• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Нова серия Рено

Започната от monterei, Сряда, 19 Юни, 2013, 21:56:32

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

znamc

Аз също бях зле настроен срещу рено, но сега карам премиум и съм доста впечатлен. Не казвам, че е по-добро от Волво и Скания, но в сравнение с актроса и тга-то ми е по-удобно и разхода на гориво е по-нисък.

znamc


driver1

Цитат на: znamc - Сряда, 25 Септември, 2013, 15:19:07
Аз също бях зле настроен срещу рено, но сега карам премиум и съм доста впечатлен. Не казвам, че е по-добро от Волво и Скания, но в сравнение с актроса и тга-то ми е по-удобно и разхода на гориво е по-нисък.


     А кабината не ти ли стиска в раменете? :)

driver1


znamc

Така,когато написах по горния пост карах по стария премиум (със стъкления фар) той не ми беше тесен за каране, само леглото му беше малко тясно. Сега карам по-новия евро5 . Там леглата са по голями, но мястото за водача е доста ограничено и няма много мърдане. А за двойка е направо немислимо. И на двете кабини проблема са им малките долапи няма място за нищо, налага ми се да си возя котлона и някои други неща в щайга над тавана под спойлера.

scaniavolvo

Някой колега може ли да даде информация какви впечатления има от Магнум.От тук знам ,че Райдера е карал и имаше още едно момче(от форума) до Италия мисля ,че пътува,но ако има и други карали такава машина нека споделят нещо.

Dimo

Здравейте колеги да не отварям нова тема пиша в тази. Новата серия Renault T се оказа абсолютен рекордьор по вадене на пари ! Колеги собственици вече на няколко от новите Рена и казват че са като банкомати за вадене на пари . Не знам защо толкова лошо се говори за Рената аз Магнум или Премиум не съм карал и не знам какви са били , но колегите ми много хвалят новия Рендак. Спестяваш гориво и са с 20к евра по евтини от Волво например. Някои друг да сподели който е горд собственик на новия модел Рено нека заповяда много ще се радвам да го изслушам.

Yordan

Цитат на: Dimo - Петък, 18 Септември, 2015, 15:48:58
Здравейте колеги да не отварям нова тема пиша в тази. Новата серия Renault T се оказа абсолютен рекордьор по вадене на пари ! Колеги собственици вече на няколко от новите Рена и казват че са като банкомати за вадене на пари . Не знам защо толкова лошо се говори за Рената аз Магнум или Премиум не съм карал и не знам какви са били , но колегите ми много хвалят новия Рендак. Спестяваш гориво и са с 20к евра по евтини от Волво например. Някои друг да сподели който е горд собственик на новия модел Рено нека заповяда много ще се радвам да го изслушам.
Ами така е вадят пари ама в обратната посока.
Пример - Правя курс от Испания до Полша с 23т. Половината маршрут добре. Разход около 27. След това започнаха да излизат разни грешки и разхода отиде на 33-34. Проблемът е, че всички Рена във фирмата вече са с този проблем
Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...

hgv_driver

От французите само вино купувам... друго не могат да правят.

цецодебел

Цитат на: hgv_driver - Неделя, 20 Септември, 2015, 08:05:00
От французите само вино купувам... друго не могат да правят.

Аааа!и готвят и едни други работи добре правят!
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

Dimo

Съгласен съм затова ,че французите освен вино друго не могат да правят то това всеки го знае! А и мой личен опит-патило всичко , което съм взел производство Франция е тотален боклук а съм взимал от все уж реномирани марки. Както и да е. Не съм чувал за такъв проблем с грешки в електрониката или колегите са си замълчали и не са ми споделили. Но по принцип дават ли грешки караш ги в сервиз ! Затова си има гаранционно обслужване .Оправят си ги в сервизите им и фирмата забравя за проблема. Иначе гледам поляци, македонци , българи не баш всеки но доста фирми са сменили старите си камиони с евро 6 Renault T и уж много го хвалят. Все пак и е спечелил и приз камион на годината 2015.

ivopifeca

Абе много големи разбирачи станахте,бре!Не могли да правят французите :)За ситроен цх,нещо да кажете,за рено сафран?Нещо за рено уилямс,нещо за рено във формула 1???Преди да говорите се аргументирайте.И споделяйте от личен опит.Вмомента карам Премиум,и мога да кажа,че е супер надежден камион,карал съм и Премиуми преди,никога не съм имал проблемите ,като с други прехвалени марки.

Hino


Званията "Камион/Автомобил/Ван/Автобус на годината" от самото си начало са създадени като средство за раздаване на награди след разбирателство между "големите" ;). И това е видно за всички ни. Тези "награди" нямат никаква практическа стойност, чист маркетингов трик за балъци. Излезе ли нов модел - става ........ на годината. Факт. И си се разбират помежду си.

За новото Рено и аз чувам само изключително добри отзиви. Но то това беше видно и непосредствено след представянето му. Когато аз говорих за Т-серията никой не вярваше, ама.....

Апропо, цената му не е 20хил.евро по-ниска. Ако сравняваме ЕКВИВАЛЕНТНИ неща тоест - малка кабина/малък мотор/база и т.н. .... реалната разлика средно е по-скоро около 10Е. Но това е друга тема.

Момчета, не забравяйте, че след 2001 година, Рено Тръкс е собственост на ---> ВОЛВО!!! И го запомнете. Резултата е налице ;) .


Нота - Иво, от автомобилите на "свиркаджийте"  ;D, колкото и да не ги понасям, от РенАУЛт  :D , бих отличил най-вече Авантайм. Няма какво да си кривя душата - абсолютен уникат в буквалният смисъл на думата. От-до!!! Чак ме е срам да го напиша това, ама :-)))) .

Нота 2 - Франсетата за съжаление, така и не се научиха да оправят дизайна на този камион. Малката и голямата кабина = един дизайн, що за глупост? Преди поне Премиума беше "грозното пате", а Магнума .... друга класа просто. А сега..... един и същ дизайн и в двата случая - един от най-грозните камиони в Европа. Поне на "малкото" Т, кабината вътре е осезаемо по-голяма от на Премиум! Но на когото не му пука - "Рено е камиона с който се изкарват пари" . И май си е точно така!
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

ivopifeca

Аз си падам доста по красивите автомобили.Падам си по класическите форми-запомнящи се.Затова може би Сафран-а от 90-те ми е любимия модел на Рено.Преди време бях на кантар да закупя такова,но слабостта ми към друга латиноевропейска марка отново надделя ;D.За новите камиони Рено-отначало ми се струваха супер грозни,но откакто имах възможността,да се кача в голямата кабина...е нема толко добра!А и дизайна някак си е запомнящ се,в момента смятам,че е дори красив :D

hgv_driver

Цитат на: ivopifeca - Неделя, 20 Септември, 2015, 15:45:52
Абе много големи разбирачи станахте,бре!Не могли да правят французите :)За ситроен цх,нещо да кажете,за рено сафран?

Пифец, ти пък кога стана фен на френските. Карай си Алфата, по-добре е.
Само един път съм имал Ситроен и не искам да чуя повече. Станах абонат на сервиза. Почти ме докара до фалит. За рено не ми се говори... същата работа, че и по-зле. Пиша го с малка буква защото така ми харесва.

комбайнер

Нали може и аз да се обадя?
Та карал съм Премиум, новото Рено съм виждал и от близо и от далеч. Най-много се интересувам къде ще си дявам краката като карам, през отпуската ще ходя ли на "правач" за коляното, ще си удрям ли главата в хамака,  да изрежа ли врата за долапа и т.н.
Като вървеж надминава очакванията - доволен.
А другото т.е. марката е само за ала-бала.
Вече няма скрито покрито-с годините материали и технологии са еднакви. "Лепенките" се слагат накрая......Има различия във форма, персонал и клиенти.
Аз с ремонти не се занимавам, карам нови камиони, има си сервизи, работя на надница и ме интересува удобството.
За мен е факт, че по отношение на удобствата всички производители все още са за бой.

E80

Цитат на: комбайнер - Понеделник, 21 Септември, 2015, 21:12:23
Аз с ремонти не се занимавам, карам нови камиони, има си сервизи, работя на надница и ме интересува удобството.
За мен е факт, че по отношение на удобствата всички производители все още са за бой.

Така е, защото клиентите (шефовете), когато купуват камион се интересуват само да е евтин и да харчи малко. Затова на производителите удобството им е последна грижа.
Водачът също трябва да участва при определянето на камиона, който ще бъде закупен. Обратното просто няма смисъл – в края на краищата, той е човекът, който ще го кара. Но това се случва във фирми една на хиляда.

E80