• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Нова серия Рено

Започната от monterei, Сряда, 19 Юни, 2013, 21:56:32

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Цитат на: hgv_driver - Неделя, 20 Септември, 2015, 22:25:15Пифец, ти пък кога стана фен на френските. Карай си Алфата, по-добре е.
Само един път съм имал Ситроен и не искам да чуя повече. Станах абонат на сервиза. Почти ме докара до фалит. За рено не ми се говори... същата работа, че и по-зле. Пиша го с малка буква защото така ми харесва.

Разбира се ,че винаги съм бил,а и ще остана фен на АЛФА РОМЕО.Но това не пречи да имам поглед върху добрите модели на останалите марки.

ivopifeca


morskia86

Икономичен , удобен ама много дребни и не толкоз дребни проблеми още от нов. На почти всички им се пукат картерите, най-редовно  проблем със софтуера и абсолютно идиотско обслужване в Рено/Волво България. Иначе като за Рено много удобна кабина.

morskia86


nevega

Подбирам новото попълнение на автопарка и днес ходих да разгледам Рено и МАН та като цяло
РЕНО Т460 - 470 кс 10.8l
MAN 18.440 - 440 к.с 13l
Като оборудване и двата модела средни кабини две легла хладилник и т.н ( а на МАН и хладилника е по-голям)
Разликата в цената не е голяма МАН-а е с има няма 5 000 евра по-скъп, но за сметка на това Реното има повечко екстри - ел. шибидах, подгряване на седалки и такива дребни неща имам чувството че и материалите в кабината на Реното са една идея по-добри, но определено от към простор МАН няма равен - тесничко е на шофьорското място на Реното.

Иначе всеки си хвали стоката - според МАН са по-икономични Рено са на друго мнение :)


ivopifeca

Новото Рено е доста добър камион.

loshdancho

Също като Волво....ама не точно.
Бих заложил в този случай на Ман.
Има един термин: термично натоварен мотор...
Втората причина: нов модел с детските си забележки все още...
Пък колкото и да се пъне, е ощетено Волво.
Обаче ако се гледа 5-6години експлоатация...Реното ще да излезе по-евтинджост, ама и с по-малка остатъчна стойност.
То за грош петел...за грош пее, и после под ножа.
Турци,румънци масово карат Рена, ама не ги хвалят като  удобства. Ако съм чорбаджия и трябва да купя 50ще взема Рено, но ако съм с Един и си го карам Аз Ман XXL.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

nevega

А за пълнота Iveco AS440S46T/Р ,,HI – WAY" ценово и той е в този диапазон - между тях.
Казано честно доста пластмасово е вътре и с много невзрачен креват (поне за да е с тази цена) и без хладилник.
И въпреки, че не ги карам аз удобството за шофьора не е без значение за мен, така че като му сложа свястно легло и хладилник и ще е на цената на MAN

Май накарая финансовите условия по лизинга ще определят победителя :)

loshdancho

Ивеко и Рено купуват счетоводители.
Камионджии Волво, Скания.
Капризните Ман.
Мерцедес непросветените.
Даф...тия са по- зле и купувачите на тракторси.
Ама как ще сравняваш 10л мотор на Ивеко и Рено с 13л МАН.
Няма база като издръжливост. Руски термин:дълговечност.:D
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

monterei

Цитат на: loshdancho - Събота, 16 Април, 2016, 01:01:12
Ивеко и Рено купуват счетоводители.
Камионджии Волво, Скания.
Капризните Ман.
Мерцедес непросветените.
Даф...тия са по- зле и купувачите на тракторси.
Ама как ще сравняваш 10л мотор на Ивеко и Рено с 13л МАН.
Няма база като издръжливост. Руски термин:дълговечност.:D

И как реши, че Мерцедес е за непросветените?? Последният им Актрос е най-добрия камион. Единствено не ми харесва цената. От друга страна е най-икономичен.

loshdancho

Последният е изключение от цялата предишна философия на Мерцедес.
А как реших ли???!!!
И каруцар да качиш...ще го кара.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Mana,върви много спор нема,има возия,но.....Мерцедеса го бие отсекъде-по здравина комфорт,единствено отстъпва с кревата долния,но за сметка на тва позицията за шофиране е в пъти повече....Ивеко е номер 1 ;)

Boroman21

Много е грозно тва , не хваща окото .

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

monterei

Е то каруцарите преобладават...
Актроса има 2-3 модела долни кревати. Вторият е супер и не беше скъпо.
Нито едно Евро 6 не върви (ако иска човек да кара евро 6 де ...)

А ман и скания са си чист фолксваген. Ман няма пукнат сервиз.

цецодебел

Цитат на: ivopifeca - Събота, 16 Април, 2016, 23:59:59
Mana,върви много спор нема,има возия,но.....Мерцедеса го бие отсекъде-по здравина комфорт,единствено отстъпва с кревата долния,но за сметка на тва позицията за шофиране е в пъти повече....Ивеко е номер 1 ;)
Пифе,последно Ивеко или Мерцедес  ???....Или да вземеме кабината на Мерцедеса и да я тропнем на Ивекото
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

nevega

Ех то реното съвсем отпадна от класацията :)
Пък на мен въпреки че е тесничко ми хареса, много глезотиики в него - LED осветление, автоматична спирачка, сензори за фарове и за дъжд, актив круиз контрол, следене на лентата,  ел. шибидах, ел сенници, дистанционно управление на радио климатик печка, все некакви такива удобни за шофьора неща. За шефчето като мен вградена GPS система дистанционно сваляне данните на тахограф и карта на шофьора (че и това вече в проблем) и разбира се по-евтино от МАН-а :)
Сега то и реното може да е с 13л мотор Т440 или Т480 ама там вече други пари ще е предполагам
Интересно е от към разход на гориво - МАН казват много сме икономични и не харчим AddBlue Рено и те казват колко са оптимизирани за икономии - авт. изключване на двигателя ако 5 мин е в покой, изключване на компресора след като стигне нужното налягане, нмаляне дебита на хид. помпа над 80км/ч (мисля) и ей такива неща. Ивеко за икономия нищо не казаха но изтъкнаха факта, че са само с AddBlue

juli76

От известно време и аз карам чисто нов МАН 18.440,евро 6 средно висока кабина, скопена версия на 85км. без възможност за ръчно превключване на предавките и kick down на газта.Икономията е майка на мизерията. Като цяло камиончето е добро изключвайки този пакет от икономии. За кабината не коментирам широко и удобно леглата са супер след като аз който съм близо 2 метра не ми опират краката като беше на предишния камион VOLVO. За вървенето не върви кой знае какво, по шумен двигател от на VOLVO. Дразни ме това че автоматика превключва на по ниска предавка едва когато двигателя падне на 1000 оборота,и се стреми да ги държи до последно. Това може да е с идея за икономия но влияе негативно на динамиката при изкачване.Много добър 6 степенен ретардер. За икономията сравнително икономичен е.Дърпам фриго основни релации северна Италия,Австрия,Германия,Холандия.Товари често под 20 тона разход по посочените релации 27,2-27,8.Над 20т. +1литър но не повече 29л.AdBlu зареждам на всяко второ зареждане на резервоарите тоест харчи малко както е писал по горе колегата.За сравнение предишния камион Volvo 460,evv.автомат се движеше около 30-31л. но върви по добре вози малко по комфортно и е по тих.Не ми харесва на мана печката която по някога създава проблеми и заработва по трудно на по ниски градуси.Разположението на хладилника който можеше да е в страни така че да има още една кутия до него. Пулта за скоростите и паркинг спирачката до шофьорската седалка спокойно можеше да го няма и тези две функции да са на таблото.

juli76