са по 450л,кабината е тясна и ниска без хладилник но с един напълно неработоспособен стационарен климатик,двигателите са слаби и акумулаторите са с недостатъчен капацитет поради което много често не можеш да запалиш след седмична пауза(бях си направил 10м кабели за помощно стартиране).На Дафовете пък им замръзваха печките и колегите дето ги караха виеха като вълци през зимата.Фирмата мами клиентите си чрез така наречените "неутрални доставки",което означава,че пътувате с 2 ЧМР-та,от които едното е истинско,а другото фалшиво.Докато сте на път показвате на контролните органи истинското,а когато пристигнете при клиента вадите фалшивото и му създавате впечатлението,че произхода на стоката е различен от действителния.Освен това лъжат клиентите и по други начини,за което съм се осведомил без да искам даже,но като си вътре в нещата няма начин да не се светнеш.Имаха голяма глоба преди години за каботаж в Германия и какво ли още не.Не си мислете,че всичко което блести е злато.

Hristo Lishev

Някой да мъцне нещо ново за тази фирма? Преди 2 седмици звъннах на уречения телефон, проведохме интервю с господина (така и не пожела да се представи), половината беше на английски, уговорихме се да си пратя автобиография и снимани документи, което и направих и край на мача. Ни вест, ни кост, поне можеше да звънне или да върне мейл с отказ. Казах си стажа колкото е, 4 месеца, не виждам смисъл да лъжа, лесно ще се свърже с предишния ми работодател. Та времето минаваше, викам си: "Бреей, сериозна работа са тези, сигурно няма грам свободно място". Докато вчера не излизам от Русе посока София и на турския паркинг тъкмо преди караулката вдясно гледам поне 7-8 техни камионетки стоят и няма ни една. Та се поучудих малко, даже не малко и реших да постна тук да питам някой по-сведущ.

imter

При такова отношение от тяхна страна,какво въобще очакваш,просто търси друга алтернатива,явно това не е нормална фирма.

imter