• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Италиански автомобили

Започната от driver1, Неделя, 15 Септември, 2013, 13:08:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

scaniavolvo

Колега отиваш в София-автокъща Platinum,търсиш Веско-той внася от Италия. На лично ще ти пиша кой те праща(да му кажеш).

scaniavolvo


vasko_iq

Цитат на: emilpopoff - Събота, 25 Януари, 2014, 00:47:31
Колега, кое поколение(1-во , 2-ро ... т.н) (т.е коя година) е този Ulysse ? Като Пежо 807/Ситроен Ц8/Ланча Педра ли е ?

Годината на производство е 2003г. 2,2 дизел.Други характеристики за нея не знам в момента ако трябва ще попитам,че колата не е моя.Става въпрос за диска с софтуера някои има ли го ползвал ли го е и т.н.

vasko_iq


koki79

Здравейте колеги,виждам че сте доста компетентни относно марката Алфа Ромео и ръждата  по Италианските автомобили ха ха някой е с грешка ама няма лошо човек да греши,все пак се учи от грешките,та да си дойдем на мисълта-карам Алфа 155-ЛЕГЕНДАТА от 8 години как не видях ръжда по нея та и ремъци и ролки не смених ,понеже е с верига  и съм страшно доволен от колата.
  Много поздрави на феновете на Нациските автомобили да не забравят да си сменят -праговете,веждите,ремъците и да ги мажат редовно с НАФТАЛИН да не ги яде мулеца.

driver1

   Забелязах, че отново се е възродила темата ми за италианските коли и макар, че не дочаках SEMPER да ми се извини за думите си, че съм я пуснал от скука, пък то се оказа, че аз изобщо не съм пускал това като тема, но карай...
   На Драго ще препоръчам да не изпада в крайности, като сочи като пример Ферари и Ламборгини като синоним на качество. Защото и ръждясало Бентли трудно ще видиш, мисля...
   За мен показател за качествата на дадена марка е промяната на цената на която може да се продаде дадена кола след 5, 8, 10, 12 години...Смело твърдя, че масовите италиански бараки са в дъното на такава класация, а германските бараки са чувствително напред. Съжалявам, но това са фактите.

batalov80

Цитат на: koki79 - Петък, 24 Октомври, 2014, 00:34:15
Здравейте колеги,виждам че сте доста компетентни относно марката Алфа Ромео и ръждата  по Италианските автомобили ха ха някой е с грешка ама няма лошо човек да греши,все пак се учи от грешките,та да си дойдем на мисълта-карам Алфа 155-ЛЕГЕНДАТА от 8 години как не видях ръжда по нея та и ремъци и ролки не смених ,понеже е с верига  и съм страшно доволен от колата.
  Много поздрави на феновете на Нациските автомобили да не забравят да си сменят -праговете,веждите,ремъците и да ги мажат редовно с НАФТАЛИН да не ги яде мулеца.

Така е.Не си мислете,че само немските автомобили са от класа.И аз карах такава кола и колегата е прав. ::)

bobikat

За протокола: "Кога един жабар сменя маслото на колата? Когато си купи нова кола!"

emilpopoff

Цитат на: koki79 - Петък, 24 Октомври, 2014, 00:34:15
Здравейте колеги,виждам че сте доста компетентни относно марката Алфа Ромео и ръждата  по Италианските автомобили ха ха някой е с грешка ама няма лошо човек да греши,все пак се учи от грешките,та да си дойдем на мисълта-карам Алфа 155-ЛЕГЕНДАТА от 8 години как не видях ръжда по нея та и ремъци и ролки не смених ,понеже е с верига  и съм страшно доволен от колата.
  Много поздрави на феновете на Нациските автомобили да не забравят да си сменят -праговете,веждите,ремъците и да ги мажат редовно с НАФТАЛИН да не ги яде мулеца.
Колега , аз пък съм имал 156  до преди 6 год. и не съм на мах очарован, кола като кола, изключително скъпа за поддръжка кола(на кантар с А4, Пасат 4/5) при положение, че работя в сервиз и си на намирам частите със сериозни отстъпки и пари за труд не съм давал никога. Предницата е като от халва тахан-добре че рециклирах предните носачи(италианските инжове са направили шарнира неотделим от носачите а имаш 4 броя носачи, пък труда не е като смениш носача на Голф 2-ка  :D :D :D , не че и фрицовете са по добре при ВАГ Груп, БМВ, там даже е и по-скъпа предницата) отзад с Мултилинка пак същия филм и той се разхлопа  :D :D :D ама бях млад ентусиаст(не че сега съм престарял). Алфа изгнила не съм видял, но немските коли изключая Опел, също не гният(едни други коли доста ръждясват, но няма да им назова държавата за да не разводним темата и да не се обидят феновете на тези автомобили. Относно смяната на ангренажни ремъци то и повечето двг на БМВ и Мерцедес , пък и повечето дизелови Опели след 1995 са с ангренажна верига, 156-ците пък всички са с ремъци и какво от това ? Наличието или липсата на ангренажен ремък не е белег за качествата на една кола. Според мен Алфата е кола за фенове на марката, ако човек не е готов да преглътне дразнещите и недостатъци и не му се цапат ръцете с нея или не може да си позволи сервизирамето и, защото Алфата е премиум марка, по-добре да не  се захваща с нея, ще бъде неприятно разочарован и няма да и се изкефи като кола.

ivopifeca

Само неразбрах,откога на 156 му се вика Алфа Ромео ???

driver1

   Емо, това се опитвам да внуша и аз. Ако се гледа на тези коли с очите на фен, прехласващ се по лъскави и ефектни детайли, ако ти харесват необичайни, но неналожили се технически решения, изобщо - ако гледаш на тези коли като на играчка, да - това е твоята кола!  Но, ако гледаш на автомобила като средство за придвижване, средство с което можеш да минеш не само по жълтите павета, но и по екстремните ни пътища...е, тогава трябва да погледнеш за нещо друго. Примерите с Ламборгини, Ферари, Пагани и т.н. са повече от глупави. Мисля, че на всекиму тук е ясно, че обсъждаме обикновени, масови автомобили зад волана на които можем да си позволим да седнем повечето от нас тук. Иначе, знае се, че само смяната на консумативите на Ферари струва по-скъпо от втора ръка, среден автомобил в Германия...
   И друго - факт е, че в последните 10 - 15 г. италианците направиха доста за да не са толкова ръждиви тенекиите им. Но е факт и това, че веднъж излязла от автокъщата, италианската кола губи повече от цената си, отколкото друга от същия клас. И много по-бързо настъпва времето, когато става непродаваема.

emilpopoff

Цитат на: ivopifeca - Петък, 24 Октомври, 2014, 21:39:48
Само неразбрах,откога на 156 му се вика Алфа Ромео ???
Иво, 156 може и да не е "чистокръвна" Алфа Ромео, но благодарения на нейната поява през вече далечната 1997 г. Фиат Груп не фалира през онези години. P.S преди 6-7 години седнах в една истинска съвременна Алфа - ALFA ROMEO 8C, беше докарана в шоурума на Алфа в София, за откриването на новия им шоурум на Христофор Колумб(до Порше Изток) Имах работа до Ауто Италия, трябваше да докарам едни нови Дукатото до нашия град и помолих колегите да ми дадат да поседна в Алфата, дори и ми позволиха като на колега да и запаля двг-то, V8 от Ферари, все още помня звука на мотора как направо разцепи шоурума, така не съм се кефил нито на Парижкото, нито в Женевското авто изложение  :) ;) .
За съжаление както казах и по-горе Алфа е скъпа марка за поддръжка дори 7-8 годишна 159-ка дизел си е изпитание за средно статистически българин, уникални дизелови мотори но и много слаб предпродажбен контрол от страна на самите италианци(писал съм и преди на тази тема) ако си засилят контрола и съвсем малко изпипването на детайлите ще избегнат поне 80% от след продажбените си дефекти, а  от там и лошия имидж на марката, което е свързано с загубата на цена на вторичния пазар. Това важи и в пълна сила за Фиат, за Ланча ми е трудно да кажа защото има много малко продадени фабрично нови Ланчи, но не вярвам да са по различни. Последната ДЕЛТA си е живо Браво- уникален twin turbo дизел и уникално куцо пътно поведение, пълен нон сесн както казват франсетата.

driver1

   Малко извън темата, но не знам в коя друга тема бих могъл да запитам:   Имате ли обяснение защо в състезанията от Формула 1 за автомобили по сигурността не ползват, примерно, серийно Ферари, или Ламборгини, ползват специално произведен поръчков Мерцедес? На пръв поглед е логично да ползват италианските спортни автомобили, които са фабрично пригодени за високи скорости, а не да форсират до безумие V8 двигател на Мерцедес? А може и да е Ванкел?  Не вярвам да са финансови съображения, защото в този спорт парите имат други измерения...И все пак недоумението ми остава.

SEMPER

Цитат на: driver1 - Петък, 24 Октомври, 2014, 21:48:19
 
   И друго - факт е, че в последните 10 - 15 г. италианците направиха доста за да не са толкова ръждиви тенекиите им. Но е факт и това, че веднъж излязла от автокъщата, италианската кола губи повече от цената си, отколкото друга от същия клас. И много по-бързо настъпва времето, когато става непродаваема.

Аз не виждам кое му е лошото на обезценяването.
Мен само може да ме радва. Пак да повторя ;)

За сравнение - преди  година и половина си купих Фиат на 3 години. Платих 4к евро по малко,от колкото би ми излязъл Голф с същите параметри като Фиата, и на същите километри.
В момента Фиата си е загубил 2к евро от цената, а ако бях купил Голф щях да съм загубил 3к евро.
Отделен въпрос е, че годишната застраховка на Голфа щеше да ми коства почти 1к евро по скъпо. Последното е субективно,и важи конкретно за мен. Но е факт, че застраховката на Голфа е точно два пъти по скъпа от на Фиата.  А тези пари също излизат от джоба на собственика,нали.


И не,не съм фен на Фиат, като ми се наложи да купувам втора кола,си купих японска.
Просто съм прагматичен и гледам колата да ми коства по малко, да харчи с мярка, обслужването и да е евтино, и допълнителните разходи покрай колата да са ми по джоба.

А за гниенето - италианските автомобили отдавна не гният. Колкото и да е смешно, последните епични издънки с ръжда в автомобилостроенето са на Мерцедес, единствено Мазда може да оспори първото място.


За Формула 1 - отговора е именно в финансовите измерения. Там всичко е спонсори,спонсори и пак спонсори. Ако си ходил на състезание, би трябвало да ти е направило впечатление че на километри от пистата, всяко квадратно сантиметърче е реклама,реклама,реклама.  
Ако разсъждаваш коя кола би могла да се справи, доста модели биха се връткали успешно пред болидите. Даже на R8 ще му ходи къде повече  ;D ;D
Предполагам обаче, че дядо Барни би пуснал и Дачия да води кервана, ако му се плати достатъчно
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

driver1

    SEMPER, почти всяко изречение в коментара ти е глупост, или не отговаря на истината. Затова отказвам да спорим по същество.  Можеш обаче преспокойно да ми се извиниш за това, че написа, че аз съм пуснал тази тема и то, защото съм скучаел.  Опитай, не боли!  ;D

SEMPER

ИЗВИНЯВАЙ,  ;D ;D ;D ;D но единствената глупост в темата си я написал ти - че италианските автомобили ръждясвали,и че имали кори.  ;D ;D ;D

И да, не е трудно да се извини човек  ;D ;D
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

driver1

Цитат на: SEMPER - Събота, 25 Октомври, 2014, 13:50:38
ИЗВИНЯВАЙ,  ;D ;D ;D ;D но единствената глупост в темата си я написал ти - че италианските автомобили ръждясвали,и че имали кори.  ;D ;D ;D

И да, не е трудно да се извини човек  ;D ;D

    Видя ли - не боли! Приема се извинението.
    Ама продължава' да си говориш неистини. За какви кори съм твърдял? Я го копни това тук?
    Ще ти стане ли по-леко, ако кажа, че не ръждясват и са вечни?  ;D
    Ама покрай това си твърдение имам и други, които удобно подминаваш?
    Карай, не ми е важно. Важно ми е когато придобия една вещ, особено кола, тя да запази максимално дълго цената и функционалността си, да ми върши работа, а не да се радвам на разни никелирани, но ненужни украшения. А италианците ги бива в украсите, спор няма. Ненадеждни, но евтини коли, които са по джоба на нашенеца, който от време оно обича да се хвали с таратайката си.

driver1