Охлаждане проблем
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 22:52:20 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Охлаждане проблем  (Прочетена 4561 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
dista
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 15
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« -: Понеделник, 23 Септември, 2013, 08:17:26 »
ОтговорОтговор

Здравейте, колеги имам проблем с охлаждането на Даф 95/480 държи температурата около чертата, преди червената зона и включва много често перката за охлаждане, чистихме с препарат системата отвътре, но нямаше ефект. Възможно ли е да е създал някаква въздушна тапа и има ли начина за обезвъздушаване на системата, защото радиаторите са студени?


Редактирано заглавие!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 23 Септември, 2013, 08:22:15 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 23 Септември, 2013, 08:17:26 »

 Активен
Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +490/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 739
Теми: 33



Активност
0%


« Отговор #1 -: Понеделник, 23 Септември, 2013, 09:37:52 »
ОтговорОтговор


Студеният радиатор е презнак за неработещ термостат. Но това важи когато и тръбите към него са студени. Иначе може и просто да няма достатъчно вода. Освен това при  студен радиатор няма да включва перка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 23 Септември, 2013, 09:37:52 »

 Активен
dista
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 15
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #2 -: Понеделник, 23 Септември, 2013, 10:09:34 »
ОтговорОтговор

перката включва в движение защото датчика отчита висока температура а тръбите към парното са горещи и парно има и даже много бързо стопля , когато отворя пробката на радиатора потича студена вода и след време тръгва топла при работещ мотор естествено .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 23 Септември, 2013, 10:21:45 »
ОтговорОтговор

Каква е перката и какво я управлява. КОГА за последно е свалян да се мие.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
dista
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 15
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #4 -: Понеделник, 23 Септември, 2013, 10:37:41 »
ОтговорОтговор

това е перката която при по високо темп. се задейства и охлажда , аз го взех камиона преди година и не съм свалял радиатора за миене, с препарат за радиатори го промивах вчера но не знам дали подейства , защото няма разлика в загряването .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Yordan
Младши потребител
**

Рейтинг: +26/-5
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 88
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #5 -: Понеделник, 23 Септември, 2013, 11:22:37 »
ОтговорОтговор

Аз имах подобен проблем с едно рено преди време.
 Понеже не съм имал допир с даф имам 2 въпроса:
  1- Водната помпа на ремък ли е зацепена.
  2- Ако е да сменявал ли си ремъци наскоро.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...
rapidaka
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 3
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #6 -: Понеделник, 23 Септември, 2013, 11:58:24 »
ОтговорОтговор

Колега, не случайно знаем този камион като холандската Шкода. В момента аз карам този камион 105.410 Е5 при мен проблема със загряването дойде от запушен радиатор, но отвън. Причината това да се случи е сушата през лятото,майсторът ми обясни че пепел и насекоми го запушват и като няма дъжд не могат да гният, а преди 3 месеца ми отказа термостата. Камионът нагоре загрява а при спускане изстива рязко,разход на 100км. над 40л. с 40тона тотал.   
Причина за редакция: липса на главни букви, правопис!                                                               

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 23 Септември, 2013, 14:02:33 от rolly_s » Активен
dista
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 15
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #7 -: Понеделник, 23 Септември, 2013, 12:10:24 »
ОтговорОтговор

Моят разход е нормален 33/35 не се е променял , как да тествам термостата,когато имаше проблем с  него парно имаше ли , радиатора сваляха ли го като го чистиха или на място и може ли да го почистим без да ходи в сервиз .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #8 -: Понеделник, 23 Септември, 2013, 14:59:51 »
ОтговорОтговор

Тука май пак се заформя половин основен ремонт.
Колега/и аз некогиш фисках Дафинка и она си пърполеше на 90-95 градуса и сичко си и беше уред,ма ако нешо съм у грешка от не фанете дребното ,а именно датчика за температурата (примерно),ми се фанааете на промивки клизми и прочее .
Въздушна тапа ако има ,рано или късно ще прегрее и ще изсхвърли всичкото охладителна течност ,тъй че ........ така съм чувал язека,па за вас не нам.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


rapidaka
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 3
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #9 -: Понеделник, 23 Септември, 2013, 15:56:10 »
ОтговорОтговор

Да парното си работеше, но датчика на разширителния съд ти дава грешка при бързото охлаждане изписва - coolant level low.Но при мен термостата беше постоянно отворен може при теб да е обратното а може и да му няма нищо, през зимата се спука единият от маркучите на парното като отстраних повредата системата сама се обезвъздуши за около 2мин. като долях 7лит. вода, а в момента от както почистиха радиаторите го натискам здраво в баира дето се вика не му давам да диша мин. обороти 1300 и сменям низка предавка мах. температура 95 градуса

UBN Ауто ООД Огнян Петков 0888 710 996 това са координатите на ДАФ сервиз София допитай се и до тях на мен ми помагат въпреки, че не ги познавам лично нито са виждали камиона.


охлждане
термустата
кординатите
Софя

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 23 Септември, 2013, 19:28:55 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
rapidaka
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 3
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #10 -: Понеделник, 23 Септември, 2013, 16:17:41 »
ОтговорОтговор

Имаш един час бутон "Промени", използвай за допълване!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 23 Септември, 2013, 19:29:59 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
niko80
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #11 -: Четвъртък, 26 Септември, 2013, 08:00:04 »
ОтговорОтговор

Първата стъпка е проверка на термостата после виското на перката а тапа няма как да е станала освен ако не ти отваря термостата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #12 -: Петък, 29 Ноември, 2013, 05:03:02 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги пиша в тази тема просто да споделя един проблем при ДАФ.Имаше случай на камион с липса на парно термостат сменен,радиатор на парното промит всичко ток но парно няма,маркучи лед студени.И накрая какво водна помпа,от майстора разбрах че това бил често срещан проблем при тези машини,турбинката на водната помпа е от пластмаса(или подобна сплав не съм я видял) и се чупят лопатки.Никакви признаци че може да е от там камиона си влиза в режим,в баир дига температура но не толкова че да е притеснително.Става въпрос за камиони Даф евро3 не знам как е при по новите модели,дано е полезна за някой тази информация.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!