• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

ПИМК купува 500 нови камиона

Започната от Nachinaesht, Понеделник, 10 Юни, 2013, 13:10:46

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Nachinaesht


Nachinaesht


chefolini

..Никакво отношение нямам към ПИМКите,но толкова много камиони не е на добре...мирише ми на неква много тлъста далавера...ма де да види човек..!?!!? :-\

chefolini


Roshko

Ха така, делкат си по над 5 милиона месечна заплата, а шофьорите им мизеруват и гладуват...
Световните колуси в бизнеса и икономиката трябва да взимат пример как за четири години от гараж за снаксове се превръща във фирма със стотици транспортни единици. Книгата "Гинес" е дребно изданийце за техните възможности!
Чудесно, аферим, машала!

chefolini

...според мен далаверата е във купуването - или казано по точно,вземането на камионите на лизинг,не толкова от реалните приходи от транспорт а от некви машинации!Доста колеги от ПИМК са ми споделяли че се е случвало да седят по 4-5 дена без товар което има се плаща( по 40 евро)!?!,отнася се и за тези които дърпат ремъркетата на МАРС..и там имат по 2-3 дена меджу курсовете,но твърдят че стоенето им се плаща!!? :-[....Бе не е чиста работата....ма "Халал да са им"...

djingov

Всеки може сам да си отговори как става това.Какви ремаркета влачат made in Turkey,къде имат база до Мароко,какво идва от Мароко за Европа,отговара го знаете,но не е снакс ами весел снакс на прах.Може и да не съм прав,но това мисля.Може и с много бачкане да стане ама не ми се вярва важното е хората да взимат заплати,ако взимат добре,ако не техен проблем.

driver1

Цитат на: djingov - Понеделник, 10 Юни, 2013, 17:38:19
Всеки може сам да си отговори как става това.Какви ремаркета влачат made in Turkey,къде имат база до Мароко,какво идва от Мароко за Европа,отговара го знаете,но не е снакс ами весел снакс на прах.Може и да не съм прав,но това мисля.Може и с много бачкане да стане ама не ми се вярва важното е хората да взимат заплати,ако взимат добре,ако не техен проблем.


    djingov, личи си, че ги разбираш тия неща...

dino412

 :D :D :D Много интересно.Сега проблема е че шофьорите и камионите стоят а на шофьорите им се плаща.В едни други теми проблем че шофьорите не спират да работят но не взимат пари за труда си. ??? ??? ???
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

diqn79

Колега, ако не си ходил в Турция значи нищо не знаеш за опашките по границите,и висенето по вътрешни митници,ето затова се плаща така по 40 евро на ден. Защото там не се правят километри.

камионджията

Нека да вземат тъкмо за начинаещите шофери като мен ще има работа по старшите колеги гледат заплатите а ние стажа. :D :D
Най-силно поробен е този, който се мисли за свободен!

martin stanev

Едни колеги ми казаха, че чичко доган имал пръст в Пинк- незнам колко е вярно, но тези стотици возила лесно не се купуват.....

Tihomir78

Браво сериозна покупка, явно фирмата се развива и честито на колегите които ще карат новите камиони :)

driver1

     Не знам официално и юридически чия собственост се води, но ПИМК са си чисто турска фирма. Елате ги вижте по пътищата на Италия, Франция и Испания как теглят турски ремаркета на МАРС и ще се светнете - чрез тази си фирма, регистрирана у нас, турците просто стъпват по-безпроблемно на европейския транспортен пазар, избягвайки необходимостта от обикновени и СЕМТ-разрешителни, а и спокойно си правят и каботажни превози.

martin stanev

Цитат на: Tihomir78 - Четвъртък, 08 Август, 2013, 20:45:53
Браво сериозна покупка, явно фирмата се развива и честито на колегите които ще карат новите камиони :)

Браво колега ейй т'ва е приказка, ама дано с новите камиони колегите и заплати да получават  :)

martin stanev

Купуват 500 нови камиона, а в същото време гледам в нашето Мобиле продават камиони на по 1-2 години. Как става таз работа -не знам......той чичо Бец ги сменява на по 5год.

martin stanev