• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Прострелян шофьор на камион

Започната от drago_pavlov, Събота, 28 Септември, 2013, 22:09:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

drago_pavlov

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Вторник, 01 Октомври, 2013, 00:28:50
         Понеже за тролеите и автобусите имам някакъв нормален стаж, мога да коментирам. Не виждам как да стане това!
Понеже си от Плевен да те питам конкретно за тролеите:
Защо като идват от Сторгозия към кръговото на Шел-а карат в лявата лента при положение, че жиците им са над дясната??? Още повече, че излизат на третия изход (20 метра след като са влязли в кръговото) - защо им е да карат в лявата лента и да влизат във вътрешната на кръговото, която е за тези, които ще излизат на четвъртия или петия изход???
Да не говорим, че като се включват в тая отсечка, се включват в най-лявата лента, идвайки директно от най-дясната...
Това не са единични случаи - това съм го виждал хиляди пъти...

drago_pavlov


MAINATA

Съжалявам, че ровя в стара тема, но ми е интересно, как колегата като е вървял към човека с джипа с нож в ръката е прострелян в гърба ?
POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL !!!      

MAINATA

POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL !!!      

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: MAINATA - Сряда, 02 Октомври, 2013, 21:28:05
Съжалявам, че ровя в стара тема, но ми е интересно, как колегата като е вървял към човека с джипа с нож в ръката е прострелян в гърба ?

     Точно това, някакъв факт (по-скоро журналистическо преразказване) и само предположение. Няма ли нещо по-ясно?

Цитат на: drago_pavlov - Вторник, 01 Октомври, 2013, 08:23:48
Понеже си от Плевен да те питам конкретно за тролеите:
Защо като идват от Сторгозия към кръговото на Шел-а карат в лявата лента при положение, че жиците им са над дясната??? Още повече, че излизат на третия изход (20 метра след като са влязли в кръговото) - защо им е да карат в лявата лента и да влизат във вътрешната на кръговото, която е за тези, които ще излизат на четвъртия или петия изход???
Да не говорим, че като се включват в тая отсечка, се включват в най-лявата лента, идвайки директно от най-дясната...
Това не са единични случаи - това съм го виждал хиляди пъти...

     За положението на мрежата (инак и аз обикновено казвам жици), много ме изненадваш, ако е точно така както казваш!
     За последните три месеца след отпуската, имам едни 24 часа и едни 9 часа в Плевен, а през отпуската бях извън България. Не е невъзможно да има някаква промяна. По други градове се заглеждам и в тролеи и мрежа, но в Плевен както бяха преди почти 30 години така са и сега! Последните 28 години мрежата преди колелото, е над лявата лента. Преди вътре в него беше в лявата, после след като напуснах (работил съм края на 2001) мисля е изместиха малко по-навън (в колелото).
     Преди няколко дена попитах в тема за кръгово движение, как се подхожда (коля лента). Аз смятам, че за първи и втори изход е най-добре от дясната. За трети и т.н. от лявата. А ти считаш, за четвърти и т.н. Но в Закона не е дефинирано! Ако 10% от тролеите преминават така, може тези да са "нахалници". Ако всички преминават така, може да е само това начина!

     Инак по темата, оставам с чувството, че ако този с колата, така да е скочил по нервите на този с камиона и той е направил явно нещо нередно. Ако въобще е слизал с нож?! Е много, много лошо. Но виж обратното, не е толкова лошо, дори препоръчително да си разтовари напрежението?!

     Как да те убедя, че този с "голямото", е в много по-неизгодна позиция?!
     Пример: Карам си по линия 94 и някой продължително ми "лази по нервите" или бързо и много, много! Тръгвам с автобуса да го гоня!!! Пропускам една, две спирки и...? Имаш ли идея колко хора има в тези автобуси и колко мога да го гоня?

     Всичко това е общия случай! А, че има пълни дебили с големите МПС - не отричам! От другата страна, принципно са в пъти в повече. Дори една жена, без да иска, без да има на идея, какво е направила. Нямам предвид всички жени докъм 90-95%!

     
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

drago_pavlov

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Четвъртък, 03 Октомври, 2013, 01:16:38
Последните 28 години мрежата преди колелото, е над лявата лента.
Значи България е първата страна в света, в която е въведено google street view преди цели 28 години ;D За да могат да направят прикачената снимка, на която мрежата е над дясната лента... Ама пък на снимката пише, че е от 2012-та  ???

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Четвъртък, 03 Октомври, 2013, 01:16:38
         Преди няколко дена попитах в тема за кръгово движение, как се подхожда (коля лента). Аз смятам, че за първи и втори изход е най-добре от дясната. За трети и т.н. от лявата. А ти считаш, за четвърти и т.н. Но в Закона не е дефинирано!
Конкретно за това кръгово, знаеш че от 1-ви до втори изход са по-малко от 10 метра, а между 2-ри и 3-ти няма никакво разстояние, т.е. третия изход е на не повече от 20 метра след като си влязал в кръговото. За 20 метра трябва да влезеш с тролея от дясна в лява лента, да влезеш във вътрешната на кръговото и после от вътрешната (лява) в дясна и да излезеш от кръговото??? Прекалено много маневри се събират за 20 метра...

kamion53

Правилата са едни,за нормални и ненормални щофьори.

kamion53