Тол система в Беларус, Русия и Казахстан!
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 13:41:31 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Тол система в Беларус, Русия и Казахстан!  (Прочетена 55510 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #15 -: Четвъртък, 16 Юли, 2015, 11:44:05 »
ОтговорОтговор

На входовете/изходите на южната/старата столица те спира полиция след това за 30 секунди те замерват на димомер/газанализатор и следва глобавтората снимка е миграционката за която стана въпрас.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Четвъртък, 16 Юли, 2015, 11:44:05 »

 Активен
3df
Младши потребител
**

Рейтинг: +39/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 4



Активност
0%


« Отговор #16 -: Четвъртък, 16 Юли, 2015, 12:33:19 »
ОтговорОтговор

Нищо чудно за това замерване. Когато бях там това  - Алама ати си беше прекрасен красив град. От страни на улиците имаше канали (рекички) по които течеше чиста вода и охлаждаше въздуха. Навярно и сега е така. Има много зеленина в града. От центъра на града . Хотел Казахстан тръгва въжена линия - лифт до планината и пързалката Медео.
А тогава ни учеха, че нямало друга столица, като София да има толкова близко планина.

ТАм видях за първи път в живота си автобусна линия с дестинация 1600 км. Пътят Алама ата - Фрунзе - Бишкек 220 - 250 кмбеше, като във филма Лудия МАкс. Прав хубав път, а от двете страни изгоряла жълта трева все едно пустиня.
Ааа бензина А76 - 0.04 рубли (4 копейки литъра!!!)

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Четвъртък, 16 Юли, 2015, 12:33:19 »

 Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #17 -: Петък, 17 Юли, 2015, 13:20:36 »
ОтговорОтговор

 В Крим преди, може би сега също я има тролейбусна линия няколко стотин километра.
  КПП-тата в Азия като цяло не всички са международни, целогодишни и целогодишни едновремено.
   3df имаш ли снимков материал? Разкажи колко време си бил там какво си правил и т.н.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
naum4o
Потребител герой
*****

Рейтинг: +737/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 707
Теми: 71



Активност
0%

Cogito ergo sum


Ел. поща
« Отговор #18 -: Неделя, 19 Юли, 2015, 09:41:57 »
ОтговорОтговор

Сложна работа е това - Азия. За стигнеш Бишкек най-бързо, ти трябва азербайджанска двуразова виза, която ти издават в Грузия, на основата на която ти издават Туркменска. После бичиш при Узбеките за виза и чак тогава взимаш и Киргизка. А през Русия е поне с 1500км повече. Въобще Мажджаре с гроздаре.
Преди 3-4 години бях преводач на една казахска делегация от спортисти - каратисти и боксьори. Много пара имат казахите, много ресурси и са много по-добре от нас. Изкупиха за роднините в Казахстан всички дрънкулки от търговците пред Александър Невски. Въобще не се пазарят, направо в долари плащат. С удоволствие бих поживял в Алмати или в Астана, от руснаците чувам, че към белите отношението е много добро и са добре приети навсякъде.
И на мен ми е интересна темата, колега 3df разкажи още подробности по престоя ти там, моля.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!
3df
Младши потребител
**

Рейтинг: +39/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 4



Активност
0%


« Отговор #19 -: Неделя, 19 Юли, 2015, 13:49:05 »
ОтговорОтговор

Много е за писане попилях се там за има няма две години. Новосибирск Иркутск Алма Ата, Медео Планините там Георгиевка Фрунзе. НАй ме е яд, че не повторих а трябваше да дръпна до Владивосток. ПО късно бях на юг от Владивосток. При братята Севоро и южно корейци. Измих си краката в Тихи океан. Не че Сев Корейците му викат Източно корейско море. А какви плажове там в Корея де малейй - с километри и празни , празни без един чиляк.

Та трябваше да скоча до Владивосток защото Самолетния билет ми струваше към 400 лева от които Букурещ Москва Букурещ  210 лв.
С останалите 190 - 200 лв пътувах Москва Новосибирск Алма Ата Фрунзе, Уфа Москва. А само разстоянието Москва Новосибирск е два пъти по голямо от това до Букурещ. Всички пътувания бяха с фиксирани дати. Новосибирск Иркутск с Влак.
Та на кратко
Москва Домодедово (вътрешното летище за цялата страна) има няма 70 - 80 км от Москва. Те разстоянията за нищо ги нямат.
В Георгиевка ще ходим на гости. Ама излизаме от селото и викам ама на там е Алама Ата на  250 км?
Аааа -рядом Викат - Рядом.
Рядом, Рядом на 80 км!!! в едно селце. МА как рядом бе тва си е далече.... ДАлече е някъде над 1000 км викат.
Георгиевка е на 20 -30 км от Фрунзе. Алма Ата на 250 , но ние се отчитаме в Джамбул щото сме в джамбулска област да ама той е на 500 км.Ъ? Ами, какво вечерта на влака . Сутринта там вършим си работата и вечерта обратно.

Аа гот беше по летищата . НАй празното летище беше в Бишкек - Фрунзе. Иначе Домодедово  Новосибирск Алма ата бяха,като Централна гара софия пред празник. Те самолетите им бяха невероятно евтини ползваха ги като градски транспорт. Не че влаковете им не бяха пълни и претъпкани. Ааа двуетажни вагони с легла като в нашите казарми. на два етажа да съберат повече хора ако има нужда.
ТАкива видях в Новосибирск. Ааа всички разписания бяха по Московско време . Пише влака тръгва в 20.30 а ти си смяташ каква е разликата в часове и отиваш в 17.00 щото в 17.30 влака тутутуут тръгва. е има и местен часовник , но всеки си смята.
Това важи и за самолетите. Та го разбрах в Новосибирск. ТАм спах в една кислородна станция на Транспортната болница (по късно може да пусна някои снимки)   от гуглето. А до тая болница имаше някакъв изчислителен център. Та ме води приятелят ми до него да видя жена му и колежките и (малее не ми се говори по тънката част , какъв живот беше малееййй) Та виждам ги говорим си и опаа кво да видя Едни големи машини сандъци познати и на тях пише ИЗОТ!!!
Наша изчислителна техника чак там в Новосибирск.
ТА вика ми приятеля иди на гарата и виж разписанието ако не вярваш за часа. Отидох и видях . Ама видях и друго  НА разписанието на влаковете времето за пътуване се дава в сутки = демек денонощия!!!  3 суток, 4 суток  Москва Пекин май беше 11 или 12 суток!! Луда работа. Преищя ми се да си взема един билет Новосибирск Пекин и обратно. Само на отиване да гледам от дясно на връщане да гледам от ляво . Това ми стигаше.
Та хубавото на  автогарите беше, че за нас чужденците да търсим стаята на Интурист (открехна ме един приятел, който не е вече жив - бог да го прости) Та вика Намираш стаята  и звъниш или чукаш. Като ти отворят само слагаш паспорта си пред лицето на готината рускиня - и си ТИ с главни букви ТИ.
На Домодедово ,като качиха всички дойде двойния Икариус  само за двама души и ни настаниха в самолета (2 ра класа нормална, но ни настаниха) В Новосибирск пак така. Народ ама народ все едно сте на кино  и някои вика - Земетресение... Така е на летището в Новосибирск. Казах на приятеля за Интурист. ТА той дойде да ме изпрати. Та добре, че дойде да купи от стаята бонбони и шоколад за хлапето.
Тогава в Новосибирск беше бедно магазините празни. Ресторантите .. не можеш да влезнеш без предварителна заявка.
Плодове сокове храни  бяха с 3 цени  в зависимост от региона.
Ако някакъв сок се произвежда в Казахстан се продава на една цена . Новосибирск е 2 зона - там цената е друга. има и 3 зона още по на север. Обикновено още по на север е по евтино и се дотираше от държавата за да останат хората на север да живеят. Парното почти безплатно Бензина А76 - 4 копейки.
Моите хора живееха в кислородната станция дето подава кислород на болницата. До станцията една голяма цистерна за кислород ама до преди 1 - 2 години не е работила. И са работили 6човека на 3 смени по 2 ма да сменят бутилки от камион , като им ги докарат. Моят приятел завършил физика - оправи системата и вече работят 2 ма души . Намалили персонала от 6 на 4  на книга - вдигнали си заплатите , дават и на шефа на болницата и всички доволни. Сложили един голям манометър а на 2.2 атмосфери един датчик . Ако падне стрелката до 2,2 атм. вкл. датчика. а той един училищен звънец
да вдига аларма. (слава богу не са имали проблеми само веднъж)
А те през това време подвързват книги на библиотеки за допълнителни средства.
ТА в Новосибирск по магазините бедно. Видях институтите атомни, физика, химия и тн Там е съсретедотчена научната мисъл на Русия.  ТА спомням си ядох веднъж салата от настъргани моркови полети с мед. Тука не бих хапнал такова ама там ми хареса.
Бях и на Обское море. Река об минава през Новосибирск. Ами нещо като Дунав. И аз виках от Дунава по широко нема. Ама има.
ТА на юг от Новосибирск се намира язовир на река ОБ . Та там дето бях до хоризонта се вижда само вода. Като море. Те за това му викат Обское море.
Брезови гори с километри. Дива природа необятна.
ТА ми дойде времето да слезна в Алама ата. Слезнах топло горещо. Ама като тръгнеш по улиците прохлада . дървета канали със студена вода. Отидох на пазара. А там всичко, което се ражда в България от рана пролет до късна есен го имаше през юли. Цели телета одрани окачени на едни куки  а месаря вика бабке от кое да ти дам. Тя сочи , а тоюй реже. Контраста е голям в Новосибирск празно , а в Алмаата исобилие. Влизам в един магазин. Наредени в средата хладилни ракли
, а в раклите .....о боже не може да бъде.......Пепси Кола......фулл пълно . Малее.... пепси кола в Алма ата на онова време ....малеееее....
Пускам радиото . Руски, Казашки, Китайски, Корейски и ......Немски радиистанции. МА викам кво става немски....тук....Казахстан....Азия....немски....

Да викат има много немци изселени от войната и корейци след корейската война.

Та за  Георгиевка . Фрунзе  Джамбул и Байконур друг път . А за Байконур това си е отделен град стигнах и до космодрума ама не до там дето изстрелват ракетите - него го видях от далече . Ходих до сградите и хангарите дето ги сглобяват.
Да не повярва човек , че от тази пустош човек се отправя към космоса.

Снимки не качвам щото има Гугъл Ърт там има достатъчно снимки и то съвременни от по ново време.

Пак ми се ходи там. В Америка и Европа знам, какво ще видя , но Русия - Казахстан са необятни дива природа не освоена и не замърсена.
Между другото Казахстан по територия е колкото даже по голям от Европа.
За сега толкова.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #20 -: Събота, 05 Декември, 2015, 14:16:30 »
ОтговорОтговор

  Руската Федерация въведе система за плащане по пътищата http://platon.ru/ru/.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #21 -: Понеделник, 07 Декември, 2015, 13:55:06 »
ОтговорОтговор

 Руската Федерация въведе система за плащане по пътищата http://platon.ru/ru/.
Итука машинка, в един момент цялото предна стъкло ще стане с машинки от 12 тона общо тегло. 1,5293 руб./км до 29 февруари 2016 . От 1 март 2016 года до 31 декември 2018 года 3,06 руб./км. От 2019 - 3,73 руб./км.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #22 -: Понеделник, 04 Февруари, 2019, 14:04:14 »
ОтговорОтговор

  За да не правя нова тема... откога влизат електронните товарителници за Русия и дали са задължителни за чуждите/неруски композиций?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tarykata
Младши потребител
**

Рейтинг: +288/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 87
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #23 -: Понеделник, 04 Февруари, 2019, 16:15:41 »
ОтговорОтговор

За да не правя нова тема... откога влизат електронните товарителници за Русия и дали са задължителни за чуждите/неруски композиций?
 
   От август или от декември година ще са задължителни за камиони с руска регистрация-обсъжда се дали за каботажа или за международните превози.
   За камионите с неруска регистрация електронните товорителници не са задължителни. В момента има по избор дали да е електронна и в зависимост от начина на обмитяването. Все още няма 100% яснота по въпроса.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #24 -: Вторник, 19 Февруари, 2019, 13:47:52 »
ОтговорОтговор

    В РФ отмениха лицензирането в транспортния бранш без значение дали става въпрос за локомотив, кораб или камион. Камиона си е твой - физическо лице и си работиш така!. Ако си подиспълнител на някого с негова карта за гориво работиш и не плащаш два пъти ДДС. Нямаш разходи за счетоводител ползваш фирмения. Като си сключил договор с тях те те осигуряват. Ако си със самосвал даже нямаш разходи за диспечер/диспонент, спедитор/. При бордова, хладилна и т.н. композиция плащанията са с ДДС, особенно след Електронната товарителница сектора ще излезе на светло. Единствения минус, ако си самонает, е че работата е непостоянна.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tarykata
Младши потребител
**

Рейтинг: +288/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 87
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #25 -: Вторник, 19 Февруари, 2019, 22:52:08 »
ОтговорОтговор

   В България има мнение, че Евразийския Съюз са изостанали. Да не се окаже обратното.
   В Казахстан първи въведоха първи турникетите в училиката. С карта се влиза, с карта плащаш в лафката-така родителите следят какво ядат децата. Видеокамерите в училищата са вързани с интернет и родителите могат видят децата в реално време.
   На Бакад-околовръсното на Алма-Ата първи въведоха димомер/газанализатор.
   Тия евробюрократи грам акъл нямат! Населението на Китай е 1,5млрд.,населението на Русия е 148млн. Е какъв проблема Китай да изхрани Русия??? Даже няма нужда Брикс да помага! Благодарение на контра-санкцийте казахите смениха подвижния състав от стари камиони на последния или предпоследния модел. Още преди да се създаде Евразийския Съюз са създадени смесени Казахо-Киргиски фирми за да се ползват киргиските разрешителни за Китай и Германия.
   Отделно завода за локомотиви слагат старите, но и новите серий двигатели. Локовотивите обслужват "Новия път на коприната" така стават жива реклама на завода и продажбите растат.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #26 -: Петък, 22 Март, 2019, 16:41:26 »
ОтговорОтговор

   Защо да не си създадът собствена марка луксозен автомобил? Порше ще помогнат с разработката. Не е ли хитро? Лимузината на Путин освен къса и дълга база ще има микробус, джип та даже и хеликоптер Аурус.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #27 -: Четвъртък, 28 Март, 2019, 15:12:27 »
ОтговорОтговор

   Защо да не си създадът собствена марка луксозен автомобил? Порше ще помогнат с разработката. Не е ли хитро? Лимузината на Путин освен къса и дълга база ще има микробус, джип та даже и хеликоптер Аурус.
Това е да си баровец да си направиш собствена марка хеликоптери!!! КЛАС-както викат руснаците.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #28 -: Вторник, 02 Юли, 2019, 09:46:23 »
ОтговорОтговор

Това е да си баровец да си направиш собствена марка хеликоптери!!! КЛАС-както викат руснаците.
  Мой познат беше в Беларус и има много неща които можем да научим от тях.
  МТЗ и днес е в топ 10 на най-големите тракторни заводи в света. Най-евтиния трактор е с размерите на АТВ и струва 2000долара.
  Белореските чорапи струват 3лв. но издържат поне 4 години.
  Часовниците Лъч и до днес съществуват като ги продават на космически цени.
 
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tarykata
Младши потребител
**

Рейтинг: +288/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 87
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #29 -: Петък, 12 Юли, 2019, 14:16:12 »
ОтговорОтговор

Това е да си баровец да си направиш собствена марка хеликоптери!!! КЛАС-както викат руснаците.
За хеликоптера още няма цена, но за късата база стартира от 18 млн. рубли.http://careta.info/tag/kortezh/

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!