• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

MAN TGA - Автоматик

Започната от ivopifeca, Петък, 16 Август, 2013, 17:02:51

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Мой колега и приятел почна във фирма и ме повика на първия си курс с въпросния камион.При потегляне този камион направо подскача,особено при теснотии е доста кофти.Както и колкото плавно да подаваме газста,той потегля с подскачане ???Искам,ако някой знае чалъма,да ми го обесни,или може би нещо не е в час самия камион,или ние и двамата да не знаеме как да го караме ???За справка,карал съм Волво,Ивеко-не съм имал подобни ядове.И Волвото и Ивекото пак нямаха педал за съединител!

ivopifeca


tankia

Колега - дай му нафта не газ - може и да тръгне нормално
АКО ИМАШ ПРЕКРАСНА ЖЕНА, ОСЛЕПИТЕЛНА ЛЮБОВНИЦА, СТРАХОТНА КОЛА, НЯМАШ ПРОБЛЕМИ С ВЛАСТИТЕ И ДАНЪЧНИТЕ; АКО КОГАТО ХОДИШ ПО УЛИЦАТА, ВИНАГИ ГРЕЕ СЛЪНЦЕ И МИНУВАЧИТЕ ТИ СЕ УСМИХВАТ - КАЖИ НЕ НА НАРКОТИЦИТЕ  ! ! !

tankia

АКО ИМАШ ПРЕКРАСНА ЖЕНА, ОСЛЕПИТЕЛНА ЛЮБОВНИЦА, СТРАХОТНА КОЛА, НЯМАШ ПРОБЛЕМИ С ВЛАСТИТЕ И ДАНЪЧНИТЕ; АКО КОГАТО ХОДИШ ПО УЛИЦАТА, ВИНАГИ ГРЕЕ СЛЪНЦЕ И МИНУВАЧИТЕ ТИ СЕ УСМИХВАТ - КАЖИ НЕ НА НАРКОТИЦИТЕ  ! ! !

Mystang

Ако е произведен преди 2006 е така.След тази година е променен малко софтуера на скоростите и го няма това подскачане.

ivopifeca

Цитат на: Mystang - Петък, 16 Август, 2013, 22:58:43
Ако е произведен преди 2006 е така.След тази година е променен малко софтуера на скоростите и го няма това подскачане.
EURO 4 ,но не обърнах внимание ,коя година точно е произведен.

zezo

И моя подскачаше,но след смяна на съеденител се оправи.Комплект+вилка.Софтуера си му е наред.
На колко хиляди е?
Живей у борчове,та да те помнят хората....

ivopifeca


Mystang

При мен има и от 2та.Един евро 3 и 1 евро 4.Е3 е страшно капризен автомат.Докато Е4 е мазен та мазен.Да уточня и на двата са сменяни съединителите комплект.Е3ката след смяната за около 50 хил. беше поносимо после пак си стана същата коза. ;D

MagnuM

В фирмата имаме Е3ка 2005г. вече е почти на 900 000км. взеха го на 730 000 само един лагер на съединителя е сменен и до там. Няма никакво подскачане, само трябва да му хванеш "чалъма" и си готов. Няколко пъти съм му се качвал и винаги на мен ми е подскачал когато го подкарам, но по опитния или шофьора който си го кара не му подскача въобще. Всичко е до свикване. Доколкото помня и ЛошДанчо се оплакваше от това, но по късно май беше писал, че му е свикнал (това го пиша по спомен, не съм сигурен :) )
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

Nachinaesht

И моя подскача, но му хванах цаката. Потеглям на DM на 1-ва, от ръчката на волана превключвам на 2-ра, и после включвам на D1 и плавно давам газ. Кофтито е, че на DM ограничителя е на 900 об/мин., но така си потеглям много плавно. За маневри назад ползвам само RM и няма проблем.

ivopifeca

Цитат на: Nachinaesht - Понеделник, 19 Август, 2013, 15:01:09
И моя подскача, но му хванах цаката. Потеглям на DM на 1-ва, от ръчката на волана превключвам на 2-ра, и после включвам на D1 и плавно давам газ. Кофтито е, че на DM ограничителя е на 900 об/мин., но така си потеглям много плавно. За маневри назад ползвам само RM и няма проблем.
Мерси :)

kron

Всичко написано лошо няма но само един колега е написал решението на проблема смяна на съединител,износва се вилката и почва тоя проблем сменяш всичко комплект за да нямаш проблем и забравяш за тези кахъри.Това е един от признаците че съединителя си отива по точно лагера,така че ако не искат да имат проблеми сменят и до там все пак при Ман цената на съединителя не е кой знае каква цифра 1200-1400лв за комплекта ;)

Mystang

На RM и DM се кара възможно най-кратко.Защото един вид това е полусъединител.А сами знаете какво става с каране на полусъединител.

Mystang