• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Италиански автомобили

Започната от driver1, Неделя, 15 Септември, 2013, 13:08:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

driver1

    Качество и коли и части произведени в Италия? Нон сенс!
    Както казваше един приятел, ( а той разбира от коли ) : "Италианските коли гният още в каталога!"
    Хахаха, добре, че напоследък набутаха много пластмаси във външните детайли, та не личи много...

driver1


ivopifeca

Цитат на: driver1 - Неделя, 15 Септември, 2013, 13:08:20Качество и коли и части произведени в Италия? Нон сенс!
    Както казваше един приятел, ( а той разбира от коли ) : "Италианските коли гният още в каталога!"
    Хахаха, добре, че напоследък набутаха много пластмаси във външните детайли, та не личи много...
Аз не искам да налагам мнението си,което е че открай време италианските коли са недооценени,особено в България,а и съм сигурен че хората плюещи ги,повечето от тях,само са се водили по чуждо определение за тези коли,без дори да са ги имали...почетете малко книжки и литература за автомобилното инжинерство през последните 80-100 години :)И искам да кажа още за немските коли...немско-качествено,за мене това важи само за Мерцедес и отчасти за БМВ,всичко останало се оповава на приказки от махалата,че немското си е немско!

ivopifeca


SEMPER

Цитат на: driver1 - Неделя, 15 Септември, 2013, 13:08:20
    Качество и коли и части произведени в Италия? Нон сенс!
    Както казваше един приятел, ( а той разбира от коли ) : "Италианските коли гният още в каталога!"
    Хахаха, добре, че напоследък набутаха много пластмаси във външните детайли, та не личи много...

Тая тема от скука ли я пусна  ;D

Кой го интересува какво казвал някакъв твой приятел, и дали той разбира от коли.

Това че приемаш необосновани чужди мнения, означава ли че ти не разбираш от коли.

За да се увериш колко ти разбират приятелите, поогледай се малко по улиците за ръжда по фиати след 2003 година, и сравнявай с С класа на Мерцедес. После пак пиши къде е била ръждата. И поразцъкай из нета, виж новите модели на фиат, и пак пиши къде има външни пластмаси. Аз си мисля, че май само на Панда има такива.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

admin

Темата е отцепена от друга тема, но това вероятно по никакъв начин не променя възгледите на Драйвъра по отношение на италианските автомобили и авточасти.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ivopifeca

Цитат на: SEMPER - Неделя, 15 Септември, 2013, 18:26:59
Тая тема от скука ли я пусна  ;D

Кой го интересува какво казвал някакъв твой приятел, и дали той разбира от коли.

Това че приемаш необосновани чужди мнения, означава ли че ти не разбираш от коли.

За да се увериш колко ти разбират приятелите, поогледай се малко по улиците за ръжда по фиати след 2003 година, и сравнявай с С класа на Мерцедес. После пак пиши къде е била ръждата. И поразцъкай из нета, виж новите модели на фиат, и пак пиши къде има външни пластмаси. Аз си мисля, че май само на Панда има такива.
Не,не така, всеки има право на мнение!Наистина,и за голямо мое съжаление най-истинските италянски автомобили,тоест повечето от тях са погубени от чумата наречена ръжда!Говоря за всички класики на АЛФА РОМЕО,ФИАТ И ЛАНЧИА.Обаче ,пример Крома след 90 година-подцинкована!Ако некой от вас иска да се обзаложиме да заповяда,моята е 91 година,нека открие ръжда...Казах и преди,много малко знаете за италянските коли в действителнист,то не е само ръждата,ами примерно-окачването,но...вие си знаете :)

rolly_s

Цитат на: ivopifeca - Неделя, 15 Септември, 2013, 18:34:08
Не,не така, всеки има право на мнение!Наистина,и за голямо мое съжаление най-истинските италянски автомобили,тоест повечето от тях са погубени от чумата наречена ръжда!Говоря за всички класики на АЛФА РОМЕО,ФИАТ И ЛАНЧИА.Обаче ,пример Крома след 90 година-подцинкована!Ако некой от вас иска да се обзаложиме да заповяда,моята е 91 година,нека открие ръжда...Казах и преди,много малко знаете за италянските коли в действителнист,то не е само ръждата,ами примерно-окачването,но...вие си знаете :)
И като говорим за днешно време,едва ли някой си купува автомобил с мисълта,че с него ще го ,,заровят"(в смисъл ,че ще го кара до края на живота си).След тази подробност идва ред човек да се спре на марка и модел,също и възможности.Всяко разумно същество би приело оптималното-ниска цена,евтина поддръжка,икономичен разход на гориво,а италианските автомобили отговарят на тия условия.Допускам и една част от обществото да предпочете да задоволява суетата си спрямо други критерии по отношение на автомобили и не само.Но смело мога да заявя,че пазарът на италианските е насочен към масовият потребител.Смяна на масло,филтър,ангренажен ремък и ролки на Мерцедес,струва колкото един италиански автомобил.Не-благодаря!Който има нужда-да си гали егото с Мерцедес,но да си ,,бие джоба".
Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш

ivopifeca

Цитат на: rolly_s - Неделя, 15 Септември, 2013, 18:54:47
И като говорим за днешно време,едва ли някой си купува автомобил с мисълта,че с него ще го ,,заровят"(в смисъл ,че ще го кара до края на живота си).След тази подробност идва ред човек да се спре на марка и модел,също и възможности.Всяко разумно същество би приело оптималното-ниска цена,евтина поддръжка,икономичен разход на гориво,а италианските автомобили отговарят на тия условия.Допускам и една част от обществото да предпочете да задоволява суетата си спрямо други критерии по отношение на автомобили и не само.Но смело мога да заявя,че пазарът на италианските е насочен към масовият потребител.Смяна на масло,филтър,ангренажен ремък и ролки на Мерцедес,струва колкото един италиански автомобил.Не-благодаря!Който има нужда-да си гали егото с Мерцедес,но да си ,,бие джоба".
И това не е напълно така...земи една 124-ка,и виж смешните цени за поддръжка ;)

Rammbon

Мерцедес и всички останали!
Италианските коли са най-красивите, евтина подръжка, много добър дизел JTD. С тези цени вече всяка година можеш да си Браво за по 800лв и на другата година да си с друг модел, ако ще и Алфа да е. Всеки си има вкус, както за всеки влак си има пътници.

ivopifeca

Цитат на: Rammbon - Неделя, 15 Септември, 2013, 20:25:44
Мерцедес и всички останали!
Италианските коли са най-красивите, евтина подръжка, много добър дизел JTD. С тези цени вече всяка година можеш да си Браво за по 800лв и на другата година да си с друг модел, ако ще и Алфа да е. Всеки си има вкус, както за всеки влак си има пътници.
Не само jtd е добър дизел...много преди него италианците имат прекрасни мотори на нафта...ма кой ли го брига,да се позарови в годините назад...кой ли е карал подобни машини,палещи при всякакви температури и безотказни,поздрави :)

Тариката

Цитат на: ivopifeca - Неделя, 15 Септември, 2013, 16:07:43
Аз не искам да налагам мнението си,което е че открай време италианските коли са недооценени,особено в България,а и съм сигурен че хората плюещи ги,повечето от тях,само са се водили по чуждо определение за тези коли,без дори да са ги имали...почетете малко книжки и литература за автомобилното инжинерство през последните 80-100 години :)И искам да кажа още за немските коли...немско-качествено,за мене това важи само за Мерцедес и отчасти за БМВ,всичко останало се оповава на приказки от махалата,че немското си е немско!
Хора мислете логично!
    При леките Тойота е първа по продажби в цял свят,Хонда е на второ място и т.н.
Например Корола 1992-94,а комбито е до 95 е отличник в Германия по-техни данни/Тюв и А.Д.А.С/3 на всеки 1000 автомобила са получили дефекти! От тогава до сега се са си в първата тройка и по здравина.   Докато Крайслер фалира,концерн Фиат също се доближи до банкрута.
    При камионите същото можем да кажем за Волво и Сканиа!
    Относно Мерцедес те бяха най-силни края на 70-те и началото на 80-те/при всички видове МПС-та/през 90-те имаха колебания и оттогава до сега плавен спад надолу./който е имал 123-ка напълно ще се съгласи с мен/
    Относно БМВ те през 60-те години/ако не се лъжа/са на крачка от фалита,но се развиват.
От 2000г. нататък в Германия-най-големия автомобилен пазар в Европа БМВ изпреварва по продажби Мерцедес всака година!
    Да ви задам един въпрос защо италиански автомобили не могат да ги продадат извън Европа?

SEMPER

Извън темата - относно продажбите на БМВ и Мерцедес - големият печеливш в момента е Ауди.

Ауди се пръска по шевовете от работа, за тази година имат поръчки за около 15 000 автомобила над пълния им капацитет и в момента е лудница.
БМВ също имат прираст, но явно новите модели на Ауди са уцелили десятката.

Мерцедес за леките автомобили обаче имат спад, и то не само тази година.

Инфото е от извора, така да се каже, не от списания  ;)
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Rammbon

Кой кара италианска кола?
Беден, богат, бял , черен или от далечния изток? Хора разни с интереси още по-различни. В началото на август бях на едно гости на приятел на Елените. Купона беше от класа, поне за мен. Между лъскавите черни коли с джанти над 19' имаше една  бяла Алфа GTV с 2 врати, но кабрио. Тази Алфа била на една мацка, баща и  имал 200 камиона. Викам си, баща и от нашите хора, с камионите. После ме светнаха, че пак били камиони но сметосъбиращи  от град в Австрия / едно завъртяно име / . Та казвате италианските коли били слаби, чупливи, неконкурентно способни. Може и да е така, но на запад явно ги харесват и колкото и да са богати , си  ги карат  с кеф.

admin

Да питам и аз нещо. Защо по принцип италианските автомобили не "държат" цена? Всеобщи съмнения относно качеството им или някаква друга причина?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

rolly_s

Цитат на: admin - Понеделник, 16 Септември, 2013, 15:20:15
Да питам и аз нещо. Защо по принцип италианските автомобили не "държат" цена? Всеобщи съмнения относно качеството им или някаква друга причина?
Аз карам италиански автомобил, ако мога да го нарека така(автомобил). Ползвам го като пазарска чанта или скейтборд  :).  Отношението ми към нея наподобява това на арабите-карам,докато върви. Спре ли-друга. И едва ли ще е по-луксозна, и отношението ми към автомобила едва ли ще се промени. Майбах да ми подари някой-ще го откажа, освен ако мога да го продам, разбира се . Споделям лично мнение и не лишавам никой да има различно от моето.
Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш

drago_pavlov

Доста глупости са се изписали в темата, та реших и аз да се разпиша  ;D

Естествено, най-голямата глупост ще я коментирам първа:
Цитат на: SEMPER - Понеделник, 16 Септември, 2013, 14:04:35
Извън темата - относно продажбите на БМВ и Мерцедес - големият печеливш в момента е Ауди.
Ауди се пръска по шевовете от работа, за тази година имат поръчки за около 15 000 автомобила над пълния им капацитет и в момента е лудница.
БМВ също имат прираст, но явно новите модели на Ауди са уцелили десятката.
Мерцедес за леките автомобили обаче имат спад, и то не само тази година.
Инфото е от извора, така да се каже, не от списания  ;)
BMW са първи по продажби и за тази и за миналата година; и в Европа, и в САЩ, и в Китай:
http://www.detroitnews.com/article/20130910/AUTO0104/309100053
http://www.autoblog.com/2012/10/10/bmw-maintains-sales-lead-over-audi-mercedes-benz/

Освен това са и най-авторитетната марка сред автомобилите:
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/16812-bmw-e-nai-avtoritetnata-marka-v-sveta/
И втората най-авторитетна марка като цяло в света.
Та смятай ХаЛуди какъв печеливш са...
И сега не ми обяснявай, че това са медийни глупости пък твоята информация е "от извора"... Ако не беше истина ХаЛуди щяха веднага да подскочат и да ревнат като ощипана госпожица.

Цитат на: driver1 - Неделя, 15 Септември, 2013, 13:08:20
       Както казваше един приятел, ( а той разбира от коли ) : "Италианските коли гният още в каталога!"
   
Особено Ферари, Ламборгини, Мазерати, Пагани и т.н....
По принцип ти уважавам мненията, ама тук (приятеля ти) се изложи много.

Цитат на: Rammbon - Неделя, 15 Септември, 2013, 20:25:44
Италианските коли са най-красивите,
Особено фиат мултипла преди 2010-та  ;D

Цитат на: Rammbon - Понеделник, 16 Септември, 2013, 15:01:34
Между лъскавите черни коли с джанти над 19' имаше една  бяла Алфа GTV с 2 врати, но кабрио. Тази Алфа била на една мацка, баща и  имал 200 камиона. ... Та казвате италианските коли били слаби, чупливи, неконкурентно способни. Може и да е така, но на запад явно ги харесват и колкото и да са богати , си  ги карат  с кеф.
Не може да използваш един, единствен пример за представителна извадка!
Такива единични примери могат да се дадат за много автомобили, дето дори не могат се нарекат автомобили... И Путин кара лада, ама дали това е най-добрия "джип"???

Моето мнение се обобщава така:
В средния клас не искам и да чувам за италианска кола.
При спортните обаче са ненадминати - само италианците (и Порше) правят истински спортни коли в момента.
Колкото и да съм фен на BMW, не мога да си кривя душата, че се отдалечиха доста от спортните коли, за сметка на комерсиалните в последните години...

drago_pavlov