• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

История на Volvo

Започната от Trucker_Boy, Неделя, 08 Май, 2011, 18:06:14

« назад - напред »

0 Потребители и 7 гости преглеждат тази тема.

R560

 ;D

R560


Бриги Магнито

Супер кака,много е хубава.


Бриги Магнито



Бриги Магнито

Са да мъцнем,моето болно мислене у тема кат таз не би требвало да има снимки на флагмано у моменто,а нещо от сорта на тва:



Но естественно аз имам болнаво мислене,тъй че ич не ми обръщайте Фнимание ;)


Бриги Магнито

Може и такива:     (има снимки не е против правилника  ;) )





Или пък :


georgi87

Ако се яви некой да преведе писанията от тия вестници ще е много хубаво.

Бриги Магнито

Цитат на: georgi87 - Събота, 11 Февруари, 2012, 13:37:31
Ако се яви некой да преведе писанията от тия вестници ще е много хубаво.
Баце захапах,но ко да праим кат дръгело не е нашенски ,а по онез времена у ,,Работническо дело,, не мъцаха за таквиз дръгели,съдба баце ко да правиш.
Но поне снимки кат диплим да са нещо такова:


По бие към история отколко ,вчерашното върхово постижение .


driver1

   Спомням си, когато в гараж "Витоша" - София, купиха първите такива Волва, беше сензация и доста  им се радвахме по улиците. Дотогава западноевропейски камиони имаше само СО МАТ.

Бриги Магнито

Цитат на: driver1 - Събота, 11 Февруари, 2012, 14:02:34
   Спомням си, когато в гараж "Витоша" - София, купиха първите такива Волва, беше сензация и доста  им се радвахме по улиците. Дотогава западноевропейски камиони имаше само СО МАТ.
Драйвер помниш ли година бацин ,раздухай поечко,ако ти се занимава де.


loshdancho

 За мен ,това е може би най-здрави автомобил правен някога.
За сведение имам приятел с две такива От бургаските  на СОМАТ купени ,  прекупвани  и все още се движат .  А части за тях  се намират без проблем. Товари ги по 30 тона всекидневно,  а по сметки вече са на по 2 500 000 км ако не и повече.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

!na

Цитат на: loshdancho - Събота, 11 Февруари, 2012, 14:29:17
За мен ,това е може би най-здрави автомобил правен някога.
За сведение имам приятел с две такива От бургаските  на СОМАТ купени ,  прекупвани  и все още се движат .  А части за тях  се намират без проблем. Товари ги по 30 тона всекидневно,  а по сметки вече са на по 2 500 000 км ако не и повече.

В Бургаския край има доста такива. На по 30-40 години, в движение.
Ако помните по време на състезанието бях публикувала една снимка с 3 такива.
Трябва да се поровя в служебния компютър и да кача още.

Бригадире, + от мен за цялостен принос в темата.

Веднъж поех ангажимент за превод, но не си спазих обещанието.
Трудно ми е да намирам време, но се надявам някак да го направя.....някой ден.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Бриги Магнито

Архиво на Бриги ври от още тъй че не мое те мислим ако се зафанеш с превода на сите. ;)

И съм фен на минусите  ;)


!na

Цитат на: Бригадира - Събота, 11 Февруари, 2012, 15:25:55
Архиво на Бриги ври от още тъй че не мое те мислим ако се зафанеш с превода на сите. ;)

По-лесно ще е вие да научите английски.

Цитат на: Бригадира - Събота, 11 Февруари, 2012, 15:25:55
И съм фен на минусите  ;)

Е, аз не го правя, за да те зарадвам  ;)
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

admin

Цитат на: Бригадира - Събота, 11 Февруари, 2012, 13:45:47
Баце захапах,но ко да праим кат дръгело не е нашенски ,а по онез времена у ,,Работническо дело,, не мъцаха за таквиз дръгели,съдба баце ко да правиш.
Но поне снимки кат диплим да са нещо такова:


По бие към история отколко ,вчерашното върхово постижение .

Бриги, това Midea ли е над и зад кабината, или Haier? :D :D :D
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Бем ли го Мидеа или Хайер ли е ,но Ви спущим едно мануалче кое копче за ко се бъца при F 88:



bizzart


bizzart