• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Тампони кабина

Започната от ivopifeca, Петък, 24 Май, 2013, 16:42:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Едно от най-слабите места на Скания-окачването на кабината,поне за мене.Дали ще бъде удачно тампоните на кабината да се направят от полиуретан ???Возията може би ще е по твърда,но по не биха се амортизирали,ако смятате,че е по удачно,къде и кой може да ги направи?

ivopifeca


loshdancho

Кои тампони? Предните на щангата или задните?
Предните са оставени с цел  изрязани и имат посока на монтаж, има  усилени , които не са изрязани но возията е по- твърда и не могат да се усукват... резултата е обратен и по-бързо заминават на боклука.
Задните са от специална пореста гума за да могат да поемат вибрациите  и усукването по-добре.
Там направихме "рационализация" и сложихме  конусни тампони от амортисьори... резултата е малко по стегната возия ...за сега,   но не се знае колко време ще издържат.
За да ти вози Scania меко провери   дали вдига достатъчно кабината- горният ръб на калника(перката) трябва да е на една линия с долният ръб на кабината,   отпред на малката решетка трябва да се показват Три реда и половина от дупките... ако е повече се получава обратният резултат, ако е малко бие в тампоните , изхвърли тампоните на които ляга  кабината когато паднат възглавниците . Изхвърли клапана  на входящият въздух , които е в кранчето на кабината
( пластмасова втулка с пружина и обратен клапан) но преди това при отвиването на клапана брой колко резби ще отвиеш... евентуално после ако се наложи да си го монтираш.
Другото нещо, което е капризно са амортисьорите.
Ако  са изпуснали маслото кранчетата са пълни  с масло и залепват , което им пречи да  работят- кабината постоянно играе на долу и нагоре дори  камиона да не се движи, свали едно кранче и внимателно го разглоби за да провериш.

Провери и  окачването на предният мост- втулки на амортисьори и втулки на торсьонна щанга.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Цитат на: loshdancho - Петък, 24 Май, 2013, 20:48:21
Кои тампони? Предните на щангата или задните?
Предните са оставени с цел  изрязани и имат посока на монтаж, има  усилени , които не са изрязани но возията е по- твърда и не могат да се усукват... резултата е обратен и по-бързо заминават на боклука.
Задните са от специална пореста гума за да могат да поемат вибрациите  и усукването по-добре.
Там направихме "рационализация" и сложихме  конусни тампони от амортисьори... резултата е малко по стегната возия ...за сега,   но не се знае колко време ще издържат.
За да ти вози Scania меко провери   дали вдига достатъчно кабината- горният ръб на калника(перката) трябва да е на една линия с долният ръб на кабината,   отпред на малката решетка трябва да се показват Три реда и половина от дупките... ако е повече се получава обратният резултат, ако е малко бие в тампоните , изхвърли тампоните на които ляга  кабината когато паднат възглавниците . Изхвърли клапана  на входящият въздух , които е в кранчето на кабината
( пластмасова втулка с пружина и обратен клапан) но преди това при отвиването на клапана брой колко резби ще отвиеш... евентуално после ако се наложи да си го монтираш.
Другото нещо, което е капризно са амортисьорите.
Ако  са изпуснали маслото кранчетата са пълни  с масло и залепват , което им пречи да  работят- кабината постоянно играе на долу и нагоре дори  камиона да не се движи, свали едно кранче и внимателно го разглоби за да провериш.

Провери и  окачването на предният мост- втулки на амортисьори и втулки на торсьонна щанга.

Нищо не разбрах,явно трябва да я гледа некой по компетентен от мене,тия кранчета и тем подобни не ми говорят нищо-знам само как да я регулирам по височина...абе иска си некой,който и разбира...много капризна кабина-окачване :)

abator

Огледай и гредата, където е захванат крика за вдигане на кабината. Там им е слабо място на сканиите и понякога се закъсва самата греда. От там също се получава хубаво тропане.

abator