Първи линии
Форум на българските шофьори
Петък, 19 Април, 2024, 12:17:20 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Първи линии  (Прочетена 6036 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2245/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2122
Теми: 135



Активност
3.8%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« -: Понеделник, 07 Октомври, 2013, 21:01:31 »
ОтговорОтговор

     На днешния ден 7.10.13 се навършват 28 години от откриването на първата тролейбусна линия в Плевен!



Плевенската фирма "Тролейбусен транспорт" ЕООД е вписана в Търговския регистър с Решение № 4787 на ПлОС. Дружеството е продължител на традициите на Автокомбинат - Плевен и Автостопанство № 3, които поставиха началото на тролейбусния транспорт в Плевен.
Първата тролейбусна линия бе открита на 7 октомври 1985 година с пуска на първите 7 тролейбуса по линията ЖП Гара - Моста.
Двадесет години след създаването си, "Тролейбусни превози" ЕООД поддържа и експлоатира 71 тролейбуса ЗИУ-9 с общо 7000 места, от които 2130 седящи. Контактната мрежа е с обща еднопосочна маршрутна дължина 75,7 км. 
Във фирмата работят около 310 души. 77% от заетите са със средно и средно специално образование, а 7 % - с висше.
Въпреки тежкото състояние на икономиката в страната, ръководството на дружеството с много усилия поддържа стабилни икономически резултати.  Доброто състояние на фирмата позволява осигуряването на редица социални придобивки за персонала: безплатен вътрешноградски транспорт, средства за облекло, безплатна медицинска помощ, социални помощи и др.
img_0697_1_250.jpgОсновните технически характеристики на използваните в Плевен тролейбуси ЗИУ-9 са:
- нормална товаровместимост 90, а пределна - 126 човека;
- мощност на тяговите двигатели 110/150 W;
- работно напрежение 550 V;
- общо тегло без пътниците 10525 кг., с пътниците - около 16500 кг.;
- температурен режим на експлоатация - от плюс 40 до минус 35 градуса; 
Специално за плевенските тролейбуси са направени редица конструктивни изменения с цел повишаване на комфорта и функционалността им, с които се осигури възможност за товарене на детски и инвалидни колички, разширение на втората и третата врата, изравняване пода на салона, удобен достъп до покрива и др...

     Източник - спомени и: http://trolei.pleven.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=49&Itemid=572

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 07 Октомври, 2013, 21:01:31 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1817/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #1 -: Четвъртък, 10 Октомври, 2013, 20:34:49 »
ОтговорОтговор

Арно де у Плевен ли е първата тролейбусна линия в БГ?

Аз помним 4 и 11 линия у Софето кога ги спущаа и мислим годината беше къде 84-85-та.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Четвъртък, 10 Октомври, 2013, 20:34:49 »

 Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2245/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2122
Теми: 135



Активност
3.8%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #2 -: Четвъртък, 10 Октомври, 2013, 23:13:26 »
ОтговорОтговор

Арно де у Плевен ли е първата тролейбусна линия в БГ?

Аз помним 4 и 11 линия у Софето кога ги спущаа и мислим годината беше къде 84-85-та.

     В Плевен започва този транспорт '85 година. В София и Пловдив, има грубо поне 20 години по-рано. Но Плевен е първия град от започнатата кампания, за разширяване тролейбусния транспорт в цялата страна.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
RayH
Младши потребител
**

Рейтинг: +7/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 66
Теми: 4



Активност
0%

« Отговор #3 -: Четвъртък, 10 Октомври, 2013, 23:20:17 »
ОтговорОтговор

В Пловдив вече няма тролей май като гледа  :'(

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #4 -: Събота, 19 Октомври, 2013, 15:52:53 »
ОтговорОтговор

В Пловдив вече няма тролей май като гледа  :'(
Спокойно,че пуснат линия Младост-Тепетата Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1881
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #5 -: Събота, 19 Октомври, 2013, 16:14:10 »
ОтговорОтговор

За тролея и трамвая билетчето струваше 4 стотинки а за автобуса 6 стотинки,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
burgas
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #6 -: Събота, 01 Февруари, 2014, 20:56:18 »
ОтговорОтговор

Чешката компания Skoda Electric ще достави общо 100 нови тролея на четири български града. Бургас, Плевен, Варна и Стара Загора се очаква да обновят автопарковете си най-късно до година. Обединената обществена поръчка беше обявена в началото на 2013 г., а новината за избора на доставчик дойде от Чешката информационна агенция (CIA). Според информацията договорът е за 1.2 млрд. чешки крони, или около 46.5 млн. евро.

От бургаското общинското дружество "Бургасбус", което беше избрано да ръководи процедурата, не бяха открити за потвърждение. Преди няколко дни обаче управителят на компанията Петко Драгнев също посочи пред новинарския сайт "Бургас днес и утре", че победител е чешкият производител. По думите му договорът предстои да бъде подписан.

Новите машини

Най-много тролеи ще получат Плевен (40 броя) и Варна (30). В Бургас ще отидат 22 нови машини, а останалите осем - в Стара Загора. Освен доставка поръчката включва също пускане в експлоатация, обучение на персонала и гаранционно обслужване.

http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2013/09/04/2134777_skoda_electric_shte_dostavi_trolei_na_chetiri_grada/

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!