2013.08.08
Форум на българските шофьори
Събота, 15 Юни, 2024, 04:12:12 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: 2013.08.08  (Прочетена 691 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« -: Четвъртък, 08 Август, 2013, 08:44:31 »
ОтговорОтговор


Колега от алфичката си бях доволен(156 2.4 JTD(ГРЕШКТА Е  МОЯ, В ПО-ГОРНИЯ МИ ПОСТ, допуснал съм я  в бързината онзи ден) комънрейл, до колкото знам няма 156 с VN motori защото е с роторна ГНП, а Всички 156-ци са комънрейл) до колкото съм можел съм си правил всичко сам по колата(не се имам за "голфов майстор", даже никога не съм имал собствена немска кола) както съм написал по-горе бях доволен като автомобил, но не и като потдръжка(цени на части и здравина на предницата) и усложненост и не ремонтно пригодност  на ДВГ-то за тогавашните ми умения и знания(тогава още основно въртях геврека и нямах достъп до сервизна информация/контакти с колеги, а сега от 5г пак карам комънрейл, но имам пълен достъп до сервизната инфо за тази марка и понаучих доста неща от "кухнята" от колегите ми все пак доста години сервизират тази марка). А основното ми разочорование идва от Ивеко моторите и по специалнот 3 литровивия  Евро 5 ДВГ основно монтиран на бусове, няма да се спирам тук много на "гениялната" инж. мисъл на "ивековците"  , само ще кажа(напиша), че много неща не са до измислени по този двг и явно е доста бъгав защото от воле в чужбина(сервизната но платформа която одобрява/отказва гаранциите) ни разрешават да сменяме цели възли по гаранция за 5 до 9 хил лева без труда(а да не обяснавам, че много трудно се работи по този мотор особенно монтиран на този модел бус), а по-принцип западняците са доста стиснати и редовно режат гаранции, умилено не пиша по конкретно за дефектите от мои си съображения. Съжелявам за спама по тзи тема за дафините.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 08 Август, 2013, 08:44:31 »

 Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #1 -: Четвъртък, 08 Август, 2013, 19:17:33 »
ОтговорОтговор


Извинявам се за двата поредни поста, просто сутринта нямах време да напиша всичко.
По принцип темата за VM motori е дълга и спорна, моето скромно мнение е че този агрегат(2.5 няма нищо общо с 2.4 на алфа, защото VM 2.5 е 4 цилиндров(АЛФА 164 И 155, за Кромата не съм сигурен, че e VM), 2.4 TD И JTD СА РЕДОВИ 5-ТАЦИ, даже 2.4 тд го монтират и на Фиат Мареа WEEKEND (комби) и няма кулер, а JTD-то на Мареата е с кулер) е малко капризен от към "дурако устойчивост"(прегряване и проблеми с главата) карал съм Гранд Чероки и Вояджъри, Фронтери с този мотор и въобще ми не ми допаднаха(това си мое субективно мнение). По принцип този мотор както каза и ти мотора е "взет на готово" по принцип VM се занимават с производство на двг-та за морски двигатели( кораби и лодки) и май 2.5 е с такова основно предназначение, по принцип 1.8 D на Форд е с подобна история, но онзи двг е бил предвиден за генератори и приложения в индустрията, неща много различни от вграждане в лек автомобил.Според мен 2.4 JTD e много по-надежден и успешен от VM. 2.4-ката почти до ден днешен се монтира в алфите с изменения в главата( след 2004-5 с 4-клапана и два вала) и други турбини и горивни с-теми, но за съжаление това не прави 2.4-ката евтин и лесен за обслужване, даже последните 2.4-ки са по 210 коня, имал съм късмета да покарам 159 Q4(4x4 със 3 дифа т.е междинен диф + предния и задния)  с Торсен диф. и 210 коня, просто няма такава кола до 200 коня и то дизел.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Четвъртък, 08 Август, 2013, 19:17:33 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!