"Малки", "големи" и конфликтни маневри!
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 19:54:17 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3 4   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: "Малки", "големи" и конфликтни маневри!  (Прочетена 11503 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
naum4o
Потребител герой
*****

Рейтинг: +737/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 707
Теми: 71



Активност
0%

Cogito ergo sum


Ел. поща
« Отговор #15 -: Понеделник, 02 Декември, 2013, 20:16:59 »
ОтговорОтговор

С изключение на случайните хора и с други професии, може би всички във форума работят на пътя и всекидневно се сблъскват с малките, досадни бръмчалки, управлявани от малки, неуравновесени психопати. Без значение кой кара 31 палета, а кой кара 20. Но на другия ден слизаме в ниското, запалваме втомобила и  се сблъскваме с големи идиоти, управляващи големи композиции и повярвали в мотото - Аз съм голям, следователно съм с предимство винаги и навсякъде и  другите са длъжни да се  пазят от мен... Мисълта ми е, че и двете страни имат забележки една към друга - кой повече, кой по-малко.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Понеделник, 02 Декември, 2013, 20:16:59 »

 Активен
znamc
Младши потребител
**

Рейтинг: +20/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 97
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #16 -: Понеделник, 02 Декември, 2013, 21:40:10 »
ОтговорОтговор

Оня ден търсех един склад в Русе и ми се наложи да върна назад по улицата около 30м . Улицата малка ,тясна ,вътрешна в индустриална зона ей как един не спря бе, вече беше тъмно ,а те един отзад спря ,един ме задминава ,а една кака ми паркира до кабината... Е мама му стара и за В категория ,трябва да ги качват в прицеп само за да погледнат колко се вижда назад ,аман от кретени....
Лек път на всички

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Понеделник, 02 Декември, 2013, 21:40:10 »

 Активен
Pando85
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +61/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 175
Теми: 11



Активност
0%

AM,B1,B,C1,C,BE,C1E,CE,Ткт*


Ел. поща
« Отговор #17 -: Понеделник, 02 Декември, 2013, 22:58:48 »
ОтговорОтговор

Каква колегиалност да очакваме при положение, че те хората вече за 100 лв. стават любители шофьори. Те самите не умеят да карат, а камо ли да мислят как се кара по голямо ППС. Всичко е джигити на кубик и все по малко се срещат ето такиви колеги.

http://vbox7.com/play:43783fa528

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

M.Traykov
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +43/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 249
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #18 -: Понеделник, 02 Декември, 2013, 23:19:51 »
ОтговорОтговор

Доста неща ме дразнят,но гледам да не им обръщам много внимание.
Но полудявам като се правят маневри без мигач ей направо откачам и получавам мини инфаркт.
Иначе лично аз давам път на всичко независимо колко голямо е.Е не съм Дева Мария,но се опитвам да съм колегиален.Не е приятно и като изпреварваш камион (най-често турски-съжелявам) той да дава газ и ти да натискаш дори до 100 и да не можеш да го изпревариш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Embolado
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 19
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #19 -: Вторник, 03 Декември, 2013, 12:51:23 »
ОтговорОтговор

Доста неща ме дразнят,но гледам да не им обръщам много внимание.
Но полудявам като се правят маневри без мигач ей направо откачам и получавам мини инфаркт.
Иначе лично аз давам път на всичко независимо колко голямо е.Е не съм Дева Мария,но се опитвам да съм колегиален.Не е приятно и като изпреварваш камион (най-често турски-съжелявам) той да дава газ и ти да натискаш дори до 100 и да не можеш да го изпревариш.

После плавно намаляш до 50км/ч и при евентуален негов опит да те изпревари отново даваш газ до 100км и така...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ceko1969
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +70/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 134
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #20 -: Вторник, 03 Декември, 2013, 18:25:41 »
ОтговорОтговор

Но полудявам като се правят маневри без мигач ей направо откачам и получавам мини инфаркт.

Мене пък най ме е яд кога изпреварват колездач или пешеходец без мигач.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #21 -: Неделя, 08 Декември, 2013, 01:44:29 »
ОтговорОтговор

Доста неща ме дразнят,но гледам да не им обръщам много внимание.
Но полудявам като се правят маневри без мигач ей направо откачам и получавам мини инфаркт.

     Смята се, че указването на посоката е било нужно само на курсът и изпита. Това че правиш внезапни и несигнализирани маневри е признак на "опитния" водач, а тези които използват мигач са новобранци.
     Аз лично използвам тези новобрански прийоми в гараж, по черни пътища и когато няма никой около мен.
     Двама от колегите на линиите 94 и 280 (където карах), които на практика въобще не го използваха обясненията на единия: Ако подаде мигач за престрояване идващата кола се "натиска", а така го "изненадва". Не може да се отрече, че има някаква логика. А и "малките" редовно ползват това и при погрешна преценка за успех, виновния е задния, защото "малкия" е къс и бързо сменя лентата и удара е отзад. Другия колега много се гордееше, че лостчето на мигачите му е като ново! Браво похвално!
     Някои от четящите, ако не използва мигачи, нека каже каква е неговата "Теория за изненада на противника"?


Мене пък най ме е яд кога изпреварват колоездач или пешеходец без мигач.

     Съвсем реално е, ако особено предния е "голям", нямаш видимост и рязко се отклони да заобиколи. При малка дистанция задния е напълно възможно да бъде изненадан и да "помете препятствието"!
     Затова предните, използвайте малкото лостче вляво, а задните разстояние  (дистанция) от предния.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +490/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 739
Теми: 33



Активност
0%


« Отговор #22 -: Неделя, 08 Декември, 2013, 08:27:36 »
ОтговорОтговор

Това с дистанцията е много хубаво, обаче винаги щом оставя повече от 2-3 метра до предния, защо се намира някой да се завре там?  Ъ?  Ъ?  Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
!.!.!
Старши потребител
****

Рейтинг: +148/-75
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 477
Теми: 101



Активност
0%


« Отговор #23 -: Неделя, 08 Декември, 2013, 11:13:40 »
ОтговорОтговор

Драго, с удоволствие ще ти отговоря, понеже разбирам, че си инж. и  не си професионален шофьор.
След първото ми изречение не се ли подразбира защо така си мислим?
Именно защото сме ПРОФЕСИОНАЛНИ шофьори, а пътя е нашето работно място.
Аз ако ида в твоя офис и почна да ти се пречкам и задавам глупави въпроси спирайки дейността ти, на теб ще ти е приятно ли?
Сега на довода ти, че пътя е общ - аз ще ти отговоря, че общ или не, той е нашето работно място, а ние работим, за да сте добре всички вие останалите, ние не превозваме наша стока, като човек с инж. образование сигурно си учил един семестър икономика и би трябвало да знаеш, че транспорта е основен отрасъл, без който НЯМА икономика. Не вярвам да качиш 31 европалета пилешко с леката си кола?
И накрая, когато се редите на границата в лентата на камионите, а не на туристите, тогава ще твърдиш, че работиш на пътя...
Като минеш някъде където пикьорите ремонтират пътя (а те със сигурност работят там) не намаляваш ли скоростта, не ги ли пазиш... или тях може, а на нас профи шофьорите е въпрос на спорт да ни пречите???
Аз наистина не разбирам, как по дяволите не разбирате, че ние наистина работим на пътя, а вие просто го ползвате???
Впрочем, вервай ми, има и други инж. тука във форума Ухилен

Браво Краси , много точно го каза Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Аз съм си Аз. Свиквайте. Усмивчица
drago_pavlov
Старши потребител
****

Рейтинг: +62/-132
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 403
Теми: 11



Активност
0%

« Отговор #24 -: Понеделник, 09 Декември, 2013, 11:53:49 »
ОтговорОтговор

Браво Краси , много точно го каза Усмивчица
Много "точно" го каза, ама като го гледате от вашата камбанария...

Драго, с удоволствие ще ти отговоря, понеже разбирам, че си инж. и  не си професионален шофьор.
След първото ми изречение не се ли подразбира защо така си мислим?
Именно защото сме ПРОФЕСИОНАЛНИ шофьори, а пътя е нашето работно място.
Аз ако ида в твоя офис и почна да ти се пречкам и задавам глупави въпроси спирайки дейността ти, на теб ще ти е приятно ли?
Сега на довода ти, че пътя е общ - аз ще ти отговоря, че общ или не, той е нашето работно място, а ние работим, за да сте добре всички вие останалите, ние не превозваме наша стока, като човек с инж. образование сигурно си учил един семестър икономика и би трябвало да знаеш, че транспорта е основен отрасъл, без който НЯМА икономика. Не вярвам да качиш 31 европалета пилешко с леката си кола?
И накрая, когато се редите на границата в лентата на камионите, а не на туристите, тогава ще твърдиш, че работиш на пътя...
Като минеш някъде където пикьорите ремонтират пътя (а те със сигурност работят там) не намаляваш ли скоростта, не ги ли пазиш... или тях може, а на нас профи шофьорите е въпрос на спорт да ни пречите???
Аз наистина не разбирам, как по дяволите не разбирате, че ние наистина работим на пътя, а вие просто го ползвате???
Впрочем, вервай ми, има и други инж. тука във форума Ухилен

Да видим дали правилно съм - работното ти място е на пътя и затова трябва да се съобразявам с теб когато съм там?
Еми много ти е крива логиката!
Има си закони и правила, с които трябва да се съобразявам, а не с хрумванията на някой понеже това му е работното място... Ако всеки си има собствени правила на работното си място ще стане много страшно...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #25 -: Понеделник, 09 Декември, 2013, 15:21:46 »
ОтговорОтговор

Много "точно" го каза, ама като го гледате от вашата камбанария...

Да видим дали правилно съм - работното ти място е на пътя и затова трябва да се съобразявам с теб когато съм там?
Еми много ти е крива логиката!
Има си закони и правила, с които трябва да се съобразявам, а не с хрумванията на някой понеже това му е работното място... Ако всеки си има собствени правила на работното си място ще стане много страшно...

Драго, аз не мога и не те карам да се съобразяваш с мен. Просто като видиш левите ми мигачи да мигат на магистралата, да знаеш че тръгвам да изпреварвам, а ти ако искаш карай и натискай. Гледай само да те не закача  с триосието , че са ми големи гумите и нема да те усетя кога съм те сдъвкал. Как не се научихте, че на многолентов път дясната лента е с предимство, па баш ме боли с колко караш. Относно това, че тира карал със 100, ами не си ти човека който да ми каже с колко да карам, пък и вярвам, че леката ти количка може и с повече да се движи. Смешно ми става, като някой каже че не може да изпревари камион с колата си. Не говори пред професионални шофьори за правила за движение, със сигурност ги знаем много добре и си ги ползваме.
А на онзи дето щял да намаля на 50 и да ускорява. Съветвам те да не го правиш, един се пробва така да бъзика колега, ама пропусна, че имаме станции, да не се изненадаш, като видиш тир препречил пътя, требва да си 4х4 и през нивата, иначе незнам къде ще ходиш. А щангите дето вдигаме кабините са доста яки.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
drago_pavlov
Старши потребител
****

Рейтинг: +62/-132
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 403
Теми: 11



Активност
0%

« Отговор #26 -: Понеделник, 09 Декември, 2013, 15:52:02 »
ОтговорОтговор

Драго, аз не мога и не те карам да се съобразяваш с мен. Просто като видиш левите ми мигачи да мигат на магистралата, да знаеш че тръгвам да изпреварвам, а ти ако искаш карай и натискай. Гледай само да те не закача  с триосието , че са ми големи гумите и нема да те усетя кога съм те сдъвкал.
Изобщо нямате право да се изпреварвате взаимно по магистралата.

Как не се научихте, че на многолентов път дясната лента е с предимство, па баш ме боли с колко караш.
Ай стига бе  Шокиран За сефте чувам, че тръгналият да изпреварва от дясната лента е с предимство пред този от лявата...

Относно това, че тира карал със 100, ами не си ти човека който да ми каже с колко да карам, пък и вярвам, че леката ти количка може и с повече да се движи.
Правилно, не съм аз човека - има си закон. Закон, който вие професионалните шофьори нарушавате най-много, а после ревете, че никой не се съобразява с вас...
Ако всички спазваха ЗДП нямаше да има конфликтни маневри...

Смешно ми става, като някой каже че не може да изпревари камион с колата си.
Аз проблем нямам да изпреваря "TIR" - отнема ми секунди. Проблем имам с 2 "TIR"-a, които се изпреварват (незаконно) по магистралата - едно че не е позволено, второ че им отнема 10 мин. като се движат с 2 км/ч разлика, трето че не им пука за идващите отзад значително по-бързо движещи се МеПеСе-та...

Не говори пред професионални шофьори за правила за движение, със сигурност ги знаем много добре и си ги ползваме.
Май имаш пропуски около правилата за изпреварване и движение по магистрала.

А на онзи дето щял да намаля на 50 и да ускорява. Съветвам те да не го правиш, един се пробва така да бъзика колега, ама пропусна, че имаме станции, да не се изненадаш, като видиш тир препречил пътя, требва да си 4х4 и през нивата, иначе незнам къде ще ходиш. А щангите дето вдигаме кабините са доста яки.
Хаха, много сте ербап всичките с тия щанги... А те куршуми спират ли???
Че май ножовете не:
http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=3993.0

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
scaniavolvo
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-12
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 221
Теми: 11



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #27 -: Понеделник, 09 Декември, 2013, 18:50:46 »
ОтговорОтговор

Драго защо си мислиш така,че камионите не могат да се изпреварват,могат разбира се стига да няма знак,който да го забранява.А до щангата-всичко спира по-добре не пробвай!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ceko1969
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +70/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 134
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #28 -: Понеделник, 09 Декември, 2013, 19:09:19 »
ОтговорОтговор

Парен каша духа, от как изпатих миналата година при един инцидент (за щастие ми се размина само с леки материални щети) много внимавам с "големите" (особено дали ме виждат), че като стане белята кел файда кой крив кой прав Завърти очи

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #29 -: Понеделник, 09 Декември, 2013, 20:51:17 »
ОтговорОтговор

Изобщо не смятам да ти обяснявам здп и правилника за неговото прилагане, относно другото, вервай ако щеш, бързо ще омекнеш. незнам какъв ти е опита в стрелба по хора, но моя със щангата е реален. и изобщо не се стига до бой, такива отворковци първото което правят е да се извиняват.
относно кой прав кой крив, правилния подход е с добро към професионалния шофьор, повечето от нас са толерантни и помагат. тръгнеш ли с  рогата... незнам, нема да е добре.
пак ви повтарям на няколкото любители шофьори, не ни пречете да работим и да си храним семействата, съобразявайте се, че с това се издържаме. Пречите ли - на собствена отговорност.

Парен каша духа, от как изпатих миналата година при един инцидент (за щастие ми се размина само с леки материални щети) много внимавам с "големите" (особено дали ме виждат), че като стане белята кел файда кой крив кой прав Завърти очи
Братле, никой не те е закачил нарочно. Просто има мъртви полета в огледалата и в закона пише, че не се преминава от дясната страна на състав от ппс. това не е случайно. свиркай си, желязо се прави, добре че нищо ти нема.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3 4   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!