• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Жени и шофиране?!

Започната от МИНКО ИЛЧЕВ, Четвъртък, 03 Октомври, 2013, 02:09:03

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

drago_pavlov

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Четвъртък, 03 Октомври, 2013, 15:32:28
         Твоя е такъв, моя е по-различен. Девет години съм карал, само в центъра на София. Не е задължително да ми вярвате, дори е по-добре да пробвате! И е по-коректно, да коментират такива. А не, само теоретично!
Другите дерзания няма да ги коментирам, но това си заслужава...
Понеже не си единствения, дето кара в центъра на София (аз само от 5 години) може да има и други гледни точки.
Моята е такава:
- Жените не тръгват на жълто с мръсна газ. Като светне жълто не настъпват докрай, само за да минат на този сигнал (нерядко на червено) - това ги прави по-лоши шофьори ли? Сигурно, защото нерядко "мъжете" ги освиркват като спрат на жълто...
- Жените не карат в насрещното, за да предредят всички на светофара и да застанат най-отпред, вече навлезли в кръстовището. За сметка на това всеки ден виждам такива тарикати от мъжки пол...
- Жените не си правят гонки по булевардите с 150 км/ч.
Мога да изброявам много примери, но няма смисъл.

Не винаги добър шофьор означава този, който би реагирал за 0,5 сек., вместо за 1 сек., когато кара с 150 в градски условия... В случая по-добър шофьор е този, който кара с 50/80.

И не на последно място - брой ПТП-та заради жени и мъже - съотношението е 1/9...

drago_pavlov


rolly_s

Цитат на: admin - Четвъртък, 03 Октомври, 2013, 06:34:55
Абсолютно си прав! Пространствената ориентация е най-обърканото нещо при жените. Шофират, все едно са сами на пътя. Огледалата ги ползват вероятно само за гримиране. Освен това бих добавил неадекватните реакции при рискови ситуации. Просто им е трудно да "превключат" за части от секундата и да решат какво да предприемат.
Ако при следващият джип, който реши да ме изпревари при забранителен знак и маркировка(непрекъсната линия) и насрещен автомобил, аз вместо да набия спирачка и рязко в дясно(доколкото е възможно), за да се разминем невредими- дам газ и лекичко в ляво(10-20 см) Питам ще оправдае ли жертвите вашето схващане- ,,Ами аз съм жена". Може би е време да не ви правим компромиси, така ще останат по-малко мислещите по този начин и повече разумни шофьори. Поздрави!
Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш

rolly_s

Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш

Бриги Магнито

Арни доводи drago_pavlov ,оказва се ,че мерило е подобието на движение у градски условия у Големо село,но требва се спомене,че престрояването на нежнио пол е малко деликатна тема.
В същият дух е и рязкото спиране.
Тва ъф корс лични наблюдение от Големо село,но ниската скорост на движение,странните преустроявания и не сигурността при спиране в деликатни ситуации ,поне за мен са признак за несигурност и съмнения относно ситуацията в самите дами.

Тези да речем недостатъци едва ли са проблематични за шофери и шоферки които следят ситуацията на пътя и имат едно наум.

Тъй че ,не Ви пречат дамите,а липсата на толерантност на пътя.

В дама зад волана имам само едно против и тва е момента когато реши да си чопли маникюра говорейки с приятелка по телефона-сори мили дами,но Наполеон е мъж и за тва мое да върши по-няколко неща едновременно  ;)



drago_pavlov

Цитат на: Бриги Бичкията - Четвъртък, 03 Октомври, 2013, 16:27:32
Арни доводи drago_pavlov ,оказва се ,че мерило е подобието на движение у градски условия у Големо село,
Не е мерило, ама понеже Илчев си мисли, че като е карал 9 години рейс в София е голям шофьор, та затова му дадох примери от София.
То в другата тема се оказа, че за 10 години не е разбрал къде са жиците на тролея, ама иначе жените му криви...
Та такива ми ти работи...
Кой крив, кой прав - не знам, ама  аз се подготвям пак за почивка на БАНановите острови, че админа нещо ми е набрал  ;D

Бриги Магнито

Цитат на: drago_pavlov - Четвъртък, 03 Октомври, 2013, 16:33:52

Кой крив, кой прав - не знам, ама  аз се подготвям пак за почивка на БАНановите острови, че админа нещо ми е набрал  ;D
И там е за хора да знааш.


Обаче излиза,че всичките ти доводи са за да поядеш Илчев,тайно се надявам написаното от теб и да е твоето реално мнение относно темата.
Е Ралица ,почна да прави мъжки магарии от сорта да ми дава газ кат съм и шлевнал левио мигач,не мои така Рали,тегли ми една и ме пусни да живеем (е верно немам джип ,ма мойто МПС и едното и другото не са пъргавелки да се справят с ,,женски номера"-тва в кавичките е шега)


rolly_s


В дама зад волана имам само едно против и тва е момента когато реши да си чопли маникюра говорейки с приятелка по телефона-сори мили дами,но Наполеон е мъж и за тва мое да върши по-няколко неща едновременно  ;)  Със сигурност мъж зад волана, който си чеше топките докато говори с любовницата си по телефона, се справя много професионално на пътя, защото е наследник по брой хромозоми на Наполеон! Велик гений си, признавам те Бриги!


Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш

Бриги Магнито

Цитат на: rolly_s - Четвъртък, 03 Октомври, 2013, 16:49:38
Със сигурност мъж зад волана, който си чеше топките докато говори с любовницата си по телефона, се справя много професионално на пътя, защото е наследник по брой хромозоми на Наполеон! Велик гений си, признавам те Бриги!
Малииииии и такива работи ли прават бре,нищо нек си ги чешат,така няма да прави ПТП оти че бастиса макарите.

Апропо жените се носи мълва ,че сте солидарни една към друга,въпреки че малко се съмнявам,но ако наистина е факт усещам как вълна от солидарност залива всички пътища и ние аборигените мъже ставаме за посмешище с нащо мачо-во -тарзанско държане  един към друг.
Бе определено с каки из пъто,че си е арна работа оно ,че е солидарност,толерантност,колеЖкогиалност,ментълдженство и у моя случай донжуанство,тъй че твърдо ЗА дамите по пъто


ИванТ

А защо се счита, че управлението на тролейбус е по-лесно от това на автобус? При първия е необходимо да се следи и контактната мрежа, освен стандартната вертикална и хоризонтална маркировка, състоянието на токоснемателите и както в столицата се случва редовно, да се коригират, тъй като се откачат от контактната мрежа.
В миналото шофьорската професия е била запазена за мъже, не заради някакви ментални способности, а най-вече заради физическа сила. В една стандартна механична скоростна кутия, водачът въздейства върху избирача в скоростната кутия пряко, както и върху работата на съединителя, за което се изисква достатъчно физическа мощ и издръжливост. С новите автоматични скоростни кутии, този проблем отпада и това е причината по-често да виждаме дами в тази професия, за което те получават адмирациите ми!
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

Бриги Магнито

Цитат на: ИванТ - Четвъртък, 03 Октомври, 2013, 21:15:31
А защо се счита, че управлението на тролейбус е по-лесно от това на автобус?

Кой го счита не знам,но има някои неща ,където може да са маловажни,но все пак са различни.
Новите градски автобуси са с автоматични скорости,но повечето не са съчленени,,какво имам впредвид
-съчленения може да изглежда по-голям,но истината е,че в завоите е по-малко проблемен
-едно е автомат автобус по инерция(на скорост,но без газ),съвсем друго е тройлебус по инерция
-градският автобус дори и по-тромав в ускорението ,развива до 80км/ч ,което е трудно постижимо за тролеите ,заради контактната мрежа (има и изключения)
-с автобус може да се изпреварва,с тролей е по-скоро заобикаляне отколкото изпреварване
-тролей в завой(заради контактната мрежа ) е едно ,автобус друго
-спирачните опции при тролей са едни при автобус други

В заключение на мойте тъпотии ще кажа,че автобуса дава повече свобода на шофьора отколкото на тролейбуса и именно отговорността за тази свобода трябва да се понесе от водача.
В града има приоритет опазването най-вече на хората,удари с други МПС-та и части и елементи от пътното платно и около него са често явление и не се считат за опасни поради скоростта в градски условия.
И двата вида МПС имат ,както и плюсове така и минуси,но акцента е скорост и свобода на действията от водача-тоест при еднакви маршрути на автобус и тролей времената за изминаване се различават,както и допустимото закъснение.
Или на жаргон ,да караш на + или –4 мин. при автобуса е проблем,но при тролейбуса не е проблем .

В общи линии някой умен и учен е казал,че колкото по-малка е средната скорост и колко е по-малка свободата на водача ППС е по-безопасно .
Трамвая има невероятна маса и тегло,но няма почти никаква скорост и свобода.

По  причините изложени от мен,не знам кое е по-лесно,но знам кое се смята за по-безопасно
В този ред на мисли извънградски автобус пълен с хора и скорост около 100км/ч и камион с 90км/ч но с 40 тона маса са достатъчно по-опасни от каквото и да е,а кое е по-опасно не знам,но знам,че през по-голяма част автобуса носи по-голям риск,но от друга страна 40тонната композиция може да нанесе по-голями поражения всичко е в взависимост от ситуацията.


Димитър Бомбаджиев

Цитат на: Бриги Бичкията - Петък, 04 Октомври, 2013, 10:30:05
Кой го счита не знам,но има някои неща ,където може да са маловажни,но все пак са различни.
Новите градски автобуси са с автоматични скорости,но повечето не са съчленени,,какво имам впредвид
-съчленения може да изглежда по-голям,но истината е,че в завоите е по-малко проблемен
-едно е автомат автобус по инерция(на скорост,но без газ),съвсем друго е тройлебус по инерция
-градският автобус дори и по-тромав в ускорението ,развива до 80км/ч ,което е трудно постижимо за тролеите ,заради контактната мрежа (има и изключения)
-с автобус може да се изпреварва,с тролей е по-скоро заобикаляне отколкото изпреварване
-тролей в завой(заради контактната мрежа ) е едно ,автобус друго
-спирачните опции при тролей са едни при автобус други

В заключение на мойте тъпотии ще кажа,че автобуса дава повече свобода на шофьора отколкото на тролейбуса и именно отговорността за тази свобода трябва да се понесе от водача.
В града има приоритет опазването най-вече на хората,удари с други МПС-та и части и елементи от пътното платно и около него са често явление и не се считат за опасни поради скоростта в градски условия.
И двата вида МПС имат ,както и плюсове така и минуси,но акцента е скорост и свобода на действията от водача-тоест при еднакви маршрути на автобус и тролей времената за изминаване се различават,както и допустимото закъснение.
Или на жаргон ,да караш на + или –4 мин. при автобуса е проблем,но при тролейбуса не е проблем .

В общи линии някой умен и учен е казал,че колкото по-малка е средната скорост и колко е по-малка свободата на водача ППС е по-безопасно .
Трамвая има невероятна маса и тегло,но няма почти никаква скорост и свобода.

По  причините изложени от мен,не знам кое е по-лесно,но знам кое се смята за по-безопасно
В този ред на мисли извънградски автобус пълен с хора и скорост около 100км/ч и камион с 90км/ч но с 40 тона маса са достатъчно по-опасни от каквото и да е,а кое е по-опасно не знам,но знам,че през по-голяма част автобуса носи по-голям риск,но от друга страна 40тонната композиция може да нанесе по-голями поражения всичко е в взависимост от ситуацията.


По коя тема пишеш!? Нещо хептян през полето хукна...успокой се и се върни в коловоза
''Без болка няма любов''-казал заека и скочил върху таралежа!

Бриги Магнито

Цитат на: Димитър Бомбаджиев - Петък, 04 Октомври, 2013, 10:54:58

По коя тема пишеш!? Нещо хептян през полето хукна...успокой се и се върни в коловоза
:D :D на коловоза работа нямам,аз съм по браздите баце,с други думи шом си рекъл,че си боднем плугчето у браздето и ша си поорвам .

Ти ми кажи по коя тема пиша,мейби зафанах жени тролей,автобуси,камиони,но това е заради насоката на която духа вятъра в Жени и шофиране?!


rolly_s

Ако жена победи в състезание по майсторско шофиране- да речем 50 мъже, какво бихте казали? Аз ще ви отговоря- 10% ще кажат, че е случайност, 10% ще  искат да я подложат на ДНК тест за доказване на пола, а останалите 80%- че е била интимна с цялото жури.
Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш

Rammbon

Цитат на: rolly_s - Петък, 04 Октомври, 2013, 11:22:43
Ако жена победи в състезание по майсторско шофиране- да речем 50 мъже, какво бихте казали? Аз ще ви отговоря- 10% ще кажат, че е случайност, 10% ще  искат да я подложат на ДНК тест за доказване на пола, а останалите 80%- че е била интимна с цялото жури.
Аз бих и спретнал една вечеря първо, а на другия ден да ме научи на майсторското си шофиране . Обмяна на опит.

Бриги Магнито

Цитат на: rolly_s - Петък, 04 Октомври, 2013, 11:22:43
Ако жена победи в състезание по майсторско шофиране- да речем 50 мъже, какво бихте казали? Аз ще ви отговоря- 10% ще кажат, че е случайност, 10% ще  искат да я подложат на ДНК тест за доказване на пола, а останалите 80%- че е била интимна с цялото жури.
Е може ли да започваш с АКО-тоест излиза,че това не се е случвало  ;)
Темата я насочваш към Кой е по-добрият шофер жени или мъже ,а това е малко раншко за диспут от днешна гледна точка,дай да видим утрешният ден,тоест като дойдат толкова ,,каки" в транспорта,та поне прескочат 10% от 100% за отрасъла.

Иначе да си призная,гаранция е имала взимане даване поне с половината жури  :P ;)


Димитър Бомбаджиев

Преди години, в ония години /кога Коцито Паскалев не си е и мечтаел да направи Благоевград европейски град/, бачка си едно семейство в СОМАТ...и си бачкат като международни шофьори - 2-ка. Жената се казва Тина, а мъжъ - "мъжъ на Тина". И така с години и един ден един колега ги гледа спукали гума. Отишъл той и предложи помощта си на "мъжъ на Тина" /който бил като бухенвалски манекен слаб/...професионална колегиалност - ако имат нужда от помощ...да развий гайките..."Мъжъ на Тина" го изгледал с недоумение и рекъл: Тя Тина не може ги развий, та ти ли!?

Не знам как ще се почувствате ако видите Тина с омаломощената гума. Дали мъжествеността ви нема пострада. Иначе сте големи мъжкари по подразбиране...нямаме си го с доказаване, аааа

Героите не се измислица - Тина е от Видин и в момента е в Испания!

Сега конкретно по темата! Като цяло темата е чалга, дъвка, тема за ученическите лексикони. Преди години бяха премахнали лимитирането на приема в профилираните гимназии /по пол/ и много родители на момчета изразиха недоволство. Тогава министъра на образованието каза твърдо - ако някой ми докаже, че мозъка на момчетата и момичетата имат разлика - отменям заповедта. Жената е по-слаб шофьор следствие на дискриминацията от миналото, а и сега. Жената преди се е чувствала резервния шофьор /мъжъ пиян, болен, няма го/. Ти би ли бил добър шофьор ако не практикуваш...или си роден с волана в ръка. Жената винаги е била пренебрегвана от обществото. Сега с тия бежанци в Пловдив не могат да регистрират някакъв си и що....бил с две жени, а в програмата имало само едно поле за ЕГН на съпруг/съпруга. А да сте чули жена с двама мъже и то законни...за пълното еманципиране на жената са нужни толкова години, колкото е била "втора ръка" човек. До тогава ще ги боричкаме двата пола и с гордост ще констатираме превъзходството на единия...тъпо нали
''Без болка няма любов''-казал заека и скочил върху таралежа!

Димитър Бомбаджиев

''Без болка няма любов''-казал заека и скочил върху таралежа!