• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Италиански автомобили

Започната от driver1, Неделя, 15 Септември, 2013, 13:08:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

динко

Моята на 196000,един от не добрите мотори,1.4-12v.Колега врътка Алфа 1.8 над 700 000км.дошла от немско.

динко


ivopifeca

Цитат на: динко - Петък, 18 Октомври, 2013, 22:33:27
Моята на 196000,един от не добрите мотори,1.4-12v.Колега врътка Алфа 1.8 над 700 000км.дошла от немско.
Километража е превъртян-напред,тва ще кажат някои... ;)

ivopifeca


динко

Напълно възможно,но аз все още съм учуден от немеца който я подарява на колегата,безкомпромисна поддръжка колата като от КОРЕКОМ.На невярващите темата ме амбицира да щракна малко снимки,е не на ПАГАНИ защото не съм я виждал тук по южните ширини на Италия.Ивчо камиона все още ми е в телефона,утре ще се борим да го качим да видим кой ще го познае.

Тариката

Цитат на: динко - Петък, 18 Октомври, 2013, 21:36:03много други компоненти идват от цял свят не и от България.Никой производител не е безразличен към дефектите затова има гаранции
В България се правят авточасти преди 2000 година поне два български военни завода са правили авточасти но само по зададен чертеж, без да знаят дори за коя марка го правят/кой не вярва да пита някой от местен работник/.След 2000 година се построи завод около Разград и всички машини бяха последно поколение-за времето си.Но за съжаление чуждите инвестиций през следващите години практически няма.
  Относно гаранцията те всички дават такава,разбира се с ограничение на пробега. Въпросът е след гаранцията колко ще се нервираш?
  Не ме разбирайте погрешно аз не робувам на никакви марки,но вече години наред Тойота е на първо място по продажби в света.Искаш,неискаш това са фактите.
  Пак ще си повторя въпроса"Защо масовите италиански автомобили не могат да ги пробутат/продадат извън европейския континент?"

динко

Бразилския им завод къде си реализира продукцията.Преди седмица в завода в КАСИНО гледам до имената на европейските производители под шапката на фиат-/алфа,ланча,абарт,ферари,мазерати/ стои и надпис JEEP нали са собственик и на крайслер,всяка марка си има клиентите,не ги мисли.Има една фирма ВИЛЛА НОВА карат части от Полша за Италия и обратно потърси информация и от други колеги а за реализирането на продукцията си има персонал който си получава заплатата.Гаранцията за нови коли за по възрастните резервни части бол.Не съм фен на никоя марка,за мен е важно да ми върши работа и да не ме набутва в излишни разходи.

ivopifeca

Има неща ,които времето определя,като легендарни,италианските автомобили,повече от всички останали са завоювали призванията си на легенди,отчаси заради пълното си превъзходство по ралита,пистови шампионати,формула1,за много дълги години,отчасти на неустоимия си вид!За да са легенда не означава само,че са по добри от останалите,а и че карат хората да се влюбват в тях още от пръв поглед,да ги карат да говорят за тях :)

emilpopoff

Цитат на: Тариката - Петък, 18 Октомври, 2013, 23:35:09
В България се правят авточасти преди 2000 година поне два български военни завода са правили авточасти но само по зададен чертеж, без да знаят дори за коя марка го правят/кой не вярва да пита някой от местен работник/.След 2000 година се построи завод около Разград и всички машини бяха последно поколение-за времето си.Но за съжаление чуждите инвестиций през следващите години практически няма.
 Относно гаранцията те всички дават такава,разбира се с ограничение на пробега. Въпросът е след гаранцията колко ще се нервираш?
 Не ме разбирайте погрешно аз не робувам на никакви марки,но вече години наред Тойота е на първо място по продажби в света.Искаш,неискаш това са фактите.
 Пак ще си повторя въпроса"Защо масовите италиански автомобили не могат да ги пробутат/продадат извън европейския континент?"

Цитат на: динко - Събота, 19 Октомври, 2013, 00:21:40
Бразилския им завод къде си реализира продукцията.Преди седмица в завода в КАСИНО гледам до имената на европейските производители под шапката на фиат-/алфа,ланча,абарт,ферари,мазерати/ стои и надпис JEEP нали са собственик и на крайслер,всяка марка си има клиентите,не ги мисли.Има една фирма ВИЛЛА НОВА карат части от Полша за Италия и обратно потърси информация и от други колеги а за реализирането на продукцията си има персонал който си получава заплатата.Гаранцията за нови коли за по възрастните резервни части бол.Не съм фен на никоя марка,за мен е важно да ми върши работа и да не ме набутва в излишни разходи.
Колега, колегата Динко ти е отговорил на въпроса ,, ....Защо масовите италиански автомобили не могат да ги пробутат/продадат извън европейския континент?"
Смятам и аз да дам някакъв отговор на твоя въпрос, може и отговора ми да ни те хареса но за сметка на това ще се опитам да бъда колкото се може обективен.Дори Фиат продава шасита и дизелови двг на немците от Опел(в предишни постове по тази тема съм написал конкретните модели и двг) и не само на немци ами на французи и японци( и затова съм писал в предишни постове). Специално концерна Фиат продава доста бюджетни автомобили в Южна Америка и то доста добре, даже някои модели за Южна Америка са с други имена на пример Ланча Муса(в Южна Америка пък и в испаноговорящите д/ви ,,Муса" май означаваше нецензурното название на женски полов орган, за товa и Мицубиши Пaджеро за испаноговорящите се казва Монтеро, Шогун, защото Паджеро(PAJERO-ПАХЕРО) означава "духач").Дори и френските марки се продават много добре в Южна Америка, както и в Африка(Тунис, Алжир, Мароко, Либия, Френска Гвиана, Мали и т.н няма да изреждам почти всичките Африкански д/ви, както и на арабския полуостров макар и последните 20-тина години да им по отслабиха позициите, като и в Китай-където франсета имат съвсем различни модели(различни по дизайн, вид и имена които най-често са китайски думи).
А защо няма италиански масови автомобили в Северна Америка си е търговска политика свързана с много инвестиции свързани с разработването на нови модели за "американския" пазар съвсем различни от европейските, налагането им, построяването на нови автомобилни заводи, та да стигнем до логистичната мрежа на резервните авточасти, без да има някаква сигурност за печеливш край. Затова  Фиат придоби Крайслер, за да може да навлезе на северно американския пазар с 100% успех без да се опитват да налагат нови европейски брандове на техния пазар, без да строят нови заводи, без цялата работа по навлизането на една марка на друг континент. Затова, че Фиат има индиректни продажби/финансови постъпления от северно американския пазар, без да броим Ферари и Мазерати.
А относно Тойота като продажби последните 2-3 години бяха загубили 1-вото място в световен мащаб смятам, че това, че са отново на 1-во място по продажби няма да е за дълго имам си свои виждания по този въпрос, но не смятам сега да пиша за това. А относно качаство на произведените автомобили Хонда e поне 2 класи отгоре като надеждност пред Тойота като цяло, на това мнение са и колеги работещи за бг. представителства на Тойота не само аз.

динко

Браво,значи вървим на право по пътя.Когато Станишев беше Министър председател идва в една самолетна фабрика в градчето в което живея да договаря едни самолети и хеликоптери за България,тук се правят и влакови композиции казват се Златна стрела-със скорост на японски и френски аналози.За мен нормално щом има от къде да си поръчаш частите да си го събереш,а че ги продават е сигурно иначе биха фалирали.Не е по темата за автомобили но транспортни средства.

Тариката

  Хонда през последните години държи второто място по продажби в света. Така ,че няма да е изненада ако отидат на първо.
  Крайслер точно заради повредите и ниското качество фалира,преди това умряха Плиймут и Додж. Фиат дадоха малко по-добра оферта спрямо Фолксваген и закупи това което е останало от Крайслер.
  За Северна Америка и Австралия пък и Русия трябва издържливост и здравина на дълги разстояния и суров климат и френските и италианските трудно покриват условията. В бившия СССР масовия автомобил  корейски. В Северна Африка си имат носталгия по Пежо 404,но неговите наследници не са достойни замесници и логично доста са им отслабват позицийте.
  Фиат Палио е специално разработено за държави с по-лоши пътища и за това успя да пробие в Бразилия.
  Опел са си чисти американци компания и за не много влагат усилия в разработване на малоритрашки им е по-евтино да вземат нещо готово или да се кооперират. Те само така могат да оцелеят!
 

emilpopoff

Цитат на: Тариката - Неделя, 20 Октомври, 2013, 15:55:38
  Хонда през последните години държи второто място по продажби в света. Така ,че няма да е изненада ако отидат на първо.
  Крайслер точно заради повредите и ниското качество фалира,преди това умряха Плиймут и Додж. Фиат дадоха малко по-добра оферта спрямо Фолксваген и закупи това което е останало от Крайслер.
  За Северна Америка и Австралия пък и Русия трябва издържливост и здравина на дълги разстояния и суров климат и френските и италианските трудно покриват условията. В бившия СССР масовия автомобил  корейски. В Северна Африка си имат носталгия по Пежо 404,но неговите наследници не са достойни замесници и логично доста са им отслабват позицийте.
  Фиат Палио е специално разработено за държави с по-лоши пътища и за това успя да пробие в Бразилия.
  Опел са си чисти американци компания и за не много влагат усилия в разработване на малоритрашки им е по-евтино да вземат нещо готово или да се кооперират. Те само така могат да оцелеят!
 

Еий колега, не миряса до сега беше защо само в Европа, сега пък почна в бившия СССР.
За руския пазар Рено-Нисан ненапразно закупиха, Лада и Дачия. Но Дачия се оказа ,,не очаквано добра комбинация'' и на някой пазари като африканския се продава като Рено, в Африка и особено Северна и сега се карат масово френски автомобили. Франсетата загубиха позиции на арабския полуостров, а относно Азия,  ПСА много добре се продава на най-бързо разрастващия се пазар в света много по-голям от северно американския и руския.Не смятам, че на китайския пазар не държат на исздражливостта напротив там условията на експлоатация на мпс-та са много по тежки от тези в Северна Америка и са близки повече до тези в Русия и бившите републики затова ,че стига с тези митове неиздръжливи френски и италиански автомобили, значи за Китай  са издръжливи но за Европа не стават . Френския и Италианския дизел по НИЩО НЕ ОТСТЪПВАТ на немския дори напротив специално за ВАГ и ОПЕЛ смятам, че има какво да научат от тези марки как се прави издръжлив и икономичен дизелов двг. А щом Мерцедес започна да се доверява на Рено за дизеловите двг за новите си компактни модели, а БМВ на ПСА за дизелите на МИНИ смятам, че  е показателно колко са надеждни двг-тата.Нито Мерцедес, нито БМВ биха решили да изложат репутацията си при тази рецесия в европейския автомобилен пазар и да вграждат двг със съмнителни качества с емблемата на две марки които в цял свят се славят със своята надеждност.
Относно Опел не смятам че италианския 2.0 дизел е малолитражка, при положение,че има немски 1.7 .Просто Опел и преди време GM се доверяват на италианците за качествени дизелови двг, при бусовете на Опел двг-тата са Рено и Ивеко, дори и целия бус като платформа е Рено.

Тариката

          Именно за да оцелеят се кооперират!
   Микробуси Опел , Рено и Нисан са еднакви. Ситроен , Пежо и Рено също са еднакви иначе по отделно не могат да запълнят поточните линии.
   Автобуси Ирисбус , Рено и Ивеко също са еднакви иначе по отделно не могат да запълнят поточните линии.
   БМВ въобще не ги подценявайте. Те бяха на загуба с Ровер Груп, но взеха от тях всички технологии свързани със системата 4х4 без технически шпионаж, плюс собствените разработки и са много напред с матеряла/иновацийте/. Минито може да си позволят експеримента да е с друг съвместна разработка, но не и БМВ. Минито си малолитрашка макар и луксозна досега бяха сполучливи , защото е разработено от същите инжинери които са правили Серия 3 компакт. Дано да не развалаят потигнатото до момента/времето ще покаже!/
   Случая с Мерцедес за мен е доста странен като започнаха да правят предно предаване/А-клас/ и баничарки/Ванео/и най-голямата излагация/цди/. Немскити таксиджий запачнаха да карат Тойота Приус. Мерцедес не това което беше!
   Според руското законодателство, ако чужда марка има машиностроителен завод задължително трябва да има руски партньор./Путин е измислил как да остават поне част от парите в Русия/Всички световни машиностроителни гиганти имат заводи на територията на Митническия Съюз/Беларус , Русия и Казахстан/и там въобще не може да говорим за криза. Лада не е 100% собственост на Рено. В друг завод се произвежда се Самара и 4-ка пикап , но не се казват Лада ,а за Нивата знаете. Лада също не това което беше! В бившия СССР масовия автомобил е корейския под различни имена: Уз/бекистан/Деу , Заз Шанс , Шевролет както и оригиналите Киа Хюндай и т.н.
  В Китай почти ежегодно се променя пазарното съотношение на продажбите.

emilpopoff

Цитат на: Тариката - Неделя, 20 Октомври, 2013, 23:22:18
          Именно за да оцелеят се кооперират!
   Микробуси Опел , Рено и Нисан са еднакви. Ситроен , Пежо и Рено също са еднакви иначе по отделно не могат да запълнят поточните линии.
   Автобуси Ирисбус , Рено и Ивеко също са еднакви иначе по отделно не могат да запълнят поточните линии.
   БМВ въобще не ги подценявайте. Те бяха на загуба с Ровер Груп, но взеха от тях всички технологии свързани със системата 4х4 без технически шпионаж, плюс собствените разработки и са много напред с матеряла/иновацийте/. Минито може да си позволят експеримента да е с друг съвместна разработка, но не и БМВ. Минито си малолитрашка макар и луксозна досега бяха сполучливи , защото е разработено от същите инжинери които са правили Серия 3 компакт. Дано да не развалаят потигнатото до момента/времето ще покаже!/
   Случая с Мерцедес за мен е доста странен като започнаха да правят предно предаване/А-клас/ и баничарки/Ванео/и най-голямата излагация/цди/. Немскити таксиджий запачнаха да карат Тойота Приус. Мерцедес не това което беше!
   Според руското законодателство, ако чужда марка има машиностроителен завод задължително трябва да има руски партньор./Путин е измислил как да остават поне част от парите в Русия/Всички световни машиностроителни гиганти имат заводи на територията на Митническия Съюз/Беларус , Русия и Казахстан/и там въобще не може да говорим за криза. Лада не е 100% собственост на Рено. В друг завод се произвежда се Самара и 4-ка пикап , но не се казват Лада ,а за Нивата знаете. Лада също не това което беше! В бившия СССР масовия автомобил е корейския под различни имена: Уз/бекистан/Деу , Заз Шанс , Шевролет както и оригиналите Киа Хюндай и т.н.
  В Китай почти ежегодно се променя пазарното съотношение на продажбите.

Дали не могат да напълнят поточните линии времето ще покаже, когато свърши договора за сътрудничество м/у Фиат и ПСА през 2016 или 17 не си спомням коя от двете години беше. ПСА и Рено последните 25 години не са разработвали заедно бусове от времето на J5,C25 и DUCATO трите марки работят заедно и до ден днешен разбира се.
Рено и Фиат нямат нужда от Опел да напълнят поточните си линии, а Опел има нужда от франсетата и жабарите за добра и качествена товарна гама.
Аз никъде дори не съм и намеквал, че подценявам БМВ, напротив тази марка доста ме радва и винаги когато съм имал възможност да посетя някое голямо автомобилно изложение на което е била марката, за която работя съм прекарвал най-много време на техния щанд освен разбира се преобладаващото време на "нашия" щанд.
Относно германските таксиджий нещата не са в проблемната А класа и Ванео(и 2-та модела бяха таксита в Германия), а причината че държавата дотира, гражданите и фирмите, които си закупуват еко автомобили(колко е екологичен Приус е друг въпроса, но това сега не е темата). Колкото и да мразя А класа и Ванео(двете уродливи братчета  ;D ), повече мразя Приус във всичките му генерации до сега, карал съм всичките версии и просто това не е моята кола, пък и на повечето хетеросексуални мъже по света. Дали комънрейла на германците(Мерцедес) е грешка си е твое мнение, не може 200 години да караме на редови ГНП, това че в началото не можаха да извлекат на 100% нещата от БОШ и не покриха оправданите високи очаквания към тях за надежден дизел, но към момента няма дизел Евро 5 на лек автомобил, които да изкара 300 000 без проблеми по горивната с-тема.
Това което пишеш за руското законодателство не го e измислил полковник Путин, в Китай е така от доста време дори там чуждите марки за задължени да споделят на 100% всичките си нови технологии, които се предлагат за китайския пазар.
Колега щом имаш афинитет към корейските автомобили имай, но не нападай другите(френски и италиански).Лично аз когато посетя корейските щандове изпитвам огромна скука макар, че там има  футуристични и концептуални модели. Но няма да видиш да кажа(напиша) нещо лошо за корейските автомобили последните им модели като I40 не са от най-надеждните, имам контакт с колеги от Киа и Хюндай и при тях нещата не са като при 124-ката  ;) .
Едни от най-здравите автомобили в бившия вече СССР и СИВ бяха точно автомобили по италиански лиценз, балабар със старите поточни линии от Италия и то почти половин век.

vasko_iq

Здравейте искам да попитам някои от вас да има FIAT ulysse,та питането ми е ако притежава диска които е за настройките на езика на колата.

emilpopoff

Цитат на: vasko_iq - Петък, 17 Януари, 2014, 20:35:54
Здравейте искам да попитам някои от вас да има FIAT ulysse,та питането ми е ако притежава диска които е за настройките на езика на колата.

Колега, кое поколение(1-во , 2-ро ... т.н) (т.е коя година) е този Ulysse ? Като Пежо 807/Ситроен Ц8/Ланча Педра ли е ?

Boroman21

Колеги дали има тука съфорумец да се занимава с внос на коли от Италия и по възможност от Рим надолу?
За протокола търся си нещо без ръжда че вече се нагледах на такава и ми призлява като я видя.

Boroman21